Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Geen idee of je aan het trollen bent, maar je snapt toch ook wel dat Halilovic niet kan brengen wat Rakitic en Iniesta doen, al is het maar qua loopvermogen en balans op het middenveld. Halilovic draaide een prima seizoen bij Giechon, al is het de laatste tijd wat minder, en moet nu rustig een volgende stap zetten en verhuurd worden aan een subtopper als, idd, Villarreal ofzo.

Denis Suarez, benieuwd wat hij kan brengen, was toch wel erg goed bij momenten dit seizoen.

Ik bedoel toch ook niet voor de basis, laatste 20 min oid laten invallen als ze weer eens 7-0 voor staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedoel toch ook niet voor de basis, laatste 20 min oid laten invallen als ze weer eens 7-0 voor staan.

Voor zijn ontwikkeling is het toch veel beter als zo'n jongen minimaal 60 minuten maakt bij een club als Villarreal, Celta etc. dan 20 minuten bij Barcelona.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft ie toch niks aan, daarvoor loopt Munir er al, om af en toe in te vallen. Laat Hali nou maar lekker een seizoen meedraaien bij een subtopper, wordt er alleen maar beter van. Zit absoluut geen haast op zijn ontwikkeling.

Hoe zit het trouwens met het EK, maakt Hali daar kans op, of krijgen er weer gare Dinamo prutsers voorrang?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft ie toch niks aan, daarvoor loopt Munir er al, om af en toe in te vallen. Laat Hali nou maar lekker een seizoen meedraaien bij een subtopper, wordt er alleen maar beter van. Zit absoluut geen haast op zijn ontwikkeling.

Hoe zit het trouwens met het EK, maakt Hali daar kans op, of krijgen er weer gare Dinamo prutsers voorrang?

Geen idee, maar word een grote shitshow onder deze bondscoach. Schijnt nu al fittie te zijn en hij zeikt over spitspositie. Hij wil Mandzukic niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon Duje Čop en Mandzukic in de spits, daarachter in een ruit Kovacic, Rakitic, Modric en Brozovic. Genoeg creatieve en defensieve balans.

Denk dat ze eerder met één spits gaan spelen om Perisic nog erin te zetten, is iedereen fan van. Maar selectie is nog niet bekend en ik vraag mij af of Halilovic er wel bij zit. Ze willen ook die jonge jongens meenemen uit de competitie daar zoals Vlasic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat ze eerder met één spits gaan spelen om Perisic nog erin te zetten, is iedereen fan van. Maar selectie is nog niet bekend en ik vraag mij af of Halilovic er wel bij zit. Ze willen ook die jonge jongens meenemen uit de competitie daar zoals Vlasic.

Klopt, had ook vrij weinig hoop dat ze op die manier zouden gaan spelen hoor, Perisic presteert altijd wel fijn bij Kroatië. De vraag die dan overblijft is, wie zet je op rechts neer? Haal je een Brozovic/Kovacic eraf ten koste van een rechtsbuiten die eigenlijk te kort komt? Of speel je liever met een dynamisch 4-mans middenveld dat echt een ongekende balans heeft.

Zit Eduardo nog bij de selectie?

Nee, maar kan het net zo goed fout hebben. Maar volgens mij niet (meer).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Atletí die roden kaarten in Camp Nou nou niet had gepakt..

Als Real nu niet zo vaak domweg puntenverlies had geleden... Nee, je moet het niet op zulke dingen zeker, gewoon naar jezelf kijken. Barcelona had trouwens al lang kampioen moeten zijn.

91 punten als kampioen is voor Barça/Real normen de laatste jaren trouwens weinig ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh wat een reeks onderhand. 8ste titel in laatste 11 jaar, en het blijft maar duren

En inderdaad, wat Mathi zegt, het had al lang binnen moeten zijn. Die slechte reeks, plus Real dat wel erg vaak helemaal op het einde van wedstrijden telkens nog de winst pakt..

Ik ga maar een flesje wijn kraken _O_ op naar de dubbel zou ik zeggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh wat een reeks onderhand. 8ste titel in laatste 11 jaar, en het blijft maar duren

En inderdaad, wat Mathi zegt, het had al lang binnen moeten zijn. Die slechte reeks, plus Real dat wel erg vaak helemaal op het einde van wedstrijden telkens nog de winst pakt..

Ik ga maar een flesje wijn kraken _O_ op naar de dubbel zou ik zeggen

en nu nog morgen en het is een mooi weekend geweest :*)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh is Atletico de verdiende kampioen ja? :r :r

Onzin inderdaad.

Hoezo onzin? Die hebben elke wedstrijd de nodige inzet getoond terwijl Barça bij tijd en wijlen gewoon teerde op de individuele kwaliteiten van de tridente. Vraag me af hoe die wedstrijd in Bernabeu eruit zou zien als Zidane vanaf het begin voor de groep stond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou het ook mooier gevonden hebben als Atletico kampioen geworden was. Gewoon al die inzet en alles vanuit het collectief, en veel minder afhankelijk van een paar spelers. Helaas mocht het niet zo zijn, hopelijk pakken ze wel de CL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou het ook mooier gevonden hebben als Atletico kampioen geworden was. Gewoon al die inzet en alles vanuit het collectief, en veel minder afhankelijk van een paar spelers. Helaas mocht het niet zo zijn, hopelijk pakken ze wel de CL.

Ja juist, ik kan me haast niet anders voorstellen dat [MENTION=27637]Flight[/MENTION]; het op deze manier zal bedoelen, anders snap ik er vrij weinig van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites