Vreven Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 Fantastisch nummer, sowieso muzikaal als tekstueel. De eerste regels zijn al raak en bijzonder actueel: Where are all the stupid people from?And how did they get to be so dumb? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst 15 augustus 2022 The Knife - Without You My Life Would Be Boring Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 augustus 2022 Share Geplaatst 17 augustus 2022 I Am Oak - On Trees and Birds and Fire Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst 25 augustus 2022 Danger Mouse & Black Thought ft Raekwon & Kid Sister - The Darkest Part Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 26 augustus 2022 Share Geplaatst 26 augustus 2022 17 uur geleden zei Richarð.: Danger Mouse & Black Thought ft Raekwon & Kid Sister - The Darkest Part Citeer je even want kan je niet taggen door die letter. Dit valt wel in je straatje gok ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 26 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst 26 augustus 2022 4 uur geleden zei Bolderbast: Citeer je even want kan je niet taggen door die letter. Dit valt wel in je straatje gok ik. Mijn broer had het laatst nog over Tramhaus, omdat we het over Lowlands hadden. Ik ga hem vandaag even beluisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 En gaan lekker door op golden oldies toer: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 Dit willen jullie @Bolderbast @Tim' @Dansmeister @Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 33 minuten geleden zei Kyrill: Dit willen jullie @Bolderbast @Tim' @Dansmeister @Erwin. Inderdaad een schitterend nummer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Op 27-8-2022 om 20:29 zei Kyrill: Dit willen jullie @Bolderbast @Tim' @Dansmeister @Erwin. Ik was best enthousiast toen ik de aankondiging van deze collab hoorde, maar heb het nu drie keer geluisterd en vind er niet heel aan. Ben sowieso niet zo'n fan van The National (wel van Bon Iver) en deze pokoe ligt meer in het rijtje van eerstgenoemde. Dat gemompel van die zanger van The National irriteert me, behalve in Fake Empire dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 2 uur geleden zei Bolderbast: Ik was best enthousiast toen ik de aankondiging van deze collab hoorde, maar heb het nu drie keer geluisterd en vind er niet heel aan. Ben sowieso niet zo'n fan van The National (wel van Bon Iver) en deze pokoe ligt meer in het rijtje van eerstgenoemde. Dat gemompel van die zanger van The National irriteert me, behalve in Fake Empire dan. Ik vind het juist een heerlijke stem in deze song: Voor alle Swifties: 21 oktober het nieuwe album. Gaat er één worden hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 5 uur geleden zei Bolderbast: Ik was best enthousiast toen ik de aankondiging van deze collab hoorde, maar heb het nu drie keer geluisterd en vind er niet heel aan. Ben sowieso niet zo'n fan van The National (wel van Bon Iver) en deze pokoe ligt meer in het rijtje van eerstgenoemde. Dat gemompel van die zanger van The National irriteert me, behalve in Fake Empire dan. Dit komt behoorlijk hard aan, duidelijk. Ieder zijn ding/smaak, fijn dat Fake Empire een uitzondering is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 5 uur geleden zei Bolderbast: Ik was best enthousiast toen ik de aankondiging van deze collab hoorde, maar heb het nu drie keer geluisterd en vind er niet heel aan. Ben sowieso niet zo'n fan van The National (wel van Bon Iver) en deze pokoe ligt meer in het rijtje van eerstgenoemde. Dat gemompel van die zanger van The National irriteert me, behalve in Fake Empire dan. Eindelijk een keer iemand gevonden die dit ook vindt. Ik heb ook niet veel met The National (Sorry Karel ;)) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 3 uur geleden zei Erwin.: Eindelijk een keer iemand gevonden die dit ook vindt. Ik heb ook niet veel met The National (Sorry Karel ;)) Is jouw leven en jouw smaak. Ik ken genoeg mensen die ze niet diggen hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst 29 augustus 2022 Boxer staat in mijn Top 10 albums aller tijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 53 minuten geleden zei Richarð.: Boxer staat in mijn Top 10 albums aller tijden. Wat zijn de andere 9 albums? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst 29 augustus 2022 3 minuten geleden zei Bolderbast: Wat zijn de andere 9 albums? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 8 minuten geleden zei Richarð.: Wat een lijst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Goed idee om een Battle of the albums te organiseren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Arctic Monkeys - There'd Better Be a Mirrorball Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Wauw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Editors>Muse Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Is dat een strijd? Yeah Yeah Yeahs - It's Blitz [Album] Ik doe al een week https://1001albumsgenerator.com/, krijg je elke dag een ander album voorgeschoteld die je de dag erna moet beoordelen. De albums zijn bepaald op basis van een of ander boek. Heb nu oa Jethro Tull, Q-Tip en Muse gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Wauw in Love Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten