Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Mwah. Ik weet onderhand wel beter dan Valenz op voorhand afschrijven tegen Barça. Zijn bijna altijd top als ze tegen Barça moeten, ongeacht hoe het nu draait.
Enige jaar dat men echt kansloos was in Mestalla was onder Koeman(al won men toen wel in de CDR), maar verder speelt men thuis altijd geweldig tegen Barça en mag het een wonder genoemd worden dat er in de laatste 7 jaar niet 1x is gewonnen in Mestalla. Maar als je ziet hoeveel spelers ze nu missen vrees ik toch wel een beetje voor het ergste, zou ook niet weten hoe men moet spelen zonder echte rechtsback/mid/buiten.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barça B iig daarnet het goede voorbeeld gegeven door met 0-3 te winnen bij Valenz B

VALENCIA: Domenech, Vezo, Santos, Abdennour, Gaya, Danilo, Perez, Parejo, De Paul, Mina, Paco

BARCELONA: Bravo, Alves, Piqué, Mascherano, Alba, Busquets, Rakitic, Iniesta, Messi, Suarez, Neymar

bewerkt door Simonsav
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Getafe thuis maken zo'n dingetjes allemaal niet uit ;)

Nee, klopt maar toch. Ik weet dat het geen FM is, maar waarom niet gewoon eens Bale als aanvallende linksback gebruiken, dan kan Danilo gewoon als rechtsback spelen en Vazquez/Jese als rechtsbuiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Minder in welke zin? Want ze hebben (zo goed als) niks weggegeven en heel wat kansen gecreëerd. Als het hier 0-4 wordt zegt niemand wat erover..

Ik vond toch de passing bij tijd en wijle niet perfect, vrij veel onnauwkeurigheden, veel kansen gecreëerd ben ik wel met je eens, maar ik vond het niet scherp ogen verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe hard je(op 20 minuten na) ook werd weggespeeld, een punt pakken tegen een Barça in topvorm terwijl je 8 basiskrachten mist is een wereldprestatie. Gare wedstrijd wel met een Barça dat er(net zoals Valencia eerder dit jaar) al 5 moet maken voor rust, maar na rust eigenlijk amper nog iets heeft gecreëerd. Valencia dat geen penalty krijgt na de overtreding op Enzo Perez en Suarez die uit buitenspel positie scoort terwijl hij er een paar minuten met rood(evt. 2x geel) afgestuurd had moeten worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites