Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei joostmakaay:

Dit meen je niet serieus toch?

Tuurlijk wel. Als Haaland en/of KDB uitvallen kan het heel wat minder zijn. Er kunnen altijd tegenslagen komen en het seizoen is nog lang. Daarmee dat ik ook zeg kandidaat. Geen favoriet nee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei joostmakaay:

En een beetje Bernardo Silva, en een beetje Joao Cancelo enzovoort

Nee totaal niet. Is voor mij alleen Haaland en KDB. Bij ons presteert iedereen en staan niet voor niks bovenaan. Wij zijn Arsenal zij zijn Fc Haaland. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Man City is veel beter dan Arsenal

Arsenal is goed maar City is een klasse of 2 beter 

als je eerlijk bent is een 3-2 tegen het huidige Liverpool met een zwakke penalty en 2 goals met behulp van TAA niet eens zo overtuigend. Napoli speelde bijvoorbeeld veel beter tegen dit Liverpool. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Azpi:

Man City is veel beter dan Arsenal

Arsenal is goed maar City is een klasse of 2 beter 

als je eerlijk bent is een 3-2 tegen het huidige Liverpool met een zwakke penalty en 2 goals met behulp van TAA niet eens zo overtuigend. Napoli speelde bijvoorbeeld veel beter tegen dit Liverpool. 

Zojuist zei joostmakaay:

En zij hebben nog geen topwedstrijd verloren, jullie wel. Beetje welles/nietes discussie dit.

Ook gelijk spelen (Villa uit bijvoorbeeld) is puntenverlies. 

Maar don't care ik geniet hiervan en van deze zege. Laatste jaren scoorde we neit eens tegen Liverpool en nu win je en had nog ruimer kunnen en moeten winnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Kyrill:

Nee totaal niet. Is voor mij alleen Haaland en KDB. Bij ons presteert iedereen en staan niet voor niks bovenaan. Wij zijn Arsenal zij zijn Fc Haaland. 

Cancelo is natuurlijk een enorme prutser en zijn prachtige solo was meer geluk dan wijsheid?

Kevin de Bruyne geeft natuurlijk allemaal kutpasses en weet Haaland nooit te bedienen? 

Foden kan er natuurlijk ook niks van en is een overhyped Engels talent?

Dat City minder tegengoals heeft gekregen dan Arsenal komt natuurlijk omdat Haaland zo goed meeverdedigd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Oerlie:

Cancelo is natuurlijk een enorme prutser en zijn prachtige solo was meer geluk dan wijsheid?

Kevin de Bruyne geeft natuurlijk allemaal kutpasses en weet Haaland nooit te bedienen? 

Foden kan er natuurlijk ook niks van en is een overhyped Engels talent?

Dat City minder tegengoals heeft gekregen dan Arsenal komt natuurlijk omdat Haaland zo goed meeverdedigd?

Zeg ik allemaal niet maak, jij ervan. Maar dat doe je wel vaker. Feit is wel Haaland nu al 15 PL goals heeft, en 20 goals in totaal. Als hij wegvalt en bv KDB zoals @Bogatyr  net zei kan er veel veranderen. En ik ben onder geen illusie, dat we kampioen gaan worden. Maar we zijn wel één van de kandidaten, samen met City. Ik blijf erbij dat er CL gehaald moet worden door ons, alles meer dan dat zie ik als bonus. Maar mininaal CL halen is voor mij wel een vereiste, voor dit team. Leuk en aardig minder tegendoelpunten maar voor als nog staan wij voor nu 1e geniet ervan zolang het duurt. En City moet ook nog veel top duels spelen zoals Liverpool uit volgende week. Die zullen alles gaan geven, om hiervan te herstellen. En wij hadden United uit bijvoorbeeld, City thuis United. 

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Azpi:

@Kyrill

wij stonden vorig seizoen ook bovenaan rond deze tijd met meer punten voorsprong dan jullie hebben

dit zegt nog helemaal niks

zeker met een wk er nog tussen 

Mag ik niet gewoon even genieten eerst, van onze eerste PL zege op Liverpool in jaren? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minutes ago, Kyrill said:

Mag ik niet gewoon even genieten eerst, van onze eerste PL zege op Liverpool in jaren? 

tuurlijk wel, daar gaat het ook niet om

geniet ervan, en kijk de everton wedstrijd, dubbel genieten als everton wint :) 

neeeeeeeee antony :cry:

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kyrill:

Zeg ik allemaal niet maak, jij ervan. Maar dat doe je wel vaker. Feit is wel Haaland nu al 15 PL goals heeft, en 20 goals in totaal. Als hij wegvalt en bv KDB zoals @Bogatyr  net zei kan er veel veranderen. En ik ben onder geen illusie, dat we kampioen gaan worden. Maar we zijn wel één van de kandidaten, samen met City. Ik blijf erbij dat er CL gehaald moet worden door ons, alles meer dan dat zie ik als bonus. Maar mininaal CL halen is voor mij wel een vereiste, voor dit team. Leuk en aardig minder tegendoelpunten maar voor als nog staan wij voor nu 1e geniet ervan zolang het duurt. En City moet ook nog veel top duels spelen zoals Liverpool uit volgende week. Die zullen alles gaan geven, om hiervan te herstellen. En wij hadden United uit bijvoorbeeld, City thuis United. 

Tuurlijk Haaland is een immens belangrijke speler. Maar om het te verkondigen als FC Haaland is in mijn optiek heel erg overdreven. Pak bijvoorbeeld KDB, die loopt ook momenteel op 1 goal en 9 assists, wat zeker geen misselijke statistieken zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Oerlie:

Tuurlijk Haaland is een immens belangrijke speler. Maar om het te verkondigen als FC Haaland is in mijn optiek heel erg overdreven. Pak bijvoorbeeld KDB, die loopt ook momenteel op 1 goal en 9 assists, wat zeker geen misselijke statistieken zijn. 

Was ook niet 100% serieus. Real noemde ik vroeger gekscherend ook wel eens FC Ronaldo en Barcelona, FC Messi. 

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei La Pulga:

Haha typisch.

Ik zie Manchester dit wel winnen trouwens, spelen best aardig. 

Individueel zakken er wel een aantal doorheen weer.

Met name Dalot en Casemiro erg slordig aan de bal, Ronaldo voorlopig weer erg mat. Scoort nu wel, mooi.

bewerkt door Socrates
Link naar opmerking
Deel via andere websites