Chiemel Geplaatst 19 augustus 2016 Share Geplaatst 19 augustus 2016 Ik vind Sigur Ros op 3 en op 4 echt een aanfluiting, trouwens. Welke idioten luisteren naar deze herrie? Dat riep ik eerst ook, maar ben toch overstag gegaan. Had ook echt verwacht dat Illmatic dik bovenaan zou staan. Bedankt Tijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 19 augustus 2016 Share Geplaatst 19 augustus 2016 Je bent nogal zwaar om op te rapen, [MENTION=8505]Scifo[/MENTION]; :cab: 78,6 kg is te zwaar ja jom, slappe lul Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 19 augustus 2016 Share Geplaatst 19 augustus 2016 Vince ik kijk zo weinig films man.. ik ben in de series en docu's, maar niet meer de studentenleef met elke week 3 films.. Dus men lijstje van dit jaar zou het lijstje van vorig jaar zijn met de toevoeging van Land of Mine in men top 20.. dat heeft geen zin.. Hm oke. Jammer. Maar nog één closing argument en dan laat ik je met rust: ik luister ook nauwelijks albums maar kan wel gewoon een top x opstellen, omdat het een lijst aller tijden is. Het laatste jaar heb ik bv. ook geen nieuwe albums meer ontdekt. Kijk maar of je het American Beauty gunt die eerste plek eindelijk een keer te veroveren, of niet. ;) PS Ik ben zo'n idioot die naar Sigur Ros luistert. Heerlijk ontspannende muziek die bij mij prestatiebevorderend werkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 19 augustus 2016 Share Geplaatst 19 augustus 2016 Mooie lijst is dit geworden, met ruim voldoende platen waarin ik me kan vinden. Een beetje als de gemiddelde Hollywood-kaskraker: boeiend doorheen de loop maar het einde valt nogal tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 19 augustus 2016 Share Geplaatst 19 augustus 2016 78,6 kg is te zwaar ja jom, slappe lul Sorry lekkertje, ik dacht dat je mad zwaar was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 19 augustus 2016 Share Geplaatst 19 augustus 2016 (bewerkt) Vlaams Blok 30% in kieskring Antwerpen in 2004, #NeverForget Ach, na jarenlang pleiten voor meer verscheidenheid in dit soort lijstjes vind ik het wel prima hoor, alleen gaat dit me ook weer te ver. Metal is overigens amper te vinden, laat staan elektronica ofzo. Dat worden mijn volgende lobbyprojecten ;) Elektronica kom er bij mij zeker en vast in bij de liedjeslijst. Qua albums weet ik niet zo, heb meer met losse nummers wat electronica betreft. Al heb ik er wel gewoon Daft Punk, Jamie xx en Paul Kalkbrenner in :LO: Bedenk me nu ook dat er best een Kraftwerk album had in gemogen ook. Verder wel eens met Pieter over Sigur Ros trouwens. Hatelijke muziek vind ik dat. 19 augustus 2016 bewerkt door Scifo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 20 augustus 2016 Share Geplaatst 20 augustus 2016 Sigur Ros is heerlijk, ik kan tegenwoordig wel meer van dergelijke muziek waarderen zoals bijvoorbeeld GYBE. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 5 juli 2017 Share Geplaatst 5 juli 2017 @Tijn ga je dit (binnenkort) weer doen? Of voelt iemand anders zich geroepen? Me loves to make lijstjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 11 juli 2017 Auteur Share Geplaatst 11 juli 2017 [quote name='Östlund']@Tijn ga je dit (binnenkort) weer doen? Of voelt iemand anders zich geroepen? Me loves to make lijstjes![/QUOTE] Van mijn kant in ieder geval niet, andere bezigheden deze zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 23 juli 2017 Share Geplaatst 23 juli 2017 1. The Notorious B.I.G. - Ready to Die 2. Mobb Deep - The Infamous 3. Nas - Illmatic 4. A Tribe Called Quest - Midnight Marauders 5. Souls of Mischief - '93 Til' Infinity 6. Big L - Lifestylez Ov Da Poor & Dangerous 7. Digable Planets - Reachin' 8. Big Daddy Kane - Long Live The Kane 9. Lords Of The Underground - Here Come The Lords 10. J Dilla - Donuts 11. Wu-Tang Clan - Enter The Wu-Tang Clan (36 Chambers) 12. Eminem - The Marshall Matters LP 13. Extince - Binnenlandse Funk 14. Common - Resurrection 15. Snoop Dogg - Doggystyle 16. Eminem - The Eminem Show 17. The Notorious B.I.G. - Life After Death 18. Zwart Licht - Bliksemschicht 19. Kid Cudi - Man On The Moon: End Of The Day 20. Sean Price - Monkey Barz 21. The Roots - Phrenology 22. The Pharcyde - Lacabincalifornia 23. Nujabes - Impression: Samurai Champloo OST 24. N.W.A. - Straight Outta Compton 25. Masta Ace - A Long Hot Summer 26. Dr. Dre - 2001 27. Jeru the Damaja - The Sun Rises In The East 28. Eazy-E - It's On (Dr. Dre) 187um Killa 29. Pete Rock & C.L. Smooth - Mecca And The Soul Brother 30. Dr. Dre - The Chronic 31. Nirvana - Nevermind 32. Radwimps - Your Name 33. Radiohead - OK Computer 34. The xx - xx 35. U2 - Joshua Tree 36. dead prez - Let's Get Free 37. A Tribe Called Quest - The Low End Theory 38. GZA - Liquid Swords 39. Kendrick Lamar - good kid, m.A.A.d City 40. Red Hot Chili Peppers - Californication 41. Herman van Veen - In Vogelvlucht 42. blink-182 - Enema of the State 43. Linkin Park - Meteora 44. Moby - Play 45. Oasis - (What's The Story) Morning Glory? 46. CunninLynguists - A Piece of Strange 47. Flipsyde - We The People 48. Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy 49. 50 Cent - Get Rich of Die Tryin' 50. The Game - Documentary Een top 50 is niet echt genoeg maar ok here we go, volgend jaar kunnen we weer uitgebreidere lijst posten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 juli 2017 Share Geplaatst 23 juli 2017 @Hakai; doe je de rest van de organisatie ook dan ff?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 6 april 2018 Share Geplaatst 6 april 2018 Ok computer niet in de top 50. En op musicmeter staat die op 1. Apart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 6 april 2018 Share Geplaatst 6 april 2018 Ok computer niet in de top 50. En op musicmeter staat die op 1. Apart. 5e hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 6 april 2018 Share Geplaatst 6 april 2018 Afbeelding is blijkbaar weg. Dat verklaart het dan wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten