cimbomcu Geplaatst 7 oktober 2021 Share Geplaatst 7 oktober 2021 Las eerst dit: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=394785 Bah gatverdamme. En dan ook nog: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=394790 Als je ook nog leest hoe dat er aan toe is gegaan met ook Qatar erbij dan moet je je gewoon schamen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 7 oktober 2021 Share Geplaatst 7 oktober 2021 2 minutes ago, cimbomcu said: Las eerst dit: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=394785 Bah gatverdamme. En dan ook nog: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=394790 Als je ook nog leest hoe dat er aan toe is gegaan met ook Qatar erbij dan moet je je gewoon schamen. mogen vrouwen nog komen kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 oktober 2021 Share Geplaatst 7 oktober 2021 6 minuten geleden zei Azpi: wil je vanaf 1990 zien? united nog steeds 150 miljoen meer uitgegeven nog niet tevreden? hier vanaf 1979 We hadden het over uitgaven toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 oktober 2021 Share Geplaatst 7 oktober 2021 Dit was ten tijde van Sir Alex in de PL tijd. Kan je zien hoeveel er daarna door United is uitgegeven, maar nog steeds minder dan City en Chelsea. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 7 oktober 2021 Share Geplaatst 7 oktober 2021 14 minuten geleden zei delichris: Ja en? United was al groot. City had zonder dat olie geld nog ergens in de League One gespeeld. En Chelsea was gewoon een middenmoter geweest. Het gaat nu even minder bij United, maar Chelsea en City hebben in het verleden vele malen meer geld uitgegeven dan United en toen hadden ze ook geen prijzen. Ach, United is ook goed geworden door verschillende investeringen eind 19e en gedurende vorige eeuw. Gevalletje pot verwijt de ketel. Destijds ging het om (tien)duizenden ponden, vergelijkbaar met miljoenen van nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 7 oktober 2021 Share Geplaatst 7 oktober 2021 1 minute ago, delichris said: We hadden het over uitgaven toch? inkomsten van transfers hebben niks met oliegeld te maken, maar met beleid, daarom kijk ik naar net spend. Maar beidde Manchester teams hebben meer geld uitgegeven netto. Inkomsten uit transfers zijn gerelateerd aan sportieve prestaties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 oktober 2021 Share Geplaatst 7 oktober 2021 Zojuist zei Rossi: Ach, United is ook goed geworden door verschillende investeringen eind 19e en gedurende vorige eeuw. Gevalletje pot verwijt de ketel. Destijds ging het om (tien)duizenden ponden, vergelijkbaar met miljoenen van nu. Nee United was een toen een beurs club. En hadden geen rijke eigenaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 7 oktober 2021 Share Geplaatst 7 oktober 2021 2 minutes ago, delichris said: Dit was ten tijde van Sir Alex in de PL tijd. Kan je zien hoeveel er daarna door United is uitgegeven, maar nog steeds minder dan City en Chelsea. ik kan het plaatje niet zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 oktober 2021 Share Geplaatst 7 oktober 2021 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Azpi: inkomsten van transfers hebben niks met oliegeld te maken, maar met beleid, daarom kijk ik naar net spend. Maar beidde Manchester teams hebben meer geld uitgegeven netto. Inkomsten uit transfers zijn gerelateerd aan sportieve prestaties. Ik had het over uitgaven en dan moet je niet met andere cijfers aankomen zetten. Want qua uitgaven heb ik gewoon gelijk en dat weet je donders goed. Ik kan het plaatje wel zien. 7 oktober 2021 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 7 oktober 2021 Share Geplaatst 7 oktober 2021 Zojuist zei delichris: Nee United was een toen een beurs club. En hadden geen rijke eigenaren. Nee, ver daarvoor hebben verschillende types geïnvesteerd in United waardoor zij konden groeien. Net als andere "van oudsher" grote clubs. Nu maken andere clubs een inhaalslag en men begint te miepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 7 oktober 2021 Share Geplaatst 7 oktober 2021 (bewerkt) united had een goede jeugdlichting. Maar nu is hun jeugd niet eens zo goed meer. Chelsea en City hebben de beste jeugdopleiding van Engeland chelsea - dynamo moscow 1945 meer dan 100.000 toeschouwers 7 oktober 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 oktober 2021 Share Geplaatst 7 oktober 2021 3 minuten geleden zei Rossi: Nee, ver daarvoor hebben verschillende types geïnvesteerd in United waardoor zij konden groeien. Net als andere "van oudsher" grote clubs. Nu maken andere clubs een inhaalslag en men begint te miepen. Dat was vroeger in de jaren 1900/10/20/30/40. Toen was de club op sterven na dood. Sinds de jaren 50 waren er voorzitters en de club is op een gegeven moment naar de beurs gegaan en daar is veel geld verdiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 oktober 2021 Share Geplaatst 7 oktober 2021 9 minuten geleden zei Azpi: united had een goede jeugdlichting. Maar nu is hun jeugd niet eens zo goed meer. Chelsea en City hebben de beste jeugdopleiding van Engeland ALs City zo'n goede jeugdopleiding heeft waarom is dan alleen Foden doorgebroken? Bij United komt altijd wel een speler door. Chelsea nu ook sinds een aantal jaar en daarvoor ook jaren totaal niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 7 oktober 2021 Share Geplaatst 7 oktober 2021 Ik vind het wel relaxt dat we nu allemaal newcastle kunnen gaan haten wanneer ze Haaland 1 miljoen per week gaan geven (dat is wat Mino vroeg) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 7 oktober 2021 Share Geplaatst 7 oktober 2021 (bewerkt) 5 minutes ago, delichris said: ALs City zo'n goede jeugdopleiding heeft waarom is dan alleen Foden doorgebroken? Bij United komt altijd wel een speler door. Chelsea nu ook sinds een aantal jaar en daarvoor ook jaren totaal niets. nee daar heb je gelijk in, ik heb puur gekeken naar de laatste jaren premier league u18 en youth league, fa youth cup etc. En Sancho dan? Foden is wel een heerlijke speler. Brahim Diaz is trouwens ook soort van City jeugdproduct 7 oktober 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 7 oktober 2021 Share Geplaatst 7 oktober 2021 dit was een van de enige spelers die soort van doorkwam in die jaren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 7 oktober 2021 Share Geplaatst 7 oktober 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 11 uur geleden zei Azpi: nee daar heb je gelijk in, ik heb puur gekeken naar de laatste jaren premier league u18 en youth league, fa youth cup etc. En Sancho dan? Foden is wel een heerlijke speler. Brahim Diaz is trouwens ook soort van City jeugdproduct Sancho is niet doorgebroken bij City. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 Blij dat Newcastle in verkeerde handen komt, heb ik weer een team om wat tegen te hebben. Arsenal was jarenlang het team waarvan ik hoopte dat ze geen kampioen werden, maar dat is geen enkele uitdaging meer. Momenteel zijn Newcastle, Leeds en vooral Arsenal de drie teams die ik niet leuk vind, Newcastle zal gaan stijgen naar de eerste plaats als het allemaal door gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 6 uur geleden zei Satyr: Blij dat Newcastle in verkeerde handen komt, heb ik weer een team om wat tegen te hebben. Arsenal was jarenlang het team waarvan ik hoopte dat ze geen kampioen werden, maar dat is geen enkele uitdaging meer. Momenteel zijn Newcastle, Leeds en vooral Arsenal de drie teams die ik niet leuk vind, Newcastle zal gaan stijgen naar de eerste plaats als het allemaal door gaat. Hoezo Leeds? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 (bewerkt) 4 minutes ago, Abe said: Hoezo Leeds? Leeds is een van de meest gehate clubs in Engeland historisch gezien. Er zijn 117 verschillende liedjes gericht tegen Leeds 8 oktober 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 Ja daar kwam ik laatst achter, maar ik ben denk ik het Engels voetbal te laat gaan volgen om het goed te begrijpen, dus ik begrijp nog steeds niet zo goed waar het door komt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 (bewerkt) 13 minutes ago, Abe said: Ja daar kwam ik laatst achter, maar ik ben denk ik het Engels voetbal te laat gaan volgen om het goed te begrijpen, dus ik begrijp nog steeds niet zo goed waar het door komt komt door Don Revie's team. zij speelde erg vies haha (ik vind dat juist leuk ) 8 oktober 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 Het Leeds dat ik ken was een goede subtopper in Engeland. Maar ook strontvervelend. Eind jaren 90/begin 2000 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 Ik vind het huidige Leeds onder Bielsa wel leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten