Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Duits voetbal

vinnypassy

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Bogatyr:

Watskeburt?

Was vertraging met spelen bij Schalke 04-Freiburg omdat hele soort blauwe dome van Schalke clubkleuren over veld heen lag en was soort stof op veld gekomen, niet duidelijk was of het veilig/gezond is/was.

Ik heb deels gekeken en deels zelf Freiburg met FM gespeeld. Griffo met twee goals is wel fijn en mooie goals ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borussia Dortmund heeft dinsdag geen goede zaken gedaan in de Bundesliga. De nummer 4 van de Duitse competitie verloor van VfL Wolfsburg met 2-0. Oud-FC Volendam-speler Mickey van de Ven was bijna matchwinner met een vroege goal, maar in de blessuretijd scoorde teamgenoot Lukas Nmecha nog de 2-0.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Bogatyr:

Borussia Dortmund heeft dinsdag geen goede zaken gedaan in de Bundesliga. De nummer 4 van de Duitse competitie verloor van VfL Wolfsburg met 2-0. Oud-FC Volendam-speler Mickey van de Ven was bijna matchwinner met een vroege goal, maar in de blessuretijd scoorde teamgenoot Lukas Nmecha nog de 2-0.

Wat  maakt dat uit? Je wil als team zoch zo ruim mogelijk winnen per definitie? Denk jij dat Micky ermee zit dat Lukas de 2-0 maakte? Ik denk het niet... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Aaron21:

Je snapt het echt niet, he?

Had em juist toevallig vandaag van me negeerlijstje gehaald ook, zag hem goed reageren in het FM gedeelte dus dacht dat hij het wel een beetje had geleerd. Nu zie je weer dat ie even zijn uurtje/dagje niet heeft en dat hij gelijk weer veranderd in Karel de toetsenbordrammer. Over een half uurtje krijgen we of een OK of een sorry ik had eerst moeten nadenken reactie. 

Om het een beetje leuk te maken, we kunnen stemmen hier op. Krijgen we een OK of een sorry ik had eerst moeten nadenken?

OK |

sorry ik had eerst moeten nadenken 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Aaron21:

Je snapt het echt niet, he?

Jij ook niet, maar dat geeft niet. Dit is dus wat ik bedoel @Gert Aaron21 reageert al heellang nergens meer inhoudelijk op helemaal niks. Ik lees nergens in artikelen teksten als ''was bijna matchwinner met een vroege goal, maar in de blessuretijd scoorde teamgenoot Lukas Nmecha nog de 2-0''

Dus wat maakt dat uit? Ligt Micky daar wakkeer van dat Nmecha scoorde?

@Bogatyr geloof ik best , prima maar dan kan/mag ik toch wel vragen of dat uitmaakt en of Micky daar wakker van ligt?

@La Pulga jij bent net zo nasty en onvolwassen als @cimbomcu wordt er niet goed van. En dan ben ik mild in mijn reactie, ben echt klaar met jou als je zo gaat doen.

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kyrill:

Jij ook niet, maar dat geeft niet. Dit is dus wat ik bedoel @Gert Aaron21 reageert al heellang nergens meer inhoudelijk op helemaal niks. Ik lees nergens in artikelen teksten als ''was bijna matchwinner met een vroege goal, maar in de blessuretijd scoorde teamgenoot Lukas Nmecha nog de 2-0''

Dus wat maakt dat uit? Ligt Micky daar wakkeer van dat Nmecha scoorde?

Nee dat maakt niet uit, maar iedereen snapt wel dat @Bogatyr dit letterlijk van een pagina heeft afgehaald en t daar zo omschreven is en gooi het niet op je autisme, want dat heb ik ook en ik haal het er ook uit ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei KayDeManaager:

Nee dat maakt niet uit, maar iedereen snapt wel dat @Bogatyr dit letterlijk van een pagina heeft afgehaald en t daar zo omschreven is en gooi het niet op je autisme, want dat heb ik ook en ik haal het er ook uit  

Waarom kan jij dan wel als enige inhoudelijk reageren maar Aaron21 en La Pulga niet en gaan die zich als klein kind gedragen?

Dus omdat hij artikel post mag ik dan geen vragen meer stellen?

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

Waarom kan jij dan wel als enige inhoudelijk reageren maar Aaron21 en La Pulga niet en gaan die zich als klein kind gedragen?

Ik vermoed dat hun het een beetje beu zijn om daar iedere keer inhoudelijk op te reageren, omdat HUN denken dat het geen zin heeft bij jou, wat er soms ook aan te zien is, maar ik weet dat dat wel zin heeft bij jou, maar goed, dat is niet aan mij, maar dat denk IK dat het zo is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Gert:

Denk dat La Pulga wat zenuwachtig is voor Ajax vanavond Kyrill. Niet teveel van aantrekken.

Nee zo is hij altijd al, weet en kan niet beter.

Ontopic(wat bijna niemand hier nog doet)

Ik hoop op zege van Freiburg vanavond uit bij Leizpig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Gert:

Denk dat La Pulga wat zenuwachtig is voor Ajax vanavond Kyrill. Niet teveel van aantrekken.

Nee joh, als zij verliezen dan maakt het mij niets uit. Ben toch maar een glory hunter :D 

O wacht, Duits voetbal.. Nou Ajax moet dus tegen een Duitse club, kunnen die er wat van? Zo'n Becker heeft zich wel erg ontwikkeld toch? 

Feyenoord heeft hier vorig seizoen nog tegen gespeeld toch? En dan bedoel ik tegen dat Duitse team, tegen Ajax weet ik wel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed idee: inhoud! Ik ben benieuwd hoe de blessure van Füllkrug is. Hij zat niet bij de selectie tegen Bayern vanwege 'rugklachten'. Tegen die tegenstander is het ook niet nodig want die verlies je in principe toch (en zo geschiedde). Morgen, precies op de dag dat Flick zijn selectie bekendmaakt, kan hij weer vol aanhaken bij de training. Die timing lijkt me niet geheel toevallig. Morgen juichen voor een plekje in de selectie en zondag weer even wedstrijdfit worden tegen Leipzig :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

Nou ik heb dus gehoord, en dat zal hij zelf niet leuk vinden dat ik het hier drop dat Vd Ven echt woedend was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites