Michaelinho* Geplaatst 13 oktober 2015 Share Geplaatst 13 oktober 2015 Quantico is an American television thriller series created by Joshua Safran, that premiered on ABC on Sunday September 27, 2015. The series' protagonist is Alex Parrish (Priyanka Chopra), who is suspected of committing a terrorist attack. Flashbacks tell her story and the ones of her fellow recruits at the FBI Academy in Quantico. The series follows a group of young FBI recruits; each has a specific reason for joining. Flashbacks detail their previous lives, while the recruits battle their way through training at the academy in Quantico, Virginia. However, the series will reveal in a flash forward twist that one of the recruits, upon graduating from the academy, will be suspected of masterminding the biggest terror attack on New York City since the September 11 attacks in 2001. Cast and characters Main Priyanka Chopra as Alex Parrish, an FBI agent who becomes a prime suspect in the terrorist attack. Framed, she goes into hiding to track down those responsible and clear her name. Josh Hopkins as Liam O'Connor, a seasoned FBI agent who had a fling with Miranda Shaw, demoted to work at the Academy. Jake McLaughlin as Ryan Booth, an undercover FBI agent who was tasked to survey Alex, and whom she is suspected of shooting. Aunjanue Ellis as Miranda Shaw, the mentor at Quantico who knows Alex was set up and who is helping her track down the real culprit. Yasmine Al Massri as Nimah & Raina Amin, twins brought into the program by Miranda, who masquerade as one person under Nimah's name. Johanna Braddy as Shelby Wyatt, Alex's best friend and an excellent shot. Tate Ellington as Simon Asher. He is Jewish and has a fascination with Nimah and spent part of his life in Gaza. He claims it was to understand the political situation better. It is revealed that he was kicked out of the Academy. Graham Rogers as Caleb Haas, flunked out of the Academy, but brought back as an Intelligence Analyst. Recurring Anabelle Acosta as Natalie Vazquez, Alex's rival in Academy standings. Anna Khaja as Sita Parrish, Alex's mother. Rick Cosnett as Elias Harper, a gay analyst. Mark Pellegrino as FBI Director Clayton Jacob Artist as Brandon Fletcher [YOUTUBE]wJp-BZpVBPA[/YOUTUBE] Bron: Wikipedia EN De eerste drie afleveringen zijn uit en heb ik inmiddels gezien en ben echt positief verrast. De trailer wekte m'n interesse, maar ik wist niet precies wat ik moest verwachten. Vind het tot nu toe erg goed allemaal. Het spreekt me vooral aan dat je in iedere aflevering eigenlijk twee tijdlijnen volgt en dat dit vooralsnog goed in elkaar overloopt. Ook zijn er nu al heel wat 'plottwists' geweest, waardoor je nog altijd geen duidelijk beeld hebt van de verschillende personages. Normaal gesproken is dat iets vervelends, maar hier vind ik dat juist heel goed gedaan. Je denkt dat een bepaald persoon volledig te vertrouwen is en vervolgens krijg je aan het eind van de aflevering weer iets te zien waardoor je daar weer aan gaat twijfelen. Ben echt heel erg benieuwd hoe ze dit verder uit gaan werken. Een echte aanrader wat mij betreft! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 13 oktober 2015 Quantico is an American television thriller series created by Joshua Safran, that premiered on ABC on Sunday September 27, 2015. The series' protagonist is Alex Parrish (Priyanka Chopra), who is suspected of committing a terrorist attack. Flashbacks tell her story and the ones of her fellow recruits at the FBI Academy in Quantico. The series follows a group of young FBI recruits; each has a specific reason for joining. Flashbacks detail their previous lives, while the recruits battle their way through training at the academy in Quantico, Virginia. However, the series will reveal in a flash forward twist that one of the recruits, upon graduating from the academy, will be suspected of masterminding the biggest terror attack on New York City since the September 11 attacks in 2001. Cast and characters Main Priyanka Chopra as Alex Parrish, an FBI agent who becomes a prime suspect in the terrorist attack. Framed, she goes into hiding to track down those responsible and clear her name. Josh Hopkins as Liam O'Connor, a seasoned FBI agent who had a fling with Miranda Shaw, demoted to work at the Academy. Jake McLaughlin as Ryan Booth, an undercover FBI agent who was tasked to survey Alex, and whom she is suspected of shooting. Aunjanue Ellis as Miranda Shaw, the mentor at Quantico who knows Alex was set up and who is helping her track down the real culprit. Yasmine Al Massri as Nimah & Raina Amin, twins brought into the program by Miranda, who masquerade as one person under Nimah's name. Johanna Braddy as Shelby Wyatt, Alex's best friend and an excellent shot. Tate Ellington as Simon Asher. He is Jewish and has a fascination with Nimah and spent part of his life in Gaza. He claims it was to understand the political situation better. It is revealed that he was kicked out of the Academy. Graham Rogers as Caleb Haas, flunked out of the Academy, but brought back as an Intelligence Analyst. Recurring Anabelle Acosta as Natalie Vazquez, Alex's rival in Academy standings. Anna Khaja as Sita Parrish, Alex's mother. Rick Cosnett as Elias Harper, a gay analyst. Mark Pellegrino as FBI Director Clayton Jacob Artist as Brandon Fletcher [YOUTUBE]wJp-BZpVBPA[/YOUTUBE] Bron: Wikipedia EN De eerste drie afleveringen zijn uit en heb ik inmiddels gezien en ben echt positief verrast. De trailer wekte m'n interesse, maar ik wist niet precies wat ik moest verwachten. Vind het tot nu toe erg goed allemaal. Het spreekt me vooral aan dat je in iedere aflevering eigenlijk twee tijdlijnen volgt en dat dit vooralsnog goed in elkaar overloopt. Ook zijn er nu al heel wat 'plottwists' geweest, waardoor je nog altijd geen duidelijk beeld hebt van de verschillende personages. Normaal gesproken is dat iets vervelends, maar hier vind ik dat juist heel goed gedaan. Je denkt dat een bepaald persoon volledig te vertrouwen is en vervolgens krijg je aan het eind van de aflevering weer iets te zien waardoor je daar weer aan gaat twijfelen. Ben echt heel erg benieuwd hoe ze dit verder uit gaan werken. Een echte aanrader wat mij betreft! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
-Koen- Geplaatst 13 oktober 2015 Share Geplaatst 13 oktober 2015 Leuke serie, maar ik vind het iets te overdreven dat zowat iedere recruit wel iets "verborgen" houdt. Nu snap ik dat ze dat gebruiken om iedereen als mogelijke schuldige aan te wijzen, maar het had wel wat minder aanwezig mogen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 14 oktober 2015 Share Geplaatst 14 oktober 2015 [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 18 oktober 2015 Share Geplaatst 18 oktober 2015 Eerste twee eps zijn lekker. Ga 'm verder volgen ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 19 oktober 2015 Blijf het echt heerlijk vinden tot nu toe. Net ep. 4 gezien, heerlijk! : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 27 oktober 2015 Iedere episode krijgt de story weer een nieuwe dimensie. Kijk nu al uit naar volgende week : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 december 2015 Auteur Share Geplaatst 1 december 2015 Blijf dit echt een heerlijke serie vinden. Met name omdat je iedere ep. weer verrast wordt door de personages. Ben wel benieuwd naar het verdere verloop nu ik de laatste ep. gezien heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 december 2015 Auteur Share Geplaatst 16 december 2015 Herfstfinale ep. inmiddels gezien. Blijf het enorm interessant vinden. Ep. 11 was ook weer erg lekker. Ben benieuwd waar ze met dit seizoen naartoe gaan werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 1 februari 2016 Share Geplaatst 1 februari 2016 Net aflevering 11 gezien. Wat een serie! Zo jammer dat er nog niet meer afleveringen zijn want ben helemaal verslaafd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 1 februari 2016 Share Geplaatst 1 februari 2016 Tnx voor de tip. Ik ga eens downloaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 februari 2016 Auteur Share Geplaatst 2 februari 2016 Net aflevering 11 gezien. Wat een serie! Zo jammer dat er nog niet meer afleveringen zijn want ben helemaal verslaafd... Lekker hè :<. Over 34 dagen E12, ben echt benieuwd waar ze heen gaan met het verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 2 februari 2016 Share Geplaatst 2 februari 2016 Lekker hè :<. Over 34 dagen E12, ben echt benieuwd waar ze heen gaan met het verhaal. Ja man! Zo vele leuke verhaallijnen bij elkaar. Heel interessant om te volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 februari 2016 Auteur Share Geplaatst 10 februari 2016 Vanaf vanavond ook op FOX om 22:00. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 30 maart 2016 Goh wat een heerlijke serie blijft dit toch. Zit iedere keer weer op het puntje van m'n stoel en heb nog altijd geen idee waar ze gaan eindigen dit seizoen. Voor mij persoonlijk misschien wel de beste nieuwkomer van het jaar : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 4 april 2016 Share Geplaatst 4 april 2016 Topserie! Wat een aflevering weer, telkens blijf je ook achter met zoveel vragen. Hoe ze altijd heen en terug gaan van de tijd in Quantico en het heden vind ik ook enorm tof. Ben benieuwd waar ze heen gaan met de huidige gang van zaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 april 2016 Auteur Share Geplaatst 5 april 2016 Topserie! Wat een aflevering weer, telkens blijf je ook achter met zoveel vragen. Hoe ze altijd heen en terug gaan van de tijd in Quantico en het heden vind ik ook enorm tof. Ben benieuwd waar ze heen gaan met de huidige gang van zaken. Ep.16 was ook weer heerlijk zeg. Heb echt nog totaal geen idee wie het nu zal zijn. Je wordt iedere keer weer een andere kant op gestuurd. Iets zegt me alleen wel dat het een lichte shock gaat zijn zodra het bekend is ;c Vraag me alleen wel af hoe ze een evt. seizoen 2 willen gaan invullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 5 april 2016 Share Geplaatst 5 april 2016 Ep.16 was ook weer heerlijk zeg. Heb echt nog totaal geen idee wie het nu zal zijn. Je wordt iedere keer weer een andere kant op gestuurd. Iets zegt me alleen wel dat het een lichte shock gaat zijn zodra het bekend is ;c Vraag me alleen wel af hoe ze een evt. seizoen 2 willen gaan invullen. Ja, lijkt wel of iedereen wel een reden heeft om het te zijn. Eens dit bekend geraakt, lijkt het mij onmogelijk om nog een seizoen te maken dan. Uiteindelijk draait daar alles om. Ergens is dit wel jammer, want ik geniet echt van deze serie, maar ze kunnen het moeilijk nog erg lang uitrekken denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baggio Geplaatst 7 april 2016 Share Geplaatst 7 april 2016 Heb tot en met 15 gezien. Heerlijke serie is dit toch. Aantal prachtige vrouwen spelen er in (altijd +1) en je hebt altijd zin om door te kijken. Heb ook in een week tijd ongeveer de eerste 15 er doorheen gehaald. :D Ben idd ook benieuwd hoe ze een 2e seizoen gaan maken, al zag ik op IMDB wel een soort van aankondiging er van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 7 april 2016 Share Geplaatst 7 april 2016 Heb tot en met 15 gezien. Heerlijke serie is dit toch. Aantal prachtige vrouwen spelen er in (altijd +1) en je hebt altijd zin om door te kijken. Heb ook in een week tijd ongeveer de eerste 15 er doorheen gehaald. :D Ben idd ook benieuwd hoe ze een 2e seizoen gaan maken, al zag ik op IMDB wel een soort van aankondiging er van. Als je er één zou moeten kiezen, wie? :*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baggio Geplaatst 7 april 2016 Share Geplaatst 7 april 2016 Als je er één zou moeten kiezen, wie? :*) Toch wel Alex hoor. Maar goed, ben niet objectief. Donker haar > blond haar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 7 april 2016 Share Geplaatst 7 april 2016 (bewerkt) Toch wel Alex hoor. Maar goed, ben niet objectief. Donker haar > blond haar. Geef mij maar Shelby :love: Deze aflevering _O_ Dat laatste beeld _O_ 11 april 2016 bewerkt door TomFsoccer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 april 2016 Auteur Share Geplaatst 11 april 2016 (bewerkt) Geef mij maar Shelby :love: Deze aflevering _O_ Dat laatste beeld _O_ Wat een zieke aflevering weer. Dat einde ook weer :| Al zit deze serie zo in elkaar dat ik ook hier weer allerlei theorieën voor heb :r [spoiler=S01E17]Het zou mij niet verbazen als Shelby ook onder druk staat ofzo. Dat shot wil je laten geloven dat zij The Voice is, maar dat geloof ik eigenlijk (nog) niet. 11 april 2016 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 11 april 2016 Share Geplaatst 11 april 2016 [spoiler=Einde]Ja inderdaad. Maar ik vond dat tijdens de vorige afleveringen de stem wel erg op die van Shelby lijkt. Moet je eens opnieuw gaan terug beluisteren. Mooi in elkaar gezet van de makers. Wat een zieke aflevering weer. Dat einde ook weer :| Al zit deze serie zo in elkaar dat ik ook hier weer allerlei theorieën voor heb :r [spoiler=S01E17]Het zou mij niet verbazen als Shelby ook onder druk staat ofzo. Dat shot wil je laten geloven dat zij The Voice is, maar dat geloof ik eigenlijk (nog) niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 13 april 2016 Share Geplaatst 13 april 2016 Twee weken terug ook met deze serie begonnen, nu 5 afleveringen gezien en bevalt prima. Eerste seizoen heeft 20 afleveringen waarvan een paar nog niet on-air zijn toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten