Kyrill Geplaatst 22 oktober 2021 Share Geplaatst 22 oktober 2021 43 minuten geleden zei ElMarcos: Zie jij een verband tussen de resultaten en Ronaldo of United of bedoel je dat hun manager incompetent is Als Arsenal fan, ben ik om in FM termen te spreken, niet in business om te bespreken of andere managers wel of niet ontslagen moeten worden Nav jullie reacties dacht ik dat er verloren was, ze hebben gewonnen van Atalanta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 22 oktober 2021 Share Geplaatst 22 oktober 2021 6 minuten geleden zei Kyrill: Als Arsenal fan, ben ik om in FM termen te spreken, niet in business om te bespreken of andere managers wel of niet ontslagen moeten worden Nav jullie reacties dacht ik dat er verloren was, ze hebben gewonnen van Atalanta. Haha, dat is natuurlijk wel een weinig spraakmakend statement Ze wonnen in de laatste minuut, maar het was een zware bevalling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 oktober 2021 Share Geplaatst 22 oktober 2021 Zojuist zei ElMarcos: Haha, dat is natuurlijk wel een weinig spraakmakend statement Ze wonnen in de laatste minuut, maar het was een zware bevalling. Laat ik anders zeggen hoelanger OGS aanblijft en hoe meer United dropt qua punten, hoe blijer ik ben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 22 oktober 2021 Share Geplaatst 22 oktober 2021 1 minuut geleden zei Kyrill: Laat ik anders zeggen hoelanger OGS aanblijft en hoe meer United dropt qua punten, hoe blijer ik ben Haha, fair enough. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 22 oktober 2021 Share Geplaatst 22 oktober 2021 4 hours ago, Kyrill said: Laat ik anders zeggen hoelanger OGS aanblijft en hoe meer United dropt qua punten, hoe blijer ik ben dat kan ik begrijpen want United begint direct concurrent te worden voor de europa conference & europa league plekken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 22 oktober 2021 Share Geplaatst 22 oktober 2021 (bewerkt) Easy win voor Aston Villa vanavond vrees ik er zijn blijkbaar Arteta out Banners in het stadion Aston Villa nog nooit zo slecht zien spelen, mijn god, maar arsenal wel een stuk beter dan tegen palace 22 oktober 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 oktober 2021 Share Geplaatst 22 oktober 2021 3 uur geleden zei Azpi: Easy win voor Aston Villa vanavond vrees ik er zijn blijkbaar Arteta out Banners in het stadion Aston Villa nog nooit zo slecht zien spelen, mijn god, maar arsenal wel een stuk beter dan tegen palace Zat jij er naast zeg iig op basis van 1e helft 14vs0 kansen. Villa 3 PL wedstrijden op rij verloren... Arsenal 4 winst 2 gelijk 0 verlies 11 mee gok ik zo 4 tegen sinds Ramsdale basis staat. @Satyr is gewoon knap en indrukwekkend. Jij als Brits voetbal liefhebber zou zkr moeten weten er in PL iig laatste 3 jaar geen "kleintjes" " bij zitten qua ploegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 22 oktober 2021 Share Geplaatst 22 oktober 2021 (bewerkt) 27 minutes ago, Kyrill said: Zat jij er naast zeg iig op basis van 1e helft 14vs0 kansen. Villa 3 PL wedstrijden op rij verloren... Arsenal 4 winst 2 gelijk 0 verlies 11 mee gok ik zo 4 tegen sinds Ramsdale basis staat. @Satyr is gewoon knap en indrukwekkend. Jij als Brits voetbal liefhebber zou zkr moeten weten er in PL iig laatste 3 jaar geen "kleintjes" " bij zitten qua ploegen. Ja de eerste helft was echt waardeloos van Aston Villa. Ik denk dat Leicester uit een wedstrijd gaat worden waar je echt kunt zien als jullie nu op de goede weg zijn. Voor mij maakt het niet uit, alleen Liverpool & City zie ik als concurrenten. Ik heb wel een hekel aan die vroege wedstrijd op zaterdag maar als je hem wint kun je wel fijn naar alle andere wedstrijden kijken wetende dat je #1 blijft 22 oktober 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 die linksback had ook een goede wedstrijd, jammer van de clean sheet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 Genoten gisteravond @Kyrill? ESR weer aan het bazen en die Lacazette is ook was ook weer lekker oorlog aan het maken Die Ramsdale begint langzaamaan ook wel 1 van de beste aankopen van de laatste jaren te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 2 minuten geleden zei Arsène: Genoten gisteravond @Kyrill? ESR weer aan het bazen en die Lacazette is ook was ook weer lekker oorlog aan het maken Die Ramsdale begint langzaamaan ook wel 1 van de beste aankopen van de laatste jaren te worden. Onwijs! Ziekes hard knapperd. Jij? Ik vond eerste helft iedereen fantastich. Niet normaal hoe goed Tavares iig aanvallend, Lokonga, Partey gewoon iedereen was haahah. Als Lacazette zo speelt als gisteren en we blijven winnen, maakt me letterlijk niks uit of hij er nog 0,5,30 of 10 inknalt.... Wat een krijger, kan zo in Buffy the Vampire Slayer. Jaa ESR ook geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 Haha ja die Tavares, hou zo een gast maar eens tegen als die gaat rennen. Maar zeker genoten ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 54 minuten geleden zei Arsène: Haha ja die Tavares, hou zo een gast maar eens tegen als die gaat rennen. Maar zeker genoten ja Jaa we hebben nog lange weg te gaan maar begint ergens op te lijken. In de PL kan ieder team verrassen. niks ten nadele van Leno was geweldig voor ons en maar 25M maar Aaron doet het geweldig goed. Bij Leno kreeg ik elke keer hartverzakking bij opbouw van achteruit bij Ramsdale nog 0 keer gehad...IK vind het wel keer prima 1 seizoen voor nu geen Europees voetbal. Vol FA Cup en PL focus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 nu nog de 0 houden en dat is een perfect begin van het weekend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 Dit gaat naar 10-0 als Chelsea wil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 En rood voor Norwich, wat ongelofelijk dom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 (bewerkt) hopelijk kan Brighton punten van Man City afpakken vanavond 23 oktober 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 city is zo goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 Azpi, hoe heette je eerst op het forum? Of helemaal nieuwe user? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 (bewerkt) 23 minutes ago, cimbomcu said: Azpi, hoe heette je eerst op het forum? Of helemaal nieuwe user? oblomov, ik zit al een tijdje op dit forum maar meer in het FM gedeelte. ik had een billy gilmour profiel foto 23 oktober 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 38 minuten geleden zei Azpi: oblomov, ik zit al een tijdje op dit forum maar meer in het FM gedeelte. ik had een billy gilmour profiel foto Nee je naam voor oblomov Dat Everton is goed zeg 4 goals tegen in 10-12 minuten thuis tegen Watford Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 23 oktober 2021 Share Geplaatst 23 oktober 2021 (bewerkt) 3 hours ago, Kyrill said: Nee je naam voor oblomov Dat Everton is goed zeg 4 goals tegen in 10-12 minuten thuis tegen Watford oblomov is mijn eerste account en everton staat boven arsenal vind het wel leuk voor Ranieri dat watford gewonnen heeft. En King scoort een hattrick tegen zijn oude club waar die nooit een kans heeft gekregen 23 oktober 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 oktober 2021 Share Geplaatst 24 oktober 2021 (bewerkt) Spurs verloren en Liverpool na 4 minuten al 0-1 voor. Today is a good day. 24 oktober 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten