Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Duits voetbal

vinnypassy

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Michaelinho*:

Dat is het ding nou net. Vaak winnen de betere sterkere landen op papier het toernooi niet. Zijn tal van voorbeelden van.

Klopt maar Duitsland is al heellang uit vorm. Geloof niet ze met nieuwe bondscoach ineens magisch wel goed worden en zijn. Was al minder onder Low, en dus ook onder Flicki. Zien het tegen die tijd wel.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Thierryvane:

Gelukkig geen Louis.

Nagelsmann daar is toch gedoemd om te mislukken? Echt een teamcoach, gaat het veel te ingewikkeld maken voor de beperkte trainingstijd die ze hebben (als hij zijn principes niet loslaat). Daarnaast moet hij nu gaan werken met dezelfde spelers die hem weg wilden hebben bij Bayern :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Rogier.:

Nagelsmann daar is toch gedoemd om te mislukken? Echt een teamcoach, gaat het veel te ingewikkeld maken voor de beperkte trainingstijd die ze hebben (als hij zijn principes niet loslaat). Daarnaast moet hij nu gaan werken met dezelfde spelers die hem weg wilden hebben bij Bayern :mrgy:

Mwah, weet ik niet. Moet de tijd krijgen, dat zeker. Van wat ik heb gelezen gaat hij die ook krijgen. De DFB heeft een heel project met Nagelsmann gepresenteerd voor de komende 4/5 jaar. Is natuurlijk pas 36 dus kan nog alle kanten op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Thierryvane:

Mwah, weet ik niet. Moet de tijd krijgen, dat zeker. Van wat ik heb gelezen gaat hij die ook krijgen. De DFB heeft een heel project met Nagelsmann gepresenteerd voor de komende 4/5 jaar. Is natuurlijk pas 36 dus kan nog alle kanten op.

Toch best een groot risico ook. Voor beide partijen. Stel je gaat er in de groepsfase uit tijdens het EK, dan is zijn krediet echt 0 vermoed ik. Nagelsmann is niet super geliefd in Duitsland.

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites