Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Brits voetbal

Baddoo

Recommended Posts

8 uur geleden zei Azpi:

terecht punt maar vind je het gek als Brighton 5 wedstrijden speelt in december met 2x 11 dagen geen wedstrijd waarin ze kunnen uitrusten en chelsea 9 wedstrijden speelt in december met blessures en covid. 

Leven is niet altijd eerlijk maatje. Maar ja meerdere Chelsea wedstrijden hadden ook afgelast moeten worden idd

9 uur geleden zei Azpi:

terecht punt maar vind je het gek als Brighton 5 wedstrijden speelt in december met 2x 11 dagen geen wedstrijd waarin ze kunnen uitrusten en chelsea 9 wedstrijden speelt in december met blessures en covid. 

Calimero gedrag. Als je gewoon 14 spelers kan inschrijven voor een wedstrijd dan mag je gewoon spelen. En dat je negen wedstrijden speelt komt ook omdat je Europees speelt en ver in de League Cup komt.

7 minuten geleden zei delichris:

Calimero gedrag. Als je gewoon 14 spelers kan inschrijven voor een wedstrijd dan mag je gewoon spelen. En dat je negen wedstrijden speelt komt ook omdat je Europees speelt en ver in de League Cup komt.

14 is niks en dat slaat nergens op chrisie. Dat weet jij zelf ook. 14 spelers is 1 reserve keeper en dus in feite maar 2 veldspelers wissel. Dat is echt wel genoeg reden om uit te stellen...

Spurs is al 5x verzet ofzo...

Zojuist zei Kyrill:

14 is niks en dat slaat nergens op chrisie. Dat weet jij zelf ook. 14 spelers is 1 reserve keeper en dus in feite maar 2 veldspelers wissel. Dat is echt wel genoeg reden om uit te stellen...

De regels zijn wel hetzelfde voor iedereen.

Zojuist zei Aaron21:

De regels zijn wel hetzelfde voor iedereen.

Wat zijn die regels volgens jou dan vriendje?

Hoeveel spelers moet je missen voor het wel verzet wordt?

''We currently have six confirmed cases of Covid-19 in the first-team, which has led to the postponement of our fixture against Arsenal.''

6? 25-6=19? En geen 14? En dit wordt wel uitgesteld?:classic_rolleyes:

9 minuten geleden zei Kyrill:

https://www.premierleague.com/news/2426753

Lees dit maar @Kyrill . Daar wordt duidelijk gesproken over 14 spelers. 1 Keeper en 13 veldspelers. En als je dat hebt kan er gespeeld worden.  

1 hour ago, delichris said:

zegt de united fan die ook maar 5x gespeeld hebben in december en ook in Europa spelen :classic_wink: geen 11 dagen rust voor united maar 16. Chelsea speelde 5 wedstrijden in die tijd (tussen 11 en 27 december). 

hoeveel spelers je hebt maakt niet uit het gaat erom dat de andere ploeg veel minder belast is als ze minder wedstrijden hebben gespeeld. Bovendien de spelers die we hebben zijn vaak net terug van covid en isolatie of van een blessure waarbij je normaal gesproken ze wat gefaseerd weer laat spelen maar nu moet je met half geblesseerde spelers spelen. 

Edited by Azpi

Jou beredenering slaat echt nergens op. Als er geen covid was geweest dan had Chelsea nog steeds veel meer wedstrijden gespeeld dan Brighton. En het zijn duurbetaalde profs. Ik kwam gisteren een goed plaatje tegen over het verschil tussen non league en die duur betaalde profs. Deze zal ik opzoeken.

Edit:

61cd95ae9b89a-jankerds.png

Edited by delichris

10 minutes ago, delichris said:

Jou beredenering slaat echt nergens op. Als er geen covid was geweest dan had Chelsea nog steeds veel meer wedstrijden gespeeld dan Brighton. En het zijn duurbetaalde profs. Ik kwam gisteren een goed plaatje tegen over het verschil tussen non league en die duur betaalde profs. Deze zal ik opzoeken.

Edit:

Straks maar even kijken als 18 dagen rust voor Burnley geen verschil maakt 

52 minuten geleden zei delichris:

Edit:

Leuk plaatje ben het alleen totaal niet eens met de context.

We kunnen toch ook niet zeggen ik speelde toen ik nog in het eerste elftal speelde ook op zaterdag mee met een vriendenteam. Twee wedstrijden in 24 uur dus moeten profs dat ook easy kunnen. Dat is echt niet waar.

19 minuten geleden zei timpy00:

Leuk plaatje ben het alleen totaal niet eens met de context.

We kunnen toch ook niet zeggen ik speelde toen ik nog in het eerste elftal speelde ook op zaterdag mee met een vriendenteam. Twee wedstrijden in 24 uur dus moeten profs dat ook easy kunnen. Dat is echt niet waar.

Scheelt dat er ook nooit twee wedstrijden in 24 uur worden gespeeld. 

2 minuten geleden zei Tim':

Wat een dramatisch slechte vergelijking inderdaad. Je kunt de kelderklasse toch niet gaan vergelijken met de Premier League?

Het gaat erom dat een non league speler werkt en twee keer in vijf dagen een wedstrijd speelt. En een PL speler traint wat en speelt wedstrijden. Zij hebben meer rust dan een non league speler.

35 minuten geleden zei delichris:

Het gaat erom dat een non league speler werkt en twee keer in vijf dagen een wedstrijd speelt. En een PL speler traint wat en speelt wedstrijden. Zij hebben meer rust dan een non league speler.

Ze hebben ook meer rust nodig, dus wat is precies de vergelijking? Ik ken kelderklasse-spelers die twee wedstrijden op een dag spelen. Dat kan een profvoetballer fysiek niet aan hoor.

2 minuten geleden zei Tim':

Ze hebben ook meer rust nodig, dus wat is precies de vergelijking? Ik ken kelderklasse-spelers die twee wedstrijden op een dag spelen. Dat kan een profvoetballer fysiek niet aan hoor.

Het gaat om de arbeid. Als jij een baan van 40 uur hebt en je traint 2x per week en dan één of twee wedstrijden doet heb je meer arbeid dan een full prof.

4 minuten geleden zei delichris:

Het gaat om de arbeid. Als jij een baan van 40 uur hebt en je traint 2x per week en dan één of twee wedstrijden doet heb je meer arbeid dan een full prof.

Maar van 90 minuten topvoetballen op Premier League-niveau moet je wel wat langer herstellen dan van een volledige dag werken en al zeker dan van een amateurwedstrijd.

8 minuten geleden zei Kyrill:

Ik heb echt geen medelijden met ze.

Dat hoeft ook niet, alleen wordt het voetbal er niet beter op hoe voller de speelschema's worden. Voetballers presteren minder wanneer ze niet genoeg rust hebben tussen wedstrijden in. Daardoor krijg je dus mindere prestaties en dus ook slechtere wedstrijden. Ik heb eerder medelijden met het publiek.

16 minuten geleden zei Tim':

Dat hoeft ook niet, alleen wordt het voetbal er niet beter op hoe voller de speelschema's worden. Voetballers presteren minder wanneer ze niet genoeg rust hebben tussen wedstrijden in. Daardoor krijg je dus mindere prestaties en dus ook slechtere wedstrijden. Ik heb eerder medelijden met het publiek.

Niet in PL publiek iig...

Volle stadions nog steeds terwijl Covid19 daar helemaal kut gaat. Dat betreft doet overheid hier het beter. En dat volle schema is niet schuld van PL team en spelers maar vooral al die achterlijke interland en toernooien als Afrika Cup midden in het seizoen.  Clubs betalen spelers grof geld.  Is Fifa en Uefa die voetbal verpesten. En dan gaan waarschijnlijk alleen maar nog meer duels aankomen... 

4 minuten geleden zei Azpi:

Het gaat om de integriteit van de competitie. Als 1 team 5 wedstrijden speelt in de premier league in 1 maand en een ander team speelt er 7 dan heeft het team dat maar 5x hoeft te spelen voordeel. zo simpel is het. 

Ik hoor je wel zeuren omtrent Chelsea, maar over City hoor ik je niet. Die spelen ook veel wedstrijden hoor.