Geplaatst 27 september 20241 jr. Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerder) ga ik verder. Heb de volgende al afgerond: - Pokemon Blue Roulette Run - Pokemon Yellow Trash Faintumlocke - Pokemon Gold Smeargle Run - Pokemon Crystal Trade Evolutions Run - Pokemon Ruby Completionist - Pokemon Emerald Team Sky Run - Pokemon FireRed/LeafGreen Randomizer Nuzlocke - Pokemon Pearl Dobbelsteen Run Ik heb deze in een Nederlandse Nintendo Discord novelle-stijl gepresenteerd, met screenshots, uitleg en humor erin. Ik vroeg me af of hier ook mensen zijn die het leuk zouden vinden als ik 1 of meerdere van deze runs hier uitlicht. Alle tekst is al geschreven en screenshots al gemaakt, dus is dan veelal kopieer en plakwerk. Laat maar weten of jullie het leuk vinden om dit te volgen, er zaten echt wel wat legendarische runs tussen, vooral Gold, FR/LG en Pearl waren ontzettend spannend. Mits jullie het leuk vinden, zal ik daar een apart topic voor aanmaken, of hier presenteren? Ik heb een hele hoop tekst en screenshots, dus ik kan er makkelijk een novelle achtig topic van maken. Dat ik gewoon kleine stukjes per keer post.
Geplaatst 27 september 20241 jr. 1 minuut geleden zei Sick Blik: Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerder) ga ik verder. Heb de volgende al afgerond: - Pokemon Blue Roulette Run - Pokemon Yellow Trash Faintumlocke - Pokemon Gold Smeargle Run - Pokemon Crystal Trade Evolutions Run - Pokemon Ruby Completionist - Pokemon Emerald Team Sky Run - Pokemon FireRed/LeafGreen Randomizer Nuzlocke - Pokemon Pearl Dobbelsteen Run Ik heb deze in een Nederlandse Nintendo Discord novelle-stijl gepresenteerd, met screenshots, uitleg en humor erin. Ik vroeg me af of hier ook mensen zijn die het leuk zouden vinden als ik 1 of meerdere van deze runs hier uitlicht. Alle tekst is al geschreven en screenshots al gemaakt, dus is dan veelal kopieer en plakwerk. Laat maar weten of jullie het leuk vinden om dit te volgen, er zaten echt wel wat legendarische runs tussen, vooral Gold, FR/LG en Pearl waren ontzettend spannend. Mits jullie het leuk vinden, zal ik daar een apart topic voor aanmaken, of hier presenteren? Ik heb een hele hoop tekst en screenshots, dus ik kan er makkelijk een novelle achtig topic van maken. Dat ik gewoon kleine stukjes per keer post. Lijkt me wel tof om te lezen, hier ook wel fan van romhacks.
Geplaatst 27 september 20241 jr. Yuuuuup! @La Pulga Hou jij verzameling nog ergens een beetje bij? Ben nu alles langzaamaan in Collectr aan het invoeren. Het is alleen nogal een tyfuswerk
Geplaatst 27 september 20241 jr. 3 minuten geleden zei The Saint: Yuuuuup! @La Pulga Hou jij verzameling nog ergens een beetje bij? Ben nu alles langzaamaan in Collectr aan het invoeren. Het is alleen nogal een tyfuswerk O wat ziek dat dit bestaat, nee heb ik nog niet gedaan inderdaad. Ga ik wel een beginnetje aan maken, heb best wel veel kaarten van de eerste editie nog Kan ik het daarna ook hier delen?
Geplaatst 27 september 20241 jr. 1 uur geleden zei Keeza: Lijkt me wel tof om te lezen, hier ook wel fan van romhacks. Cool cool, snel al veel reacties. Het zijn wel vooral de vanilla games met kleine aanpassingen erin. Edit, novelle in de novellebundel is aangemaakt. 2 posts alvast erin gezet, nu moet ik ervandoor. 27 september 20241 jr. bewerkt door Sick Blik
Geplaatst 27 september 20241 jr. 10 minuten geleden zei La Pulga: O wat ziek dat dit bestaat, nee heb ik nog niet gedaan inderdaad. Ga ik wel een beginnetje aan maken, heb best wel veel kaarten van de eerste editie nog Kan ik het daarna ook hier delen? Ooh dacht dat je misschien dit al ergens aan het doen was. Hoopte eigenlijk op een -beter- alternatief om dat te doen. Collectr is alleen een app namelijk. Delen kan idd wel https://app.getcollectr.com/showcase/profile/0ac4f278-2a36-468d-8ce3-488bbcc78276 27 september 20241 jr. bewerkt door The Saint
Geplaatst 27 september 20241 jr. 3 minuten geleden zei The Saint: Ooh dacht dat je misschien dit al ergens aan het doen was. Hoopte eigenlijk op een -beter- alternatief om dat te doen. Collectr is alleen een app namelijk. Delen kan idd wel https://app.getcollectr.com/showcase/profile/0ac4f278-2a36-468d-8ce3-488bbcc78276 Haha dit is wel leuk om te zien ja, dubbele zet je er niet in? Zal proberen vandaag mijn lijst er in te smijten, wellicht kom je wat leuks tegen.
Geplaatst 27 september 20241 jr. 5 minuten geleden zei Sick Blik: Cool cool, snel al veel reacties. Het zijn wel vooral de vanilla games met kleine aanpassingen erin. Zal ik een nieuw topic hier in RCC aanmaken of in Games? In het novelle gedeelte kan het ook mooi. Staan wel meer verhalen/novelles over andere games in
Geplaatst 27 september 20241 jr. 2 minuten geleden zei La Pulga: Haha dit is wel leuk om te zien ja, dubbele zet je er niet in? Zal proberen vandaag mijn lijst er in te smijten, wellicht kom je wat leuks tegen. Moet ik nog doen. Nu weer de tijd om dit soort dingen te doen met dat gure weer buiten.
Geplaatst 27 september 20241 jr. 5 minuten geleden zei The Saint: Moet ik nog doen. Nu weer de tijd om dit soort dingen te doen met dat gure weer buiten. Precies dat, morgen heb ik weer een paar dozen om te openen
Geplaatst 28 september 20241 jr. Op 15-6-2024 om 12:00 zei neva: Lovely. Request is gestuurd. mochten er nog meer mensen vriendjes willen worden: 8227 0887 6172 Op 15-6-2024 om 11:52 zei La Pulga: Uiteraard! 622568965013 Ik heb jullie ook toegevoegd!
Geplaatst 28 september 20241 jr. Heb me zelf een nieuwe missie opgelegd met Pokemon. Ik heb op de telefoon de GBC, GBA en NDS emulator gedownload. Daarnaast heb ik de roms van alle pokemon spellen gedownload. GBC: Yellow Blue Red Crystal Gold Silver GBA: Emerald Fire Red Ultra Violet Ruby Leaf Green Jupiter Sapphire NDS: Black Black 2 White White 2 Platinum SoulSilver Diamond Pearl Deze wil ik allemaal gaan uitspelen. Ik ga ze random sorteren via wheelofnames om te bepalen in welke volgorde ik ze ga spelen.
Geplaatst 28 september 20241 jr. 10 minuten geleden zei chrisje1993: Heb me zelf een nieuwe missie opgelegd met Pokemon. Ik heb op de telefoon de GBC, GBA en NDS emulator gedownload. Daarnaast heb ik de roms van alle pokemon spellen gedownload. GBC: Yellow Blue Red Crystal Gold Silver GBA: Emerald Fire Red Ultra Violet Ruby Leaf Green Jupiter Sapphire NDS: Black Black 2 White White 2 Platinum SoulSilver Diamond Pearl Deze wil ik allemaal gaan uitspelen. Ik ga ze random sorteren via wheelofnames om te bepalen in welke volgorde ik ze ga spelen. En waar ga je mee beginnen?
Geplaatst 28 september 20241 jr. 25 minuten geleden zei La Pulga: En waar ga je mee beginnen? Het is Platinum geworden.
Geplaatst 28 september 20241 jr. Ik ben bezig met Violet op de Switch. Al 10/18 van de main game voltooid en al 5 pokémons in het team: Crocalor - lvl 35 Tinkatuff - lvl 35 Mew - lvl 33 Dolliv - lvl 31 Bombirdier - lvl 31 Wil alleen maar nieuwe pokémon gebruiken, buiten mijn favoriete pokémon Mew, die heb ik via een mystery gift event.
Geplaatst 28 september 20241 jr. 3 uur geleden zei chrisje1993: Heb me zelf een nieuwe missie opgelegd met Pokemon. Ik heb op de telefoon de GBC, GBA en NDS emulator gedownload. Daarnaast heb ik de roms van alle pokemon spellen gedownload. GBC: Yellow Blue Red Crystal Gold Silver GBA: Emerald Fire Red Ultra Violet Ruby Leaf Green Jupiter Sapphire NDS: Black Black 2 White White 2 Platinum SoulSilver Diamond Pearl Deze wil ik allemaal gaan uitspelen. Ik ga ze random sorteren via wheelofnames om te bepalen in welke volgorde ik ze ga spelen. Tof! Alleen je mist HeartGold nog in dit lijstje
Geplaatst 28 september 20241 jr. In ander nieuws. De stekker van Pokèmon Unite wordt volgend jaar in NL en BE eruit getrokken. Vind ik eerlijk gezegd een goede ontwikkeling! Hoorde verhalen dat je minimaal 100 euro in gok machines moet stoppen voor nieuwe skins
Geplaatst 28 september 20241 jr. 11 minuten geleden zei Badmuts: Tof! Alleen je mist HeartGold nog in dit lijstje Daar vond ik de rom niet van.
Geplaatst 29 september 20241 jr. 9 uur geleden zei chrisje1993: Het is Platinum geworden. Nice, die staat hier ook op het menu als volgende. Heb je nog specifieke uitdagingen in gedachten of bepaalde Pokémon die je wil gaan gebruiken? Al die games achter elkaar spelen gaat wel ff duren trouwens, ik spreek uit ervaring ben je zeker het komende jaar wel zoet mee, waarschijnlijk langer. 29 september 20241 jr. bewerkt door Sick Blik
Geplaatst 29 september 20241 jr. 9 uur geleden zei chrisje1993: Daar vond ik de rom niet van. Maar die heb ik uiteraard gewoon voor je