Jump to content

Ik luister nu..?

Richarð.

Recommended Posts

• Replies 8.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1 minuut geleden zei 007mark:

Charlotte is wel iemand die ik echt snel een keer live moet gaan zien als de coronacrisis achter de rug is. Zelfde geld voor Amelie Lens trouwens.

Charlotte draait echt heerlijk. Ik zou dan voor Awekenings gaan met ADE. Amelie Lens zou ik zaterdagnacht zien :classic_sad:

10 minuten geleden zei sennid:

Charlotte draait echt heerlijk. Ik zou dan voor Awekenings gaan met ADE. Amelie Lens zou ik zaterdagnacht zien :classic_sad:

Heb kaartjes voor de zondag inderdaad. Maar ga er eigenlijk vooralsnog vanuit dat het niet door zal gaan eigenlijk.

15 uur geleden zei Richarð.:

LAAKE - O [Album]

Probeer de laatste tijd wat meer nieuwe muziek te downloaden en luisteren. Iets wat ik vroeger vaak deed, maar de afgelopen jaren wat minder ben gaan doen.

Ik probeer dit via Spotify ook weer wat meer te doen, gewoon albums en dan liefst nieuwe (voor mij) opzetten en geen standaard/eigen playlists.

1 uur geleden zei 007mark:

Is dat een cover @bas2204 ?

Het is een cover inderdaad. Maar deze versie wordt hier in Nederland in een reclame gebruikt en is gemaakt door een Nederlandse band, dus kan heel goed zijn dat je alleen deze versie kent en de andere niet. Ik kwam er ook pas geleden pas achter dat het een cover is.