Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik luister nu..?

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 8,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

9 uur geleden zei 007mark:

_O_

Staat ook hoog op mijn lijst van favoriete artiesten.

Zelfde hier. Twee keer live gezien; eerste keer op een Engels festival, third stage rond een uur of zes. Stonden denk ik 50 man, hij speelde vijf nummers. Tweede keer is as we speak het laatste concert waar ik geweest ben, begin maart in Paradiso. Die jongen heeft echt héél veel potentie!

bewerkt door StanleyW
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei StanleyW:

Zelfde hier. Twee keer live gezien; eerste keer op een Engels festival, third stage rond een uur of zes. Stonden denk ik 50 man, hij speelde vijf nummers. Tweede keer is as we speak het laatste concert waar ik geweest ben, begin maart in Paradiso. Die jongen heeft echt héél veel potentie!

Lekker hoor. Wilde eigenlijk wel gaan naar Paradiso, maar had een dag later ook al Grace Carter in de Melkweg. Vond ik toen dus iets teveel van het goede. Met de wijsheid van nu (hoi coronavirus) had ik het natuurlijk gewoon moeten doen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei 007mark:

Lekker hoor. Wilde eigenlijk wel gaan naar Paradiso, maar had een dag later ook al Grace Carter in de Melkweg. Vond ik toen dus iets teveel van het goede. Met de wijsheid van nu (hoi coronavirus) had ik het natuurlijk gewoon moeten doen...

Ja dat soort dingen zijn achteraf makkelijk praten. Dacht sowieso wel dat het allemaal zou meevallen... :5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Richarð.:

Daft Punk ft. Julian Casablancas - Instant Crush

Wordt tijd voor een nieuwe

Maar Julian heeft net een nieuwe..

Ik zie nu dat de vorige al weer veel langer geleden is dan ik dacht. Maar ze moeten ook nog steeds gaan touren met de vorige plaat :mmm:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Erwin.:

Maar Julian heeft net een nieuwe..

Ik zie nu dat de vorige al weer veel langer geleden is dan ik dacht. Maar ze moeten ook nog steeds gaan touren met de vorige plaat :mmm:

Hehe, Julian heeft net een nieuwe inderdaad. :D

En ik had precies hetzelfde als jij. Verbaasde me echt dat RAM al in 2013 uitkwam. 7 (!) jaar geleden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Glen Hansard

Eigenlijk alle albums achter elkaar. Hem twee keer in Carré zien spelen, wat is die man goed. Vrij emotionele concerten ook, met name de tweede keer. Ideale muziek om lekker in het zonnetje te zitten met je ogen dicht.

En we gaan weer door met werk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites