Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

20 uur geleden zei Azpi:

nee daar heb je gelijk in, ik heb puur gekeken naar de laatste jaren premier league u18 en youth league, fa youth cup etc.  En Sancho dan?  Foden is wel een heerlijke speler. Brahim Diaz is trouwens ook soort van City jeugdproduct

Los van huidige kwaliteit en potentie dit zijn volgens mij jeugd exponenten per club:

Arsenal: Bukayo Saka, Eddie nketiah, Emile Smith Rowe, Folarin Balogun

Chelsea: Reece James, Tammy Abraham? Mason Mount?

United: Rashford?

City: Foden?

Liverpool: Curtis Jones, TAA, Joe Gomez?

Spurs: ?

Correct me if I am wrong, en vul gerust aan :)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minutes ago, Kyrill said:

Los van huidige kwaliteit en potentie dit zijn volgens mij jeugd exponenten per club:

Arsenal: Bukayo Saka, Eddie nketiah, Emile Smith Rowe, Folarin Balogun

Chelsea: Reece James, Tammy Abraham? Mason Mount?

United: Rashford?

City: Foden?

Liverpool: Curtis Jones, TAA, Joe Gomez?

Spurs: ?

Correct me if I am wrong, en vul gerust aan :)?

chelsea:  James, Abraham (Roma met buyback), Mount, Christensen, Gilmour (Norwich huur, oorspronkelijk Glasgow Rangers maar speelt al sinds zijn 16e voor Chelsea), Hudson-Odoi  (allemaal CL winnaars).  dan nog Anjorin (speelt CL met Lokomotiv Moscow, verhuurd), Gallagher (verhuurd, speelt basis bij Crystal Palace), Tomori (AC Milan en Engeland), Guehi (basis Crystal Palace), Ruben Loftus-Cheek, Van Aanholt, Aké, Declan Rice, Lamptey (Brighton), Livramento (Southampton + buyback), Brewster (Sheffield United), Aina (Torino), Traore (Aston Villa), Nathaniel Chalobah  (Fulham), Trevor Chalobah (Chelsea), Musonda, Broja (Southampton), Lewis Baker, Clarke-Salter (Coventry), Jeremie Boga (Sassuolo), Lewis Bate (Leeds), Jamal Musiala (Bayer München, jeugdproduct van chelsea 2011-2019), Levi Colwill (verhuurd aan Huddersfield) 

@Kyrill https://www.transfermarkt.co.uk/fc-arsenal/jugendarbeit/verein/11 

Arsenal heeft er veel meer dan je credit voor neemt ;)

1681019197_ScreenShot2021-10-08at15_47_20.png.e8ecf00833ac32a2cce83ac0cc0d1013.png

Man City

2028196766_ScreenShot2021-10-08at15_48_55.png.a730a879f8c15e848581a983a3b6ff80.png

Man Utd

1500003883_ScreenShot2021-10-08at15_50_24.png.fcfd52915e9fa317b59b3764b31c5a1c.png

Liverpool

968441046_ScreenShot2021-10-08at15_52_19.png.5d93bb16dc155aa86eec0d13dc165f8c.png

Tottenham 

2083889075_ScreenShot2021-10-08at15_54_41.png.f1d518efc792f704825693e6ac16840b.png

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Azpi:

chelsea:  James, Abraham (Roma met buyback), Mount, Christensen, Gilmour (Norwich huur, oorspronkelijk Glasgow Rangers maar speelt al sinds zijn 16e voor Chelsea), Hudson-Odoi  (allemaal CL winnaars).  dan nog Anjorin (speelt CL met Lokomotiv Moscow, verhuurd), Gallagher (verhuurd, speelt basis bij Crystal Palace), Tomori (AC Milan en Engeland), Guehi (basis Crystal Palace), Ruben Loftus-Cheek, Van Aanholt, Aké, Declan Rice, Lamptey (Brighton), Livramento (Southampton + buyback), Brewster (Sheffield United), Aina (Torino), Traore (Aston Villa), Nathaniel Chalobah  (Fulham), Trevor Chalobah (Chelsea), Musonda, Broja (Southampton), Lewis Baker, Clarke-Salter (Coventry), Jeremie Boga (Sassuolo), Lewis Bate (Leeds), Jamal Musiala (Bayer München, jeugdproduct van chelsea 2011-2019), Levi Colwill (verhuurd aan Huddersfield) 

@Kyrill https://www.transfermarkt.co.uk/fc-arsenal/jugendarbeit/verein/11 

Arsenal heeft er veel meer dan je credit voor neemt ;)

Geweldig!! thx maatje!! _O_:) Ja zijn er idd veel meer maar ik vergat bij te zeggen, momenteel actief is in het eigen 1e elftal! :)

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kyrill Nketiah heeft trouwens grotendeels in de chelsea jeugd gespeeld

2008–2015 Chelsea
2015–2017 Arsenal

maar is wel leuk om te kijken, ik heb nu gesorteerd op huidige market value dus dan krijg je niet de spelers te zien die al gepensioneerd zijn. United heeft natuurlijk geweldige jeugdspelers die al gestopt zijn.

als je trouwens dat voor andere clubs wilt zien kun je naar transfermarkt gaan en dan onder history en miscellaneous>>> youth academy, zo kom je bij dat lijstje 101834933_ScreenShot2021-10-08at15_58_00.png.a46aa0d604f56b8b185ed5c27be1b5c5.png

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kyrill Spelers van United die uit de jeugd komen en nu in het eerste zitten zijn: Heaton, Henderson, Williams, Tuanzebe, Menghi, Pogba, Lingard, Pereira, Garner, McTominay, Rashford, Greenwood, Hannibal, Elanga, Chong. Shortire. Een aantal zijn nu verhuurd, maar hoorden wel de bij eerste selectie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Satyr:

Geinig:

Weggejorist nadat ie serieus zei Watford net zoveel kans heeft op top 4 als Arsenal en gestopt met kijken. 

@Azpi alsof Chelsea nog niet genoeg geluk mee gehad heeft al dit seizoen.... Is toch echt jullie club vorig seizoen meest profiteerde van de arbitrage... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Satyr:

Klopt ook niet, Brentford en Norwich moeten ook bij dat rijtje

Brentford ja, BHA ja. Norwich no way rechtse gekkie ??

Norwich is degradatie kandidaat nummer 1. @Tim'dit is grapje rechtse gekkie kan hem moeilijk fascist noemen, hij noemde mij wel laatst Antifa ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 hours ago, Kyrill said:

@Azpi alsof Chelsea nog niet genoeg geluk mee gehad heeft al dit seizoen.... Is toch echt jullie club vorig seizoen meest profiteerde van de arbitrage... 

dit seizoen? de enige var beslissing in ons voordeel was geloof ik de rode kaart voor Ward-Prowse en dat was nadat al 1 prima goal was afgekeurd onterecht voor een "overtreding" 17 seconde voor Timo Werner's goal

we hebben ook pas 3 goals tegen en 2 daarvan penalties en de andere goal van man city was een schot dat van richting werd veranderd 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik maak me meer zorgen over de brentford wedstrijd dan over de arsenal en tottenham wedstrijden :classic_laugh:

3 minutes ago, Satyr said:

Even de 0-1 kijken van Liverpool, mooie assist

wat verwacht je ook met Rose als rechtsback ;e Salah gaat er zo makkelijk langs

Link naar opmerking
Deel via andere websites