ElPrincipito Geplaatst 18 april 2020 Share Geplaatst 18 april 2020 (bewerkt) Sam Fender. 18 april 2020 bewerkt door ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 april 2020 Share Geplaatst 18 april 2020 44 minuten geleden zei ElPrincipito: Sam Fender. Staat ook hoog op mijn lijst van favoriete artiesten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 18 april 2020 Share Geplaatst 18 april 2020 (bewerkt) 1 uur geleden zei 007mark: Staat ook hoog op mijn lijst van favoriete artiesten. Dat album is geniaal! Meer goede tips? 18 april 2020 bewerkt door ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 18 april 2020 Auteur Share Geplaatst 18 april 2020 Beastie Boys - Intergalactic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 18 april 2020 Share Geplaatst 18 april 2020 (bewerkt) 9 uur geleden zei 007mark: Staat ook hoog op mijn lijst van favoriete artiesten. Zelfde hier. Twee keer live gezien; eerste keer op een Engels festival, third stage rond een uur of zes. Stonden denk ik 50 man, hij speelde vijf nummers. Tweede keer is as we speak het laatste concert waar ik geweest ben, begin maart in Paradiso. Die jongen heeft echt héél veel potentie! 18 april 2020 bewerkt door StanleyW Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 april 2020 Share Geplaatst 18 april 2020 3 minuten geleden zei StanleyW: Zelfde hier. Twee keer live gezien; eerste keer op een Engels festival, third stage rond een uur of zes. Stonden denk ik 50 man, hij speelde vijf nummers. Tweede keer is as we speak het laatste concert waar ik geweest ben, begin maart in Paradiso. Die jongen heeft echt héél veel potentie! Lekker hoor. Wilde eigenlijk wel gaan naar Paradiso, maar had een dag later ook al Grace Carter in de Melkweg. Vond ik toen dus iets teveel van het goede. Met de wijsheid van nu (hoi coronavirus) had ik het natuurlijk gewoon moeten doen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 18 april 2020 Auteur Share Geplaatst 18 april 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 april 2020 Share Geplaatst 18 april 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 april 2020 Share Geplaatst 19 april 2020 Ben een beetje verliefd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 19 april 2020 Share Geplaatst 19 april 2020 8 uur geleden zei 007mark: Lekker hoor. Wilde eigenlijk wel gaan naar Paradiso, maar had een dag later ook al Grace Carter in de Melkweg. Vond ik toen dus iets teveel van het goede. Met de wijsheid van nu (hoi coronavirus) had ik het natuurlijk gewoon moeten doen... Ja dat soort dingen zijn achteraf makkelijk praten. Dacht sowieso wel dat het allemaal zou meevallen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 19 april 2020 Share Geplaatst 19 april 2020 (bewerkt) 19 april 2020 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 april 2020 Auteur Share Geplaatst 20 april 2020 Daft Punk ft. Julian Casablancas - Instant Crush Wordt tijd voor een nieuwe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 april 2020 Share Geplaatst 20 april 2020 5 uur geleden zei Richarð.: Daft Punk ft. Julian Casablancas - Instant Crush Wordt tijd voor een nieuwe Maar Julian heeft net een nieuwe.. Ik zie nu dat de vorige al weer veel langer geleden is dan ik dacht. Maar ze moeten ook nog steeds gaan touren met de vorige plaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 april 2020 Auteur Share Geplaatst 20 april 2020 4 uur geleden zei Erwin.: Maar Julian heeft net een nieuwe.. Ik zie nu dat de vorige al weer veel langer geleden is dan ik dacht. Maar ze moeten ook nog steeds gaan touren met de vorige plaat Hehe, Julian heeft net een nieuwe inderdaad. En ik had precies hetzelfde als jij. Verbaasde me echt dat RAM al in 2013 uitkwam. 7 (!) jaar geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 april 2020 Share Geplaatst 20 april 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 20 april 2020 Share Geplaatst 20 april 2020 Louane - Je Vole Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 20 april 2020 Share Geplaatst 20 april 2020 The National - Boxer Live in Brussels (volledige album) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 april 2020 Share Geplaatst 21 april 2020 (bewerkt) 21 april 2020 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 21 april 2020 Share Geplaatst 21 april 2020 Glen Hansard Eigenlijk alle albums achter elkaar. Hem twee keer in Carré zien spelen, wat is die man goed. Vrij emotionele concerten ook, met name de tweede keer. Ideale muziek om lekker in het zonnetje te zitten met je ogen dicht. En we gaan weer door met werk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 21 april 2020 Auteur Share Geplaatst 21 april 2020 Porridge Radio - Sweet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 22 april 2020 Share Geplaatst 22 april 2020 Black Pumas - Black Moon Rising (als onderdeel van de Bospop 2020 playlist, als kleine verzachting van de pijn) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 22 april 2020 Share Geplaatst 22 april 2020 Five for fighting - Superman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 april 2020 Auteur Share Geplaatst 22 april 2020 @bas2204 Gefeliciteerd Bas! Allah-Las - Every Girl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 22 april 2020 Share Geplaatst 22 april 2020 Dankje Richard. Klein beetje feest dan maar: Kool & The Gang - Celebration Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 april 2020 Auteur Share Geplaatst 22 april 2020 Cocteau Twins - Heaven or Las Vegas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten