Azpi Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 2 minutes ago, delichris said: Ik hoor je wel zeuren omtrent Chelsea, maar over City hoor ik je niet. Die spelen ook veel wedstrijden hoor. man city heeft vrijwel geen covid gevallen gehad of blessures in december. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 7 minuten geleden zei Azpi: man city heeft vrijwel geen covid gevallen gehad of blessures in december. City had dit vorig jaar en toen hoorde ik je niet hierover. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 (bewerkt) 24 minutes ago, delichris said: City had dit vorig jaar en toen hoorde ik je niet hierover. waren er vorig jaar dan zoveel wedstrijden uitgesteld? dacht het niet hoor, en wanneer ze werden uitgesteld werden ALLE wedstrijden van die ronde uitgesteld. Ongeacht de omstandigheden had chelsea het nog steeds beter moeten doen, ik zeg alleen dat het onze tegenstanders net wat meer voordeel geeft dan wanneer ze niet meer rust hadden gehad. 30 december 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 12 minuten geleden zei Azpi: waren er vorig jaar dan zoveel wedstrijden uitgesteld? dacht het niet hoor, en wanneer ze werden uitgesteld werden ALLE wedstrijden van die ronde uitgesteld. Ongeacht de omstandigheden had chelsea het nog steeds beter moeten doen, ik zeg alleen dat het onze tegenstanders net wat meer voordeel geeft dan wanneer ze niet meer rust hadden gehad. Ik vind wel als rust voor je club een belangrijke pijler is dat je een andere club onze moet gaan noemen dan die in een competitie met 38 wedstrijden, 2 bekertoernooien, Europees voetbal, een standaard propvol december programma en vast nog een hoop verplichtingen moet zijn. Want er gebeurd echt niet iets heel geks voor Chelsea als in andere jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 12 minuten geleden zei Azpi: waren er vorig jaar dan zoveel wedstrijden uitgesteld? dacht het niet hoor, en wanneer ze werden uitgesteld werden ALLE wedstrijden van die ronde uitgesteld. Ongeacht de omstandigheden had chelsea het nog steeds beter moeten doen, ik zeg alleen dat het onze tegenstanders net wat meer voordeel geeft dan wanneer ze niet meer rust hadden gehad. Onzin wat jij zegt. City - Everton werd uitgesteld en City mistte tegen Chelsea 1-1-2021 vijf spelers en die wedstrijd ging door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 (bewerkt) 26 minutes ago, delichris said: Onzin wat jij zegt. City - Everton werd uitgesteld en City mistte tegen Chelsea 1-1-2021 vijf spelers en die wedstrijd ging door. dus ze hoefde niet verplicht te spelen tegen Everton? 29 minutes ago, timpy00 said: Ik vind wel als rust voor je club een belangrijke pijler is dat je een andere club onze moet gaan noemen dan die in een competitie met 38 wedstrijden, 2 bekertoernooien, Europees voetbal, een standaard propvol december programma en vast nog een hoop verplichtingen moet zijn. Want er gebeurd echt niet iets heel geks voor Chelsea als in andere jaren. ik snap die eerste zin niet. Het gaat elk jaar fout bij Chelsea in december qua vorm, maar met corona heb je nu wel extra problemen in combinatie met Kante, Jorginho, Kovacic & Chillwel blessures die dan weer geforceerd worden om half fit te spelen om genoeg spelers te hebben. Maar bijvoorbeeld Leicester had ook veel problemen en die winnen gewoon van Liverpool. Het is gewoon niet goed genoeg want je moet alsnog meer punten pakken ongeacht deze omstandigheden. 30 december 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 1 minuut geleden zei Azpi: ik snap die eerste zin niet. Het gaat elk jaar fout bij Chelsea in december qua vorm, maar met corona heb je nu wel extra problemen in combinatie met Kante, Jorginho, Kovacic & Chillwel blessures die dan weer geforceerd worden om half fit te spelen om genoeg spelers te hebben. Het gaat volgens mij in december best vaak bij teams wat minder. Kans is natuurlijk ook groter als je zeker aan het einde van de maand in korte tijd veel duels speelt dat je vaker een misstap maakt als dat je maar vier wedstrijden in een maand speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 @Azpi Uitgesteld is uitgesteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 (bewerkt) ronaldo staat buitenspel, waar zijn de lijnen 30 december 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 Vandaag de titelkandidaat aan het werk gezien, zo zie je maar dat Fernandes gewoon op het bankje moet en dan loopt alles veel beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 2 minutes ago, La Pulga said: Vandaag de titelkandidaat aan het werk gezien, zo zie je maar dat Fernandes gewoon op het bankje moet en dan loopt alles veel beter. Burnley is zonder Pope hun geloof verloren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 10 uur geleden zei La Pulga: Vandaag de titelkandidaat aan het werk gezien, zo zie je maar dat Fernandes gewoon op het bankje moet en dan loopt alles veel beter. Het was nog steeds niet best hoor. Maar goed drie punten binnen en nu zien wat er 3 januari gaat gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 Lukaku is niet gelukkig bij Chelsea en wil terug naar Inter Zegt ie de dag nadat het duidelijk wordt dat er flink wat oliedollars in Inter worden gepompt en Chelsea 170m verlies heeft verklaard. Maar wss totaal ongerelateerd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 15 minuten geleden zei AntiChrist7: Lukaku is niet gelukkig bij Chelsea en wil terug naar Inter Zegt ie de dag nadat het duidelijk wordt dat er flink wat oliedollars in Inter worden gepompt en Chelsea 170m verlies heeft verklaard. Maar wss totaal ongerelateerd... Dat snap ik gezien hoe weinig hij speelt bij Chelsea.... https://www.whoscored.com/Players/78498/Show/Romelu-Lukaku Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 2 minuten geleden zei Kyrill: Dat snap ik gezien hoe weinig hij speelt bij Chelsea.... https://www.whoscored.com/Players/78498/Show/Romelu-Lukaku 21/22 Coronavirus 16 dec. 2021 25 dec. 2021 9 dagen 3 21/22 Verstuiking 21 okt. 2021 21 nov. 2021 31 dagen 6 Dat zijn de blessures van Lukaku dit seizoen. Dus daar zit een reden achter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 1 minuut geleden zei rich ruzzian: 21/22 Coronavirus 16 dec. 2021 25 dec. 2021 9 dagen 3 21/22 Verstuiking 21 okt. 2021 21 nov. 2021 31 dagen 6 Dat zijn de blessures van Lukaku dit seizoen. Dus daar zit een reden achter Fair enough maat maar dat is 40 dagen blessure maar het seizoen is al sinds augustus bezig Dus nog steeds speelt ie niet bepaald veel... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 Alleen tussen zijn blessure en zijn coronabesmetting speelde hij ietsjes minder, verder gewoon een vaste waarde dit seizoen. Hij mag niet zeuren over speeltijd lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 Azpi zal vast wel een mening hebben, waarschijnlijk is het de schuld van de FA ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 Interview is ook wel flink uit zijn verband gerukt. Desalniettemin dom van Lukaku om dit zo te zeggen. Je weet dondersgoed dat dit soort teksten uitvergroot worden, al helemaal in Engeland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 Tuchel had ook al gereageerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 4 minuten geleden zei delichris: Tuchel had ook al gereageerd. Wat zei die? Oprechte vraag trouwens, kan het niet ergens terugvinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 3 minuten geleden zei La Pulga: Wat zei die? Oprechte vraag trouwens, kan het niet ergens terugvinden. Kak dat was Lukaku op BBC Sport. Ik dacht even Tuchel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 13 minuten geleden zei La Pulga: Wat zei die? Oprechte vraag trouwens, kan het niet ergens terugvinden. https://www.vi.nl/nieuws/tuchel-baalt-van-interview-ontevreden-lukaku-dit-helpt-ons-niet Dat hij verrast was, het niet handig was en ze er intern over gaan spreken. Standaard riedeltje ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 Het zal wss wel lichtjes uit proportie zijn geblazen, maar het verbaast me geen hol. Zodra het minder gaat begint ie over alles te klagen (en dat niets zijn schuld is)en blaast ie bruggen op. En dit zeggen, net ten midden dat Chelsea probeert recht te krabbelen in een moeilijke periode, zegt veel over zijn professionaliteit en loyaliteit. In FM termen is personaliteit 100% mercenary Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 2 uur geleden zei AntiChrist7: Het zal wss wel lichtjes uit proportie zijn geblazen, maar het verbaast me geen hol. Zodra het minder gaat begint ie over alles te klagen (en dat niets zijn schuld is)en blaast ie bruggen op. En dit zeggen, net ten midden dat Chelsea probeert recht te krabbelen in een moeilijke periode, zegt veel over zijn professionaliteit en loyaliteit. In FM termen is personaliteit 100% mercenary ''Driven '' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten