Root Geplaatst 24 mei 2016 Share Geplaatst 24 mei 2016 Zelfde 'pijnstillers' geven als tegen City, komt wel goed dan. Om vervolgens net zo slecht te spelen als in 2014. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 24 mei 2016 Share Geplaatst 24 mei 2016 Het komt wel van Montass he, waarschijnlijk hebben ze gewoon een paar kaartjes gekocht voor Lens - Auxerre oid. Jammerlijk ondertoontje van je Wouter :r. En als je dat van Atletico bekijkt, is het ook een soort Asset Management he :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 Florentino gaat volgens Marca na de CL-finale Morata's clausule inlichten, betekent dus dat hij waarschijnlijk terugkomt (en hopelijk gelijk doorverkocht wordt). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 Betis dus meerdere malen in verband gebracht met Gutiérrez, bod van drie miljoen geplaatst. Mocht het waar zijn heeft Betis in mijn ogen een goede aanwinst gehaald voor kleingeld. Denk dat die jongen daar echt gaat shinen in Spanje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 'T is ook niet zo moeilijk om N'Diaye uit de basis te spelen :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 Sjonge, Mascherano lijkt nu opeens naar Juve te gaan vertrekken. Geen idee hoeveel transferbudget we komende zomer gaan hebben, maar je kunt het volledig aan de verdediging hangen. RB - Dani Alves (Vidal kan blijven - Douglas mag weg, Montoya mag weg) CB - Piqué (Bartra wil weg, geruchten zijn dat ie naar Engeland gaat) CB - ???? (Masch gaat weg, Vermaelen wordt verkocht, Mathieu wordt hopelijk ook gedumpt ergens in een gracht) LB - Alba (Adriano gaat zo goed als zeker weg) Dus je hebt een basis CB nodig, een 3de CB die eigenlijk even goed moet zijn als je basis CB's en dan nog een 4de CB als extra backup, verder ook nog een LB backup voor Alba en misschien nóg een extra polyvalente man die op meerdere plekken inzetbaar is (zoals Adriano) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 Dumpen in de gracht? Wil je die investering van 20m zo teniet zien gaan dan? :r RB - Naast Dani Alves heb je ook Sergi Roberto LB - Wellicht dat Juan Bernat voor een terugkeer te porren is nu ook Guardiola weg is en Carlo komt. Is in mijn ogen ook beter dan Alba. CB - Piqué, duidelijk CB - Marquinhos, die wordt vaak genoemd en er schijnen al akkoorden te zijn. Als Mascherano dan weg gaat, is een backup voor de CV wel heel hard nodig. Dus ja, er mag flink worden geïnvesteerd in de verdediging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 Misschien wel prima, zo komt daar dan ook eens de absolute focus op te liggen. Zou er trouwens maar vanuit gaan dat Mathieu blijft als Batra en Vermaelen vertrekken. Gok dat ze Marquinhos als hoofddoel hebben, verder kun je veel kanten op denk ik. Wellicht die Martinez van Sociedad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 Martinez van Bayern werd ook al genoemd toch. Of zal hij met Busquets gaan rouleren op vmc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 Busquets rouleren :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 Martinez van Bayern werd ook al genoemd toch. Of zal hij met Busquets gaan rouleren op vmc Busquets gaat helemaal niet gerouleerd worden. Hier en daar een wedstrijdje rust kan gebeuren, maar zal bijna altijd spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 Busquets rouleren :cab: Haha wat ben je toch ook een pipo he:clap::clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 Bellerin wilden ze toch ook halen van Arsenal, voor als Alves weg gaat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 Met Vidal en eventueel Sergi Roberto (al hoop ik dat ze hem toch vooral als middenvelder blijven zien) zal dat wel geen prioriteit zijn Tenzij Alves nu éindelijk toch eens besluit te vertrekken :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 Alves hoeft van mij niet per se weg, als ie zo'n goed seizoen zou draaien als dit seizoen. Ik vond hem dit seizoen qua niveau vrij dichtbij zijn niveau van een aantal jaar geleden komen, helaas is die al best oud en je hebt dus geen garantie op weer zo'n seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 Als Barça zijnde z.s.m Inigo of Marquinhos halen want 't begint echt van een laag niveau te raken centraal achterin mocht Masche echt weg gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; Wellicht Ruben Vezo overnemen voor 20m? :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 Cristiano Ronaldo: I will retire at Real Madrid After much speculation, Cristiano Ronaldo has attempted to quell rumours surrounding his future by insisting he wants to retire at Real Madrid. Preparations for the Champions League final on Saturday night are nearing completion, with Los Blancos taking on Atletico Madrid at the Stadio Giuseppe Meazza in Milan. There had been fears over Ronaldo's fitness, but the Portuguese star will start the game, and he insists it will not be his last for the club despite rumours persisting over his future. "Paris Saint-Germain and Manchester City can forget it, I'm retiring at Real Madrid," he said." I have had good and bad moments, four years ago I was not happy but there is no better place to be than here. "Despite only taking over from Rafa Benitez in January, Zinedine Zidane has made a huge impact and Ronaldo said his presence is one reason behind his commitment. "I identify with him and want to play for him for many years," he continued. "He has no experience but has done really well. "Pressure is on Real to win on Saturday, having lost out on both La Liga and the Copa Del Rey to eternal rivals Barcelona. Uiterst terecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 Mooi, nog een paar jaar kampioen doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 Zou gewoon Mathieu naar voren schuiven. Ideale centrale man voor Barca. Nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 Zeker als je ziet wat hij aanvallend mee kan brengen. Serieus ik vond hem zondag goed invallen en is gewoon op lange afstanden echt focking snel. Linksachter komt hij wel te kort voor en ik denk niet dat hij het 60 wedstrijden volhoud. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 Ik denk dat door die opmerkingen over Mathieu, de ogen van [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; nu echt beginnen te bloeden :-D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 Nou nou, dan zouden wij Danilo moeten laten spelen om het te compenseren. En terecht hoor, verschrikkelijke speler met vrij weinig tot geen kwaliteiten [MENTION=4486]Montass[/MENTION];. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 Goh Danilo :-D. Volgens mij was het met de terugwedstrijd van de halve finale CL tegen City dat hij speelde. Ik keek en moest iedere keer gewoon lachen als hij iets ging doen. Iedere keer de bal verspelen of slechte voorzetten. Toen kwam de commentator tijdens die wedstrijd met een interessant feitje over Danilo, dat hij gemiddeld elke wedstrijd een assist geeft. Ik kon mijn lach niet inhouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 Mathieu wordt hopelijk ook gedumpt ergens in een gracht :-D Jammer dat Hummels weg is man. Is die Javi Martinez niets? Of Laporte? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten