Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Het komt wel van Montass he, waarschijnlijk hebben ze gewoon een paar kaartjes gekocht voor Lens - Auxerre oid.

Jammerlijk ondertoontje van je Wouter :r. En als je dat van Atletico bekijkt, is het ook een soort Asset Management he :).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Betis dus meerdere malen in verband gebracht met Gutiérrez, bod van drie miljoen geplaatst. Mocht het waar zijn heeft Betis in mijn ogen een goede aanwinst gehaald voor kleingeld. Denk dat die jongen daar echt gaat shinen in Spanje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjonge, Mascherano lijkt nu opeens naar Juve te gaan vertrekken. Geen idee hoeveel transferbudget we komende zomer gaan hebben, maar je kunt het volledig aan de verdediging hangen.

RB - Dani Alves (Vidal kan blijven - Douglas mag weg, Montoya mag weg)

CB - Piqué (Bartra wil weg, geruchten zijn dat ie naar Engeland gaat)

CB - ???? (Masch gaat weg, Vermaelen wordt verkocht, Mathieu wordt hopelijk ook gedumpt ergens in een gracht)

LB - Alba (Adriano gaat zo goed als zeker weg)

Dus je hebt een basis CB nodig, een 3de CB die eigenlijk even goed moet zijn als je basis CB's en dan nog een 4de CB als extra backup, verder ook nog een LB backup voor Alba en misschien nóg een extra polyvalente man die op meerdere plekken inzetbaar is (zoals Adriano)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dumpen in de gracht? Wil je die investering van 20m zo teniet zien gaan dan? :r

RB - Naast Dani Alves heb je ook Sergi Roberto

LB - Wellicht dat Juan Bernat voor een terugkeer te porren is nu ook Guardiola weg is en Carlo komt. Is in mijn ogen ook beter dan Alba.

CB - Piqué, duidelijk

CB - Marquinhos, die wordt vaak genoemd en er schijnen al akkoorden te zijn.

Als Mascherano dan weg gaat, is een backup voor de CV wel heel hard nodig. Dus ja, er mag flink worden geïnvesteerd in de verdediging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien wel prima, zo komt daar dan ook eens de absolute focus op te liggen. Zou er trouwens maar vanuit gaan dat Mathieu blijft als Batra en Vermaelen vertrekken. Gok dat ze Marquinhos als hoofddoel hebben, verder kun je veel kanten op denk ik. Wellicht die Martinez van Sociedad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alves hoeft van mij niet per se weg, als ie zo'n goed seizoen zou draaien als dit seizoen. Ik vond hem dit seizoen qua niveau vrij dichtbij zijn niveau van een aantal jaar geleden komen, helaas is die al best oud en je hebt dus geen garantie op weer zo'n seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cristiano Ronaldo: I will retire at Real Madrid

After much speculation, Cristiano Ronaldo has attempted to quell rumours surrounding his future by insisting he wants to retire at Real Madrid. Preparations for the Champions League final on Saturday night are nearing completion, with Los Blancos taking on Atletico Madrid at the Stadio Giuseppe Meazza in Milan. There had been fears over Ronaldo's fitness, but the Portuguese star will start the game, and he insists it will not be his last for the club despite rumours persisting over his future. "Paris Saint-Germain and Manchester City can forget it, I'm retiring at Real Madrid," he said." I have had good and bad moments, four years ago I was not happy but there is no better place to be than here. "Despite only taking over from Rafa Benitez in January, Zinedine Zidane has made a huge impact and Ronaldo said his presence is one reason behind his commitment. "I identify with him and want to play for him for many years," he continued. "He has no experience but has done really well. "Pressure is on Real to win on Saturday, having lost out on both La Liga and the Copa Del Rey to eternal rivals Barcelona.

Uiterst terecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Danilo :-D. Volgens mij was het met de terugwedstrijd van de halve finale CL tegen City dat hij speelde. Ik keek en moest iedere keer gewoon lachen als hij iets ging doen. Iedere keer de bal verspelen of slechte voorzetten. Toen kwam de commentator tijdens die wedstrijd met een interessant feitje over Danilo, dat hij gemiddeld elke wedstrijd een assist geeft. Ik kon mijn lach niet inhouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites