Yves Geplaatst 15 april 2016 Share Geplaatst 15 april 2016 Ik kan er niet op toezien dat een middelmatige band als Arctic Monkeys met de hoofdprijs gaat lopen. Pink Floyd doet mij persoonlijk weinig, maar qua impact op de muziekwereld komt Arctic Monkeys niet aan hun hielen. Pink Floyd-Arctic Monkeys Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 15 april 2016 Share Geplaatst 15 april 2016 Niet jij die dit zegt :'( Iedereen maar niet jij. Mja Hans, alle bands die ik ooit heb geprobeerd er door te duwen hier zijn er al lang en breed uit. Ik weet dat de AM-lobby hier enorm is dus ja, als dat de stem is van het volk heb ik het daar maar mee te doen. Laat ze maar een keer winnen dan, komen de volgende keer de écht goede bands weer aan de beurt :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 15 april 2016 Share Geplaatst 15 april 2016 (bewerkt) Pink Floyd - AM Het zijn beide wel favoriete bands van mij, al hadden de Beatles van de laatste 4 bands echt onbetwist winnaar moeten zijn wat mij betreft. Maar het is een populariteitswedstrijd en persoonlijke waarderingen verschillen GELUKKIG nog altijd van elkaar, anders zoeken we even op een website* op wat vastgesteld de beste band is en is dit hele toernooi niet meer nodig. AM heeft twee albums met alleen maar knallers gemaakt, zéér knap, daarmee behoren ze tot een heel klein groepje bands die dat voor elkaar heeft gekregen. Daarna werden de mannen 'volwassen' en werd het met Humbug wat meer desert rock. Daarna haak ik eigenlijk af. Een paar pareltjes, maar toch vrij onsamenhangend omdat ik het gevoel heb dat Turner de ballads van zijn werkelijk schitterende soloplaat 'Submarine' ook via de aapjes wil uitbrengen, maar dat killt de spanning op de plaat een beetje. Kortom, genoeg om voor te stemmen en helemaal niet zo triest als hier voorgaand al een paar keer is gepost. Dat vind ik eerder een gebrek aan inzicht dan de mensen die er op hebben gestemd. Nuja, dan Pink Floyd. Gewoon een goede band. Mijn top 3 is denk ik: 1. Meddle, 2. Ummagumma, 3. Piper at the gates of dawn. Maar dan denk ik: ah fuck, en Animals dan? En Wish you where here, dark side of the moon, atom heart mother? Dus. Zóveel goeds. Best een mooie winnaar. Wel wat cliché. Of was dat bij jullie niet op de middelbare school? Als je een beetje intelligent was en wat alternatief, dan vond je Pink Floyd het einde? Alleen jammer dat ze zo'n draak van een album met The Wall in hun discografie hebben zitten. En dat Roger Waters zo'n ontzettende penis is. * edit: wedstrijd = website 15 april 2016 bewerkt door Niels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 april 2016 Share Geplaatst 15 april 2016 Pink Floyd - AM Het zijn beide wel favoriete bands van mij, al hadden de Beatles van de laatste 4 bands echt onbetwist winnaar moeten zijn wat mij betreft. Maar het is een populariteitswedstrijd en persoonlijke waarderingen verschillen GELUKKIG nog altijd van elkaar, anders zoeken we even op een wedstrijd op wat vastgesteld de beste band is en is dit hele toernooi niet meer nodig. AM heeft twee albums met alleen maar knallers gemaakt, zéér knap, daarmee behoren ze tot een heel klein groepje bands die dat voor elkaar heeft gekregen. Daarna werden de mannen 'volwassen' en werd het met Humbug wat meer desert rock. Daarna haak ik eigenlijk af. Een paar pareltjes, maar toch vrij onsamenhangend omdat ik het gevoel heb dat Turner de ballads van zijn werkelijk schitterende soloplaat 'Submarine' ook via de aapjes wil uitbrengen, maar dat killt de spanning op de plaat een beetje. Kortom, genoeg om voor te stemmen en helemaal niet zo triest als hier voorgaand al een paar keer is gepost. Dat vind ik eerder een gebrek aan inzicht dan de mensen die er op hebben gestemd. Nuja, dan Pink Floyd. Gewoon een goede band. Mijn top 3 is denk ik: 1. Meddle, 2. Ummagumma, 3. Piper at the gates of dawn. Maar dan denk ik: ah fuck, en Animals dan? En Wish you where here, dark side of the moon, atom heart mother? Dus. Zóveel goeds. Best een mooie winnaar. Wel wat cliché. Of was dat bij jullie niet op de middelbare school? Als je een beetje intelligent was en wat alternatief, dan vond je Pink Floyd het einde? Alleen jammer dat ze zo'n draak van een album met The Wall in hun discografie hebben zitten. En dat Roger Waters zo'n ontzettende penis is. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobBouwman Geplaatst 15 april 2016 Share Geplaatst 15 april 2016 Ik volg de redenatie van [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; dus ook bij mij Pink Floyd - Arctic Monkeys Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 15 april 2016 Share Geplaatst 15 april 2016 (bewerkt) Je hebt nog geen stem uitgebracht in het hele toernooi. Maar het kan je wel wat schelen? Of zag je dit topic nu pas, zoals ik pas recent weer in het muziekdeel kijk? 15 april 2016 bewerkt door Niels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 18 april 2016 Auteur Share Geplaatst 18 april 2016 Een dikke twee maanden geleden begonnen we met 161 bands en gingen we voor de vierde keer in de historie op zoek naar de beste band volgens de leden van Managers United. Uiteindelijk namen twee totaal verschillende bands het tegen elkaar op in de finale, te weten Pink Floyd en Arctic Monkeys. Waar in het begin het er nog even op leek dat de Arctic Monkeys de finale spannend konden maken, moest het daarna duidelijk de meerdere erkennen aan Pink Floyd. Met een 10-3 overwinning mag Pink Floyd zich voor de tweede keer 'Beste Band' van Managers United noemen, nadat het eerder in 2014 ook wist te winnen. De route naar de overwinning verliep via alt-J (10-3), The Cure (10-4), Portishead (11-4), The National (11-4) en The Beatles (8-6). De winnaar van Beste Band: Editie 2016: Pink Floyd Rest mij enkel nog te zeggen; dank voor alle nominaties, stemmen, motivaties en discussies en tot de editie van 2017 (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 april 2016 Share Geplaatst 18 april 2016 Tja als ze elke ronde redelijk makkelijk winnen en The Beatles verslaan, zijn ze een terechte winnaar! Christian bedankt voor de organisatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 18 april 2016 Share Geplaatst 18 april 2016 (bewerkt) Het kan natuurlijk ook niet anders dat als een band Portishead elimineert het de winnaar moet worden. #toevalbestaatniet 18 april 2016 bewerkt door MrMHB ongepaste opmerking Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten