Sick Blik Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december Zo wat wordt hier weinig gepost. Maar goed, ik wilde ff zeggen dat Mbappé geen wereldtop is. Fysiek misschien wel, maar technisch en al helemaal mentaal gewoon niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 december Share Geplaatst 5 december 7 uur geleden zei Sick Blik: Zo wat wordt hier weinig gepost. Maar goed, ik wilde ff zeggen dat Mbappé geen wereldtop is. Fysiek misschien wel, maar technisch en al helemaal mentaal gewoon niet. Hele hoge verwachtingen vanaf zijn aankomst maar lijkt wel een soort te zijn opgeblazen. Was natuurlijk echt heel goed maar langdurig op dat niveau presteren is alleen voor weinige weggelegd. Denk dat ze in Madrid wel even achter de oren krabben, maar ik vind dat ze zich hier wel op hebben verkeken. Laatste jaar/jaren waren al niet geweldig bij PSG imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 december Share Geplaatst 5 december deze assist afgelopen dinsdag was wel heel geil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 december Share Geplaatst 15 december Soms win je, soms verlies je en soms speel je gelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 15 december Share Geplaatst 15 december 2 minuten geleden zei La Pulga: Soms win je, soms verlies je en soms speel je gelijk Zo vat je de laatste drie wedstrijden van Barcelona en Real Madrid wel aardig samen. Atletico zijn de enige die lachen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 december Share Geplaatst 15 december 6 minuten geleden zei bas huijsmans: Zo vat je de laatste drie wedstrijden van Barcelona en Real Madrid wel aardig samen. Atletico zijn de enige die lachen Zaterdag ook nog Barca tegen Atletico, gaat een zware pot worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 15 december Share Geplaatst 15 december 5 minuten geleden zei La Pulga: Zaterdag ook nog Barca tegen Atletico, gaat een zware pot worden Waar gaan we die kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 uur geleden Share Geplaatst 14 uur geleden (bewerkt) Er wordt nog gevoetbald in Spanje trouwens o kut, sorry Bas. Je mag altijd bij mij komen kijken! 14 uur geleden bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 14 uur geleden Share Geplaatst 14 uur geleden 18 minuten geleden zei La Pulga: o kut, sorry Bas. Je mag altijd bij mij komen kijken! Nee nu hoeft het niet meer zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 uur geleden Share Geplaatst 14 uur geleden 13 minuten geleden zei bas huijsmans: Nee nu hoeft het niet meer zeg Voor de volgende keer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 uur geleden Share Geplaatst 13 uur geleden Huize Pulga huilt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 12 uur geleden Share Geplaatst 12 uur geleden Ik vind de dip van Barcelona erg vervelend voor al die jonge gasten daar, en onze eigen Frenkie en @La Pulga. Maar dit is toch o zo lekker voor Laporta, man wat een arrogante gast is dat zeg, heerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 uur geleden Share Geplaatst 12 uur geleden 31 minuten geleden zei Rogier.: Ik vind de dip van Barcelona erg vervelend voor al die jonge gasten daar, en onze eigen Frenkie en @La Pulga. Maar dit is toch o zo lekker voor Laporta, man wat een arrogante gast is dat zeg, heerlijk Scoorde Lewandowski maar zo makkelijk als jij dat doet :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten