Chiemel Geplaatst 2 november 2015 Share Geplaatst 2 november 2015 (bewerkt) Inzending 31: Niet gedraaid. Absoluut niet. Bij die ademteugen aan het eind van de eerste twee zinnen haak ik al af. Niks voor mij. Inzending 32: Gedraaid Deze juist absoluut wel. Heerlijk geluid qua stem én muziek. Hoor er een klein beetje Jimi Hendrix in terug en nog wat van Supersticious van Stevie Wonder. Dat valt zeker onder mijn smaak. Leuk, leuk, leuk. Edit: [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; zag dat ik bij deze post de verkeerde nummers had gebruikt. Heb 30/31 verandert naar 31/32 4 november 2015 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 2 november 2015 Share Geplaatst 2 november 2015 En als je nu niet voor mij kiest boycot ik je in het vervolg tot de max. Want zo ben ik dan ook wel weer. Goddelijk Wezen of niet, halve dreigementen en machtsspelletjes dat ruikt me wat te veel naar foul play. Ik stel mijn Daughter niet zomaar bloot aan de grijpgrage handen van een perverse machtswellusteling, maar schenk haar met veel geruster hart aan de welvoeglijke en charmante éénhoevige. [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; meet my daughter! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 2 november 2015 Auteur Share Geplaatst 2 november 2015 En met deze beslissing is het eerste team voor de helft gevuld. [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; Heeft tot nu toe vijf artiesten mogen verwelkomen terwijl hij ook al draaide voor zijn zesde artiest. Met 31 inzendingen tot nu toe loopt hij als enige op een redelijk schema om zijn team volledig te vullen. Al bij de tweede inzending sloeg Grote Ree toe en voegde hij de door -koen- ingezonden Jeremy Messersmith toe aan zijn team. Hierna moest hij toezien hoe Thomas Azier en Peter Katz voor andere coaches kozen alvorens een dubbelslag te slaan. Eerst was hij de enige die draaide voor Lotus Crush waarna ook Hot Chip hem als enige omgedraaid zag. Nog eenmaal hapte hij in het stof toen Max Milner voor [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; koos. Wie het laatst lacht lacht het best en met twee maal een vierstoeleninzending heeft Grote Ree alle reden tot lachen. Zowel Bo Saris als Daughter koos voor hem waarmee hij zijn team verder versterkt, [spoiler=Team Grote Ree]K2XdgMFffZ dP37iVve5sA 9S0ONyRctyE Br2EIkwbtmY VEpMj-tqixs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 2 november 2015 Share Geplaatst 2 november 2015 Mijn dank is uiteraard groot, misschien nog wel groter dan ikzelf @ [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; En tof gedaan zo [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; met dat overzichtje Verstuurd vanaf mijn SM-G360F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 november 2015 Share Geplaatst 2 november 2015 Nounou, foul play, ik moet bekennen dat dat binnenhalen mijn ding niet zo is. Je kan het ook iets te serieus nemen. En dat doe ik dan wat minder. Overigens, Jeroen, van mij mag je nu wel over gaan op drie per dag. Kan prima. Valt ook wat beter te overzien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 3 november 2015 Share Geplaatst 3 november 2015 Ik moet anders toch echt toegeven dat ik gecharmeerd was van je speech, [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 november 2015 Share Geplaatst 3 november 2015 Maar ik hou toch ook van jou. Inzending 31 Aardig, zeker, maar de twijfel overheerst. Ik zoek nog naar iets dat in de buurt komt bij rock, maar dit vind ik toch niet zo lekker. Theatraal, scherp, ietwat infantiel.. Het trekt me niet zo, nee. Inzending 32 Prima, best fijn, maar ik ben hier niet naar op zoek. Geef me zware blues, rock, een bandje of een vrouw, maar dit is niet onderscheidend genoeg. Met Thomas Azier en Max Milner kan ik deze kerel geen grootse dingen garanderen. Hoort wel zeker in de competitie, maar voor mij een neen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 3 november 2015 Auteur Share Geplaatst 3 november 2015 Op speciaal verzoek van Zeus ditmaal drie inzendingen mocht dit voor de andere coaches te veel zin meld dit dan gaan we volgende keer terug naar 2. Inzending 33: 5um9vD56dQw Inzending 34: YEpzKdQ1e2U Inzending 35: iQmgHrSReCM [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=976]Fabian[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 november 2015 Share Geplaatst 3 november 2015 Inzending 33 Nee. Een warme, vrij lage stem, maar verder zit er weinig op. Het is mij net wat te oppervlakkig. Daarnaast heb ik met Max Milner iemand in mijn team die dan veel karaktervoller en naar mijn mening ook op alle overige fronten beter is dan deze vriendelijke vent. Inzending 34 Het is zo jammer dat ik meermaals verkondig van rock te houden, maar dat dan steeds dezelfde zooi voorbij komt waar ik helemaal niets mee kan. De band raast werkelijk als een bezetene door het nummer en vergeet onderweg de essentie van muziek: emotie, beleving, creativiteit. Niks, maar dan ook niks hoorde ik daar van terug. Een nee. Inzending 35 Hier ga ik geen woorden aan vuil maken. Of ja, gericht aan Jeroen misschien: laat dit de volgende keer gewoon achterwege. Nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 3 november 2015 Share Geplaatst 3 november 2015 Vooreerst [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; was de motivatie van mijn keuze schertsend bedoeld, ik neem dit spelletje even ernstig als jijzelf ;) Denk je: hoera, we worden verwend, 3 clips! Blijkt het om een 13 in een dozijn- singer/songwriter te gaan, de meest walgelijke metal die je je maar kan voorstellen en erg slappe, vlakke gay-pop. Wie van de jury denkt met één van hen verder te doen is goed gek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 november 2015 Share Geplaatst 3 november 2015 Zeg Krabbé, wees gewoon eens even stil for a change. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 november 2015 Share Geplaatst 4 november 2015 Inzending 33: Niet gedraaid Hmm, niet slecht ofzo. Maar dit is niet mijn stijl en ik wil niet te veel van zulk soort zooi in mijn groep. Inzending 34: Niet gedraaid Afschuwelijk Inzending 35: Niet gedraaid Ha! Hier wel twijfel. Het is wel weer wat anders, met een hoog Mika-gehalte. Maar het is eigenlijk helemaal niet mijn stijl. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 4 november 2015 Share Geplaatst 4 november 2015 Mention met de punt reageer ik iets beter op ;c Inzending 31: Niet gedraaid Ik ben altijd een beetje huiverig voor dat ruige, omdat dat vaak ten koste van de focus op de muziek gaat. Dit is een weer een voorbeeld waarbij dat inderdaad het geval is. Je hoort al die instrumenten weer door elkaar heen, er zit nauwelijks een lijn in, zolang het maar zo hard en ruig mogelijk is. Een duidelijke nee. Inzending 32: Gedraaid Ja lekker. Lekkere tune eronder, en de zang sluit prima op de muziek aan. Goh, zonnebrilletje op in je cabrio, een handje aan het stuur en de ander buiten het raampje. Dan is dit nummer pas echt geschikt. (h) Inzending 33: Gedraaid We draaien in deze show soms niet omdat we vinden dat de zanger geen eigen stemgeluid heeft. Daarom kun je de personen die hierboven al hebben aangegeven te blijven zitten, totaal niet serieus nemen. Dit is het schoolvoorbeeld van iemand die zijn eigen stemgeluid heeft, en zich daar mee kan onderscheiden. Dan kunnen we moeilijk gaan doen over het feit 'dat je er al drie in je team hebt', maar echte kwaliteit hoort daar niet door beïnvloed te worden. Het zou toch doodzonde zijn als deze inzending niet doorgaat. Maar dat is niet de enige reden dat ik draai, want ik ben verliefd op dit stemgeluid. Come to daddy :*) P.S.; Zie ik nou die terrorbelg weer roepen dat dit helemaal niets is. Heeft die man er zelf niet gewoon hélémaal geen verstand van? :evil: Inzending 34: Niet gedraaid Hiermee was ik na 10 seconden al klaar. Wat een teringherrie. Inzending 35: Niet gedraaid Ik heb een enorme hekel aan van die hoge dichtgeknepen stemmetjes, zoals Duffy en dat Nederlandse meisje waarvan ik de naam niet meer weet. En hier moet ik onze Belg wel gelijk in geven, ik twijfel aan de geaardheid van zanger. :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 november 2015 Share Geplaatst 4 november 2015 Als je die gozer echt een eigen stemgeluid zou toebedelen, heb ik je nog heel wat te laten luisteren. Dat valt namelijk reuze mee. Dat je spreekt over echte kwaliteit is ook nogal loom, maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 4 november 2015 Share Geplaatst 4 november 2015 Inzending 33: Niet gedraaid Ondanks het feit dat ik een fan van het genre singer-songwriter ben, moet ik Zeus hierin toch gelijk geven. Ik mis wederom de emotie (ja, ik hoor jullie denken: daar gaan we weer! :cab:); het nummer overtuigde me gewoon niet genoeg. Waarschijnlijk is het inderdaad te vlak. Dat deze meneer kan zingen, dat staat overigens buiten kijf! Gezien het enthousiasme van Fabian, denk ik wel dat hij daar wel goed op z'n plek zit. Inzending 34: Niet gedraaid Zie de comment van Zeus; daarmee is eigenlijk alles gezegd. Oja, nog één kleine toevoeging: vind het een vreselijke afknapper als een vrouw op zo'n manier zingt. Doei! Inzending 35: Niet gedraaid De vergelijking met Mika kan ik enigszins wel plaatsen, maar waar Mika overkomt als een sympathieke kerel met grote zangkwaliteiten, is deze gast gewoon ronduit irritant! Ik heb het sowieso al niet met mensen die quasi-grappig proberen te zijn met liedjes maar dat eigenlijk niet zijn (ik plaats die gasten van Salsa Tequila in datzelfde rijtje). Ga óf serieus voor een carrière als muzikant of wordt gewoon een stand-up comedian met daadwerkelijk gevoel voor humor, maar niet dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 4 november 2015 Auteur Share Geplaatst 4 november 2015 Inzending 36: 9eX8BLZs0A8 Inzending 37: u7JkgwDnDYc Inzending 38: uVFYWtzFunI Ook zijn er weer vijf artiesten die hun lot weten. Twee gaan door naar de volgende ronde terwijl de overige drie teleurgesteld naar huis moeten. Zowel Henrik Freischlader als Jaimi Faulkner werden ingezonden door [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; hierdoor mag hij ook kiezen bij wie Henrik in het team komt terwijl Jaimi automatisch team Fabian. komt versterken. Zowel H.E.A.T als Lotus and the Kobra kwamen van [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; terwijl [MENTION=1026]himan[/MENTION]; Kollektivet inzond. [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 4 november 2015 Share Geplaatst 4 november 2015 Inzending 36: Niet gedraaid We zitten bij The Voice, niet de 'wie maakt de beste takkenherrie op de wereld-show'. Rob Geus had het niet beter kunnen verwoorden: lRmhkXllFtU Inzending 37: Niet gedraaid Het is in ieder geval niet rock waar geen idee achter zit, maar het is niet mijn genre dus kan ik hier niks mee. Inzending 38: Gedraaid Een band waarbij je lang luistert en het eigenlijk niet helemaal weet. Het eind van het nummer weet mij uiteindelijk te overtuigen dat er best wel wat potentie in deze zanger zit. Ik ben nooit zo van dat schreeuwerige in liedjes, maar er zit best nog wel wat normale zang in. Dit is wel het randje, iets ruiger en ik had het helemaal niks gevonden, maar dit kan wat mij betreft nog prima door de beugel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 november 2015 Share Geplaatst 4 november 2015 Geef me eens iets goeds dan, Jeroen. Pop Evil beviel me enorm goed, en hier kom je met al die zooi. Stop ze er desnoods nog stiekem tussen! Inzending 36 Nee. Ongein dit. Komt het van Roprop? Inzending 37 Met zo'n bewerkte stem zal het live al wel helemaal niet te pruimen zijn. Slap begin en matige tekst verder. Die blues-invloeden slaan ook nergens op. Passen helemaal niet. Neen. Inzending 38 Ik ben niet enorm onder de indruk, maar wil hier wel de gok mee wagen. Maar dan wil ik wel de nummers met wat meer pit er uit gaan halen. Dat slijmbal-gehalte van typische Britse bands staat me niet aan namelijk. Maar opzich heeft hij de stem ervoor. Ja, dit zou ik graag aan mijn kleine team toevoegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 4 november 2015 Share Geplaatst 4 november 2015 ik vond nummertje 36 anders wel acht minuten puur genieten. Maar dat zal weinigen verrassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 november 2015 Share Geplaatst 4 november 2015 Welke seconde vond je dan niks? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 4 november 2015 Share Geplaatst 4 november 2015 Henrik Freischlader zal zich bij het team van [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; voegen. [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 4 november 2015 Share Geplaatst 4 november 2015 Haha, die gekke Yves! :) Inzending 36: Niet gedraaid Een instrumentaal nummer inzenden bij The Voice, is dit een grap?! Wil ons allerliefste troll zich melden? Bedankt! (y) Inzending 37: Niet gedraaid Volgens mij is er nou niet echt sprake van een leereffect bij de inzender van deze artiest. Voor nummers als deze gaat geen enkele coach draaien, nu niet, morgen niet en volgende week ook niet. Vergeef mij m'n ongenuanceerdheid, maar als de komende dertig inzendingen allemaal het niveau van de inzendingen 34 t/m 37 hebben, dan gaat geen enkel van ons vieren z'n team vol krijgen. Inzending 38: Niet gedraaid In tegenstelling tot de andere coaches ben ik een stuk minder enthousiast. Oké, het is al drie niveaus hoger dan die troep van de afgelopen dagen, maar het nummer weet me geen moment te overtuigen. Nu zit ik natuurlijk ook in de luxepositie dat mijn team al voor de helft gevuld is en ik dus lekker achterover kan leunen en kan blijven wachten totdat de échte pareltjes langskomen. Overigens, als dit een talentenjacht was geweest voor drums in plaats van zang, was ik zeker gedraaid. Die drummer dendert door als een volwaardige stoomlocomotief en blijft met een paar heerlijke fills op hoge snelheid strak op de rails. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 november 2015 Share Geplaatst 4 november 2015 Daar ben ik zeer content meer [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; denk dat ik dat mijn sterkste van het team vind op het moment Inzending 36: Niet gedraaid Het nummer begint interessant, maar dan nog totaal geen idee wat ik moet verwachten. Wordt gaande het nummer steeds elektronischer en psychedelischer. Ook al heeft het wat interessant; dit nummertje vind ik niet echt lekker luisterbaar, past niet echt bij deze contest en zie ik totaal niet ver komen. Inzending 37: Niet gedraaid Ongeveer het eerste minuutje leek het nog iets aardigs te worden, 10 secondes later haakte ik compleet af. Geen commentaar verder, maar wie stuurt deze zooi de hele tijd in? Inzending 38: Niet gedraaid Dacht aan het begin, krijg je weer zo'n standaard sing and songwriter. Dat leek op een gegeven moment gelukkig niet meer zo te zijn. Maar toch, vind dit liedje minder dan wat vorige inzendingen die ik heb afgewezen. Ik verwacht dat er nog wat beters binnen gaat komen..of hoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 5 november 2015 Auteur Share Geplaatst 5 november 2015 Inzending 39: y0FbrKgLLD4 Inzending 40: RgnoBN007Vc Inzending 41: sFrNsSnk8GM En weer twee bands die een plekje hebben weten te vinden in een van de vier teams. Allereerst Henrik Freischlader die ervoor kiest om team Chiemel te versterken. De tweede die een plekje vind is Lower Than Atlantis die van de hand van [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; komt. Hij mag dan ook kiezen welke van de twee gedraaide coaches deze Britten mag verwelkomen. Ook Like A Storm komt van de hand van [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; terwijl Lakker werd ingezonden door [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 5 november 2015 Auteur Share Geplaatst 5 november 2015 Geef me eens iets goeds dan, Jeroen. Pop Evil beviel me enorm goed, en hier kom je met al die zooi. Stop ze er desnoods nog stiekem tussen! Inzending 36 Nee. Ongein dit. Komt het van Roprop? Inzending 37 Met zo'n bewerkte stem zal het live al wel helemaal niet te pruimen zijn. Slap begin en matige tekst verder. Die blues-invloeden slaan ook nergens op. Passen helemaal niet. Neen. Inzending 38 Ik ben niet enorm onder de indruk, maar wil hier wel de gok mee wagen. Maar dan wil ik wel de nummers met wat meer pit er uit gaan halen. Dat slijmbal-gehalte van typische Britse bands staat me niet aan namelijk. Maar opzich heeft hij de stem ervoor. Ja, dit zou ik graag aan mijn kleine team toevoegen. Ik heb bewust gekozen om geen bands in te zenden die ik al eerder heb ingezonden en echt voor kleinere bands te gaan. Grootste deel wat ik tot nu toe heb ingezonden luister ik zelf ook niet wekelijks en eigenlijk alleen bij H.E.A.T heb ik het gevoel dat een ander nummer misschien een ander resultaat had opgeleverd. Maar op voorhand had ik ook wel redelijk kunnen voorspellen dat van mijn inzendingen tot nu toe enkel Lotus Crush en Lower Than Atlantis echt een kans maken om door te gaan. Voor die laatste is mijn keuze als coach trouwens jouw team omdat ik denk dat het meerendeel van de nummers voor [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; waarschijnlijk iets te veel zijn. [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; en [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; Bereid je maar vast voor want er zullen er nog wel een aantal volgen:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten