Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

En hier weer door.

The Kerfts zei:
Lijkt me geinig om zelf eens proberen een leuke romhack te maken voor een 3e generatie rom. Ik denk dat ik voor Emerald ga. Gaat wel een hoop tijd in zitten, dus ga eerst eens lekker overwegen of het überhaupt de moeite is.

Als iemand suggesties of ideetjes heeft, noem ze maar op. Enige dat ik weet is dat ik een lekkere tropische wereld wil maken als omgeving, wat dat betreft redelijk gelijk aan Emerald, maar dan nog iets tropischer. Verder nog niet echt een idee wat ik ga doen.

Goede verhaallijn vind ik trouwens ook belangrijk.

Lakigigar zei:
Wordt zelden tot nooit afgewerkt.

Ik heb me er als kleine jongen ook mee verdiept (12-13 jaar) en mee gespeeld, daar gaat immens veel tijd insteken en dat is het allemaal niet waard. Ik had wel een goed verhaal, en 3-4 steden. Moeilijk is het niet, eens je het door hebt. Maar ja...

The Kerfts zei:
Ben puur aan het oriënteren. Ga eerst kijken wat het allemaal inhoudt op een rustig tempo en dan misschien stukje bij beetje beginnen. Dus maak je maar geen zorgen.

keida zei:
Pokemon Green ook gehad. Staat er niet tussen. Diamond helaas kwijt geraakt.

bewerkt door Richarð.

• Antwoorden 3,6k
  • Weergaven 34,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• La Pulga
    La Pulga

• Ben vorig jaar begonnen met een Pokemon Challenges Marathon. Ofwel, alle gens 1 voor 1 uitspelen met een bijzondere challenge. Heb dit tot de start van mijn reis gedaan en na mijn reis (misschien eerd

• La Pulga
    La Pulga

Hier lekker tijdens het werken op het tweede schermpje Pokemon aangezet. Ash is bezig met ze eerste gymbattle in Johto, tegen een gekke Hoothoot. Niffo is boos

Geplaatst
  • Auteur

En hier weer door.

Lijkt me geinig om zelf eens proberen een leuke romhack te maken voor een 3e generatie rom. Ik denk dat ik voor Emerald ga. Gaat wel een hoop tijd in zitten, dus ga eerst eens lekker overwegen of het überhaupt de moeite is.

Als iemand suggesties of ideetjes heeft, noem ze maar op. Enige dat ik weet is dat ik een lekkere tropische wereld wil maken als omgeving, wat dat betreft redelijk gelijk aan Emerald, maar dan nog iets tropischer. Verder nog niet echt een idee wat ik ga doen.

Goede verhaallijn vind ik trouwens ook belangrijk.

Wordt zelden tot nooit afgewerkt.

Ik heb me er als kleine jongen ook mee verdiept (12-13 jaar) en mee gespeeld, daar gaat immens veel tijd insteken en dat is het allemaal niet waard. Ik had wel een goed verhaal, en 3-4 steden. Moeilijk is het niet, eens je het door hebt. Maar ja...

Ben puur aan het oriënteren. Ga eerst kijken wat het allemaal inhoudt op een rustig tempo en dan misschien stukje bij beetje beginnen. Dus maak je maar geen zorgen.

Pokemon Green ook gehad. Staat er niet tussen. Diamond helaas kwijt geraakt.
Geplaatst
Dat dit tot een tweede topic komt. Bizar.

Als je nu nog wat extra spamt, komen we misschien wel tot drie :D

Geplaatst

Ben bezig met een Pokemon Black 2 Nuzlocke. Na 1 badge al 2 pokemons fainted. Had Tepig op +6 attack en Pidove deed maar 3 HP met Quick Attack. Ik had nog 15 HP, hit 'ie ineens een critical hit, doei Tepig. Purlloin was daarvoor tijdens het trainen al overleden, dus de badge had ik alleen nog maar Lillipup en Patrat huhuhu. Nu in Virbank ook een Koffing gevangen en de 2e badge gehaald. Straks naar Castelia voor een nieuwe Pokemon :).

Geplaatst

Mijn pokémon team op Heart Gold

10 badges, 42 uur gespeeld (maar wellicht wel meestal multitasking), naam van het personage: Bieke

Typhlosion lvl 54

Ampharos lvl 54

Espeon lvl 54

Gyarados lvl 50

Mamoswine lvl 50

Golbat lvl 37

Geplaatst

Goh iets geniaals gevonden. Pokemon Red randomizer. Waar je alles volledig kan randomizen, met alle Pokemon uit alle versies zelfs. Hier iemand die het op YT doet:

mlsUEKCoFeQ

http://sanqui.rustedlogic.net/randomizer/#pokered

Hier kan je zelf je eigen randomizer maken. En dan lekker een Nuzlocke doen, anders is het te easy. :D Ik begin nu. Laat lekker echt letterlijk alles randomizen, dikke chaos.

Oak is wel heel oud geworden :D

7f5621081882537785b8860eb3163cf4.png

d52b67fc1d3d581b655bb379318aaa94.png

BRUCE JENNER

En mn starter:

b6b9ab8033bd629a6b96df2c6190e999.png

Azelf, Slowking of Servine dus, makkelijke keus. :D

Zieke gamer die rivaal van me:

9106c791d4b4f15ec6bbdc925459a6a0.png

Goh heeft die Shadow Sneak :D Game over, volgende poging.

bewerkt door The Kerfts

Geplaatst

Zit er aan te denken om een 3DS aan te schaffen zodat ik eindelijk weer eens de nieuwste pokemon games kan splen, verder lijkt het me echt ziek om het online competitive enzo te verkennen. Aanrader om dan 300euro uit te geven om Omega Ruby, X/Y en de komende yellow te kunnen spelen?

Heb Diamond enzo nooit echt heel serieus gespeeld, mijn laatste echt goede games waren sapphire en firered.

Geplaatst
Zit er aan te denken om een 3DS aan te schaffen zodat ik eindelijk weer eens de nieuwste pokemon games kan splen, verder lijkt het me echt ziek om het online competitive enzo te verkennen. Aanrader om dan 300euro uit te geven om Omega Ruby, X/Y en de komende yellow te kunnen spelen?

Heb Diamond enzo nooit echt heel serieus gespeeld, mijn laatste echt goede games waren sapphire en firered.

Zou Marktplaats ff goed afstruinen, kan je voor veel lagere prijzen eraankomen. Zou 300 euro voor alleen een DS en Pokemon namelijk niet doen.

Ondertussen verder gegaan met die Nuzlocke. :D even nieuwe gedan zonder randomized movesets want dat maakt het te easy, daarna met ongelooflijk veel ongeluk qua Pokemon die ik tegen kwam en tegenstanders doodgegaan op de Nugget Bridge, met een team met Nidorino, Pinsir, Sandile en Spearow. Nu gaan we met het volgende team Viridian Forest in, stuk beter al, bijnamen zijn verplicht en doe ik sws toch altijd, die staan boven de screens.:

Traagzaad:

e926515dc45b7f2fd013d2f4026fd812.png

Sterker (mn starter):

a667c1f3d5d60c28607ea78b618321c8.png

Muilen:

03c00ad9ae9e39314400d93f47d73a17.png

Tandarts:

c94b68f5b6d601482982fa740b9bf336.png

bewerkt door The Kerfts

Geplaatst

[MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Heb mezelf voorgenomen dat als hij in de aanbieding komt voor onder de 150+ een Pokemon game dan haal ik hem.

Waar download je precies die nuzlocke randomizer? En waar kan je hem op spelen?

GOT IT!

Wat heb jij allemaal ingesteld? En waar staat Nuzlocke?

bewerkt door Bryan.

Geplaatst

Ik heb die ook gedownload voor LeafGreen. Maar ik kom op het begin al pokemons van level 5 in hun laatste evolutie tegen. Dan is de lol er al snel af.

Geplaatst

Er zijn geen 3DS emulators toch? Vind het namelijk teveel van het goede om een 3DS aan te schaffen..

Geplaatst
[MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Heb mezelf voorgenomen dat als hij in de aanbieding komt voor onder de 150+ een Pokemon game dan haal ik hem.

Waar download je precies die nuzlocke randomizer? En waar kan je hem op spelen?

GOT IT!

Wat heb jij allemaal ingesteld? En waar staat Nuzlocke?

Nuzlocke is een rulesset om het spel wat utidagender te maken, kan bij elke versie, moet je maar ff googlen voor alle regels. Om te spelen moet je ff een emulator downloaden, Visual Boy Advance is de beste voor gameboy spellen.

Ik heb die ook gedownload voor LeafGreen. Maar ik kom op het begin al pokemons van level 5 in hun laatste evolutie tegen. Dan is de lol er al snel af.

Daarom een Nuzlocke. Mag je alleen maar de eerste Pokemon die je tegenkomt op een route vangen en als ze dood zijn moet je ze releasen. Dat maakt het een stuk uitdagender hoor. Vooral als je opeens een trainer tegenkomt met een Darkrai. :D

Geplaatst

Nuzlocke is een rulesset om het spel wat utidagender te maken, kan bij elke versie, moet je maar ff googlen voor alle regels. Om te spelen moet je ff een emulator downloaden, Visual Boy Advance is de beste voor gameboy spellen.

Daarom een Nuzlocke. Mag je alleen maar de eerste Pokemon die je tegenkomt op een route vangen en als ze dood zijn moet je ze releasen. Dat maakt het een stuk uitdagender hoor. Vooral als je opeens een trainer tegenkomt met een Darkrai. :D

Nja het probleem is meer dat ik een pokemon wil vangen in de eerste stage van de evolutie, zeker op het begin. Ik ga eens kijken of zelf wat dingen kan aanpassen.
Geplaatst

Ik zou even op marktplaats rondkijken. Heb laatst voor €155 een New 3DSXL inclusief een spel gekocht. Daarnaast kan je voor pak 'em beet €20 Omega Ruby/ Alpha Sapphire of XY tweedehands overnemen

Geplaatst

Als je een puur voor het spelen van Pokemon een DS wilt halen kun je beter een 2DS halen, je hebt straks voor 95 euro bijvoorbeeld deze set met Pokemon Yellow al geïnstalleerd op de DS.

116466_2DS_Console_Pokemon_Yellow_3DS_Kopen.jpg

Geplaatst

CH-CH-CHECKPOINT

Silph Co. met gemak doorgekruisd, Giovanni had nog een Rayquaza maar heb geluk dat ik met Mawile de perfecte dragon-killer heb. mijn huidige team, alles wat ontbreekt van de vorige keer is dus doodgegaan en heb ik verloren:

[spoiler=Muilen2]d3fd4b4a5efe7c57151cd1fed728dc35.png

9812046882ad8a6fbb20315c6a315ff0.png

Mn eerste Golbat dood, kwam er nog een tegen, en die evolueerde meteen. :D

[spoiler=Sanic]73f282bda536456be412c0ebca2cfbfc.png

d61d27eb914388dcf4747928cf33baa2.png

Niks bijzonders, wel handig om priority Pokes te hebben in Nuzlockes. Note ook dat ik HMs vanwege praktische redenen aan iedereen kan leren, handig voor Surf. :D

[spoiler=Magnetron]0e69660e263904d56ca03d4b0ebb7c33.png

1cd2be347368625ae8784fa176fc4534.png

Erg handig om wilde pokeys te paralyzen en kan een paar hits tanken met zn zieke defenses, helpt ook mee dat special hier nog 1 stat is.

[spoiler=Koppig]8ce297d907e1f3eb70c9f1763556afda.png

f6154937d0203478206e8db35c8617a1.png

Mn sweeper, die moet het zeker volhouden tot de E4. Echt zieke zieke stats, altijd nachtmerries van Ghetsis zn Hydreigon maar het is toch wel lekker om een zelf een te hebben zeg.

[spoiler=Tandarts]de7060dfc290ed462cf6a8d9d2203c67.png

c6bee7c0e547f6fe01eafb3c89b23061.png

Dat Mawile ooit in mn leven nog nut zou hebben. Stats niet heel bijzonder, maar damn, deze gast kan tanken en eet de ene na de andere legendarische draak als ontbijt. Zonder deze was het allang game over geweest.

[spoiler=Graaflamd]9b05bdc8149579cade47a69413634d33.png

fd5792ce52026d9ac6d0bab06b8a78df.png

Typotje want de m moet een n zijn, maar laat het lekker staan. Wederom priority pokey, had m gekozen omdat ik altijd al een zwak heb gehad voor Dugtrio's. Rest van mn boxes is meuk, al heb ik een Excadrill als gift ontvangen, dat is wel aardig, ipv de Lapras. Heb nog een Wobbuffet en een Blissey oa. maar daar kan ik weinig mee. Heb nu wel ook een master balletje, dus hopen dat ik nog een legendje tegenkom op een van mn routes.

Mja wel bijna klaar, hierna ga ik lekker aan een Soulsilver hack, Stormsilver, wordt hele Pokedex wat meer gebruikt, is wat moeilijker en volgens mij wat gebalanceerder, ga ik gewoon een normale run doen met een team van Pokeys die ik gewoon cool vind.

O holy fuck heb deze ook nog, helemaal vergeten. :D

494f199632801596870e2ce80ecfba96.png

bewerkt door The Kerfts

Geplaatst
Als je een puur voor het spelen van Pokemon een DS wilt halen kun je beter een 2DS halen, je hebt straks voor 95 euro bijvoorbeeld deze set met Pokemon Yellow al geïnstalleerd op de DS.

116466_2DS_Console_Pokemon_Yellow_3DS_Kopen.jpg

Heb ik ook naar gekeken, maar zo'n 2ds lijkt me eerlijk gezegd echt super kut spelen. Iemand ervaring hiermee?

Geplaatst

Tandarts ! :D

Denk er ook over om nog een 2DS te halen voor pokémon x of y en een remake van saphire of dat andere dinge daare. Maar moet eerst nog altijd gen 2, 3, 4 en 5 nog spelen van spellen (nouja, van 3 heb ik er geen, dus van 2 kan ik naar pearl gaan), en 2 heb ik ook al beetje gespeeld. Zit nu al na de league (maar je kan dan nog zo een stuk spelen (dat stuk van fire red - kanto) opnieuw.

Geplaatst
Tandarts ! :D

Denk er ook over om nog een 2DS te halen voor pokémon x of y en een remake van saphire of dat andere dinge daare. Maar moet eerst nog altijd gen 2, 3, 4 en 5 nog spelen van spellen (nouja, van 3 heb ik er geen, dus van 2 kan ik naar pearl gaan), en 2 heb ik ook al beetje gespeeld. Zit nu al na de league (maar je kan dan nog zo een stuk spelen (dat stuk van fire red - kanto) opnieuw.

Welkom bij de club! :D , ik ga vanavond ook beginnen met Emerald, daarna Firered, Diamond, Soulsilver en White, vergeet ik dan nog iets? Als ik ze allemaal maximaal gespeeld heb ga ik over op de 2DS, maar als ik het naar m'n zin heb kan ik ook zomaar ineens morgen dat ding hebben :)

Geplaatst

Toch maar gekocht, 115,- op Marktplaats voor een New 3DS XL, hopen dat ik niet geflashed wordt, maar is wel een koopje.

Geplaatst

Lol. Dat gaat snel.

Probleem is dat ik veel te veel spellen ongespeeld heb liggen thuis, en ik eerst dat een beetje wil spelen, vooraleer ik een 2DS koop. Kan nog altijd binnen twee jaar een 2DS kopen hé, grote kans dat die dan ook nog eens voor een spotprijsje te halen is.

Want buiten een mariospelletje, een pikmin 3 (en dat is wii u zelfs) en vooral pokémon moet ik toch niets hebben.

Geplaatst

Ben laatst begonnen aan een Living Dex (een versie van elke pokemon in de box) op Omega Ruby. Gaat al aardig, zit nu op 178 van de Hoenn regio, daarna de rest nog :P

Geplaatst
Ben laatst begonnen aan een Living Dex (een versie van elke pokemon in de box) op Omega Ruby. Gaat al aardig, zit nu op 178 van de Hoenn regio, daarna de rest nog :P

Gaaf! Hoe ben je van plan de Pokemons uit andere regio's te krijgen?

Weet niet precies hoe het werkt met traden etc.

Hoop trouwens vrijdag m'n 3DS binnen te hebben, als het meisje de track en trace stuurt ga ik gelijk Alpha Sapphire bestellen, AS omdat ik ook de gewone versie van Sapphire heb gespeeld.