Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerder) ga ik verder. Heb de volgende al afgerond:

- Pokemon Blue Roulette Run

- Pokemon Yellow Trash Faintumlocke

- Pokemon Gold Smeargle Run

- Pokemon Crystal Trade Evolutions Run

- Pokemon Ruby Completionist

- Pokemon Emerald Team Sky Run

- Pokemon FireRed/LeafGreen Randomizer Nuzlocke

- Pokemon Pearl Dobbelsteen Run

Ik heb deze in een Nederlandse Nintendo Discord novelle-stijl gepresenteerd, met screenshots, uitleg en humor erin. Ik vroeg me af of hier ook mensen zijn die het leuk zouden vinden als ik 1 of meerdere van deze runs hier uitlicht. Alle tekst is al geschreven en screenshots al gemaakt, dus is dan veelal kopieer en plakwerk.

Laat maar weten of jullie het leuk vinden om dit te volgen, er zaten echt wel wat legendarische runs tussen, vooral Gold, FR/LG en Pearl waren ontzettend spannend. 

Mits jullie het leuk vinden, zal ik daar een apart topic voor aanmaken, of hier presenteren? Ik heb een hele hoop tekst en screenshots, dus ik kan er makkelijk een novelle achtig topic van maken. Dat ik gewoon kleine stukjes per keer post.

• Antwoorden 3,6k
  • Weergaven 34,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
1 minuut geleden zei Sick Blik:

Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerder) ga ik verder. Heb de volgende al afgerond:

- Pokemon Blue Roulette Run

- Pokemon Yellow Trash Faintumlocke

- Pokemon Gold Smeargle Run

- Pokemon Crystal Trade Evolutions Run

- Pokemon Ruby Completionist

- Pokemon Emerald Team Sky Run

- Pokemon FireRed/LeafGreen Randomizer Nuzlocke

- Pokemon Pearl Dobbelsteen Run

Ik heb deze in een Nederlandse Nintendo Discord novelle-stijl gepresenteerd, met screenshots, uitleg en humor erin. Ik vroeg me af of hier ook mensen zijn die het leuk zouden vinden als ik 1 of meerdere van deze runs hier uitlicht. Alle tekst is al geschreven en screenshots al gemaakt, dus is dan veelal kopieer en plakwerk.

Laat maar weten of jullie het leuk vinden om dit te volgen, er zaten echt wel wat legendarische runs tussen, vooral Gold, FR/LG en Pearl waren ontzettend spannend. 

Mits jullie het leuk vinden, zal ik daar een apart topic voor aanmaken, of hier presenteren? Ik heb een hele hoop tekst en screenshots, dus ik kan er makkelijk een novelle achtig topic van maken. Dat ik gewoon kleine stukjes per keer post.

Lijkt me wel tof om te lezen, hier ook wel fan van romhacks.

Geplaatst

Yuuuuup!

@La Pulga Hou jij verzameling nog ergens een beetje bij? Ben nu alles langzaamaan in Collectr aan het invoeren. Het is alleen nogal een tyfuswerk ;e

Geplaatst
3 minuten geleden zei The Saint:

Yuuuuup!

@La Pulga Hou jij verzameling nog ergens een beetje bij? Ben nu alles langzaamaan in Collectr aan het invoeren. Het is alleen nogal een tyfuswerk 

O wat ziek dat dit bestaat, nee heb ik nog niet gedaan inderdaad. Ga ik wel een beginnetje aan maken, heb best wel veel kaarten van de eerste editie nog :D 

Kan ik het daarna ook hier delen?

Geplaatst
1 uur geleden zei Keeza:

Lijkt me wel tof om te lezen, hier ook wel fan van romhacks.

Cool cool, snel al veel reacties. Het zijn wel vooral de vanilla games met kleine aanpassingen erin.

Edit, novelle in de novellebundel is aangemaakt. 2 posts alvast erin gezet, nu moet ik ervandoor. :D

bewerkt door Sick Blik

Geplaatst
10 minuten geleden zei La Pulga:

O wat ziek dat dit bestaat, nee heb ik nog niet gedaan inderdaad. Ga ik wel een beginnetje aan maken, heb best wel veel kaarten van de eerste editie nog :D 

Kan ik het daarna ook hier delen?

Ooh dacht dat je misschien dit al ergens aan het doen was. Hoopte eigenlijk op een -beter- alternatief om dat te doen. Collectr is alleen een app namelijk. Delen kan idd wel

https://app.getcollectr.com/showcase/profile/0ac4f278-2a36-468d-8ce3-488bbcc78276

bewerkt door The Saint

Geplaatst
3 minuten geleden zei The Saint:

Ooh dacht dat je misschien dit al ergens aan het doen was. Hoopte eigenlijk op een -beter- alternatief om dat te doen. Collectr is alleen een app namelijk. Delen kan idd wel

https://app.getcollectr.com/showcase/profile/0ac4f278-2a36-468d-8ce3-488bbcc78276

Haha dit is wel leuk om te zien ja, dubbele zet je er niet in? 

Zal proberen vandaag mijn lijst er in te smijten, wellicht kom je wat leuks tegen.

Geplaatst
5 minuten geleden zei Sick Blik:

Cool cool, snel al veel reacties. Het zijn wel vooral de vanilla games met kleine aanpassingen erin.

Zal ik een nieuw topic hier in RCC aanmaken of in Games?

In het novelle gedeelte kan het ook mooi. Staan wel meer verhalen/novelles over andere games in

Geplaatst
2 minuten geleden zei La Pulga:

Haha dit is wel leuk om te zien ja, dubbele zet je er niet in? 

Zal proberen vandaag mijn lijst er in te smijten, wellicht kom je wat leuks tegen.

Moet ik nog doen. Nu weer de tijd om dit soort dingen te doen met dat gure weer buiten.

Geplaatst
5 minuten geleden zei The Saint:

Moet ik nog doen. Nu weer de tijd om dit soort dingen te doen met dat gure weer buiten.

Precies dat, morgen heb ik weer een paar dozen om te openen :D 

Geplaatst
Op 15-6-2024 om 12:00 zei neva:

Lovely. Request is gestuurd. mochten er nog meer mensen vriendjes willen worden:

8227 0887 6172

Op 15-6-2024 om 11:52 zei La Pulga:

Uiteraard!

622568965013

Ik heb jullie ook toegevoegd!

Geplaatst

Heb me zelf een nieuwe missie opgelegd met Pokemon. Ik heb op de telefoon de GBC, GBA en NDS emulator gedownload. Daarnaast heb ik de roms van alle pokemon spellen gedownload.

GBC:

Yellow

Blue

Red

Crystal

Gold

Silver

GBA:

Emerald

Fire Red

Ultra Violet

Ruby

Leaf Green

Jupiter

Sapphire

NDS:

Black

Black 2

White

White 2

Platinum

SoulSilver

Diamond

Pearl

Deze wil ik allemaal gaan uitspelen. Ik ga ze random sorteren via wheelofnames om te bepalen in welke volgorde ik ze ga spelen.

Geplaatst
10 minuten geleden zei chrisje1993:

Heb me zelf een nieuwe missie opgelegd met Pokemon. Ik heb op de telefoon de GBC, GBA en NDS emulator gedownload. Daarnaast heb ik de roms van alle pokemon spellen gedownload.

GBC:

Yellow

Blue

Red

Crystal

Gold

Silver

GBA:

Emerald

Fire Red

Ultra Violet

Ruby

Leaf Green

Jupiter

Sapphire

NDS:

Black

Black 2

White

White 2

Platinum

SoulSilver

Diamond

Pearl

Deze wil ik allemaal gaan uitspelen. Ik ga ze random sorteren via wheelofnames om te bepalen in welke volgorde ik ze ga spelen.

En waar ga je mee beginnen? :D 

Geplaatst

Ik ben bezig met Violet op de Switch. Al 10/18 van de main game voltooid en al 5 pokémons in het team:

Crocalor - lvl 35

Tinkatuff - lvl 35

Mew - lvl 33

Dolliv - lvl 31 

Bombirdier - lvl 31

Wil alleen maar nieuwe pokémon gebruiken, buiten mijn favoriete pokémon Mew, die heb ik via een mystery gift event.

Geplaatst
3 uur geleden zei chrisje1993:

GBC:

Yellow

Blue

Red

Crystal

Gold

Silver

GBA:

Emerald

Fire Red

Ultra Violet

Ruby

Leaf Green

Jupiter

Sapphire

NDS:

Black

Black 2

White

White 2

Platinum

SoulSilver

Diamond

Pearl

Tof! Alleen je mist HeartGold nog in dit lijstje ;)

Geplaatst

In ander nieuws. De stekker van Pokèmon Unite wordt volgend jaar in NL en BE eruit getrokken. Vind ik eerlijk gezegd een goede ontwikkeling! Hoorde verhalen dat je minimaal 100 euro in gok machines moet stoppen voor nieuwe skins

Geplaatst
11 minuten geleden zei Badmuts:

Tof! Alleen je mist HeartGold nog in dit lijstje

Daar vond ik de rom niet van.

Geplaatst
9 uur geleden zei chrisje1993:

Het is Platinum geworden.

Nice, die staat hier ook op het menu als volgende. Heb je nog specifieke uitdagingen in gedachten of bepaalde Pokémon die je wil gaan gebruiken?

Al die games achter elkaar spelen gaat wel ff duren trouwens, ik spreek uit ervaring :D ben je zeker het komende jaar wel zoet mee, waarschijnlijk langer.

bewerkt door Sick Blik

Geplaatst
9 uur geleden zei chrisje1993:

Daar vond ik de rom niet van.

Maar die heb ik uiteraard gewoon voor je