Jeroen. Geplaatst 12 november 2015 Auteur Share Geplaatst 12 november 2015 Inzending 63: auuy8LRFPB0 Inzending 64: ugJxSm6cvjU#t=0 Inzending 65: PCyAIaBDBEo Inzending 66: oBr3L_RJloQ De laatste vier audities. Zaterdag zal ik de wildcards plaatsen en de regels voor de battles. [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION] [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION] [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 november 2015 Share Geplaatst 12 november 2015 Allemaal nee, behalve inzending 64. Wolf Alice. Leuk meisje, prima band, energiek, komt een beetje opstandig over. Dan hoor je bij mij. Je bent bijzonder welkom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 13 november 2015 Share Geplaatst 13 november 2015 Allemaal niet gedraaid bij mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 14 november 2015 Auteur Share Geplaatst 14 november 2015 Daarmee heeft team Zeus zijn zesde act binnen het door [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; ingestuurde Wolf Alice voegt zich bij zijn vijf acts. Wildcard: Iedere coach mag zijn team tot 10 vullen met artiesten die hieronder staan en eventueel eerder afgevallen deelnemers. Voor Zeus en Fabian. is er de verplichting dat ze nog 2 deelnemers aan hun team toe moeten voegen om aan de vereiste 8 te komen. WIldcard inzendingen: d4gseE6THpw sjcpI_3XsAk REUPPN33tBs GzHOqYG9LHI S9lQfuBJ1ag UjaeEvDbV9c y2-mnk1qM0E 16ptWIZ36F4 M643bvDprdA GMsoYo6ocgQ Om een van deze of een eerder afgewezen act toe te voegen hoef je enkel een bericht te plaatsen met de naam erin. Hierna moet je wachten tot de overige coaches hun keuze hebben gemaakt of na 6 uur. [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 november 2015 Share Geplaatst 14 november 2015 (bewerkt) Ik houd enorm van Chino en sowieso al zijn projecten, maar ik weet dat Crosses niet zo heel veel live optredens heeft. Dat is een risico, ondanks dat ze uit dit rijtje veruit de beste zijn. Ik ken ook nog twee andere, en de keuze tussen die twee is heel lastig. Maar ik hoop de ander toch nog toe te kunnen voegen straks en ga nu voor Sebastian Lind. 14 november 2015 bewerkt door Zeus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 november 2015 Share Geplaatst 14 november 2015 En moet ik nu ook al een tweede act noemen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 14 november 2015 Auteur Share Geplaatst 14 november 2015 (bewerkt) Voor de battles is het de bedoeling dat de coaches een totaal van 4 battles samen gaan stellen. Ongeacht hoeveel deelnemers ze in hun team hebben moeten ze tot 4 battles komen waarbij per keer een minimum van 2 artiesten in actie komen. Hierna kiezen zij er 1 die door gaat naar de volgende ronde terwijl de afvallers door de overige coaches gestolen kunnen worden. Uiteindelijk zal je dus met 5 acts naar de live-shows gaan. Ik wil van de coaches dan ook graag ontvangen welke bands ze tegen elkaar gaan zetten per pm. [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; Voor de deelnemers is het tijd om een vervolgnummer in te sturen van de band waarmee ze door zijn. Dit doe je via een pm richting mij. [spoiler=Artiesten]The Delta Saints [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; The Cat Empire Bas2204 Henrik Freischlader Bas2204 Jaimi Faulkner Bas2204 The Slow Show Bas2204 Rich Robinson Bas2204 Thomas Azier [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; Metronomy Erwin. Real Estate Erwin. Hot Chip Erwin. Portugal. The Man Erwin. Max Milner [MENTION=29743]Frankjeee[/MENTION]; Sebastian Lind Frankjeee Leah McFall [MENTION=29743]Frankjeee[/MENTION]; Crosses Frankjeee Walk Off The Earth [MENTION=1026]himan[/MENTION]; Árstíðir Himan Bo Saris Himan Lower Than Atlantis [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; Rise Against Jeroen. Lotus Crush Jeroen. H.E.A.T Alessia Cara [MENTION=11104]-Koen-[/MENTION]; Jeremy Messersmith -koen- Tiffany Alford [MENTION=11104]-Koen-[/MENTION]; Peter Katz [MENTION=5638]MetalMichael[/MENTION]; Marika Hackman [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; PAUW Richarð. Kassassin Street [MENTION=17205]Viva La Vida[/MENTION]; Broken Social Scene [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; Wolf Alice Yves Daughter Yves Stars Yves Django Django Yves Austin Plaine [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; Lovebugs [MENTION=4291]timpy00[/MENTION]; Deadline zet ik op volgende week zaterdag. Mocht ik de benodigde nummers hebben voor een battle dan zal ik al eerder beginnen met plaatsen. 15 november 2015 bewerkt door Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 14 november 2015 Auteur Share Geplaatst 14 november 2015 En moet ik nu ook al een tweede act noemen? Je mag je tweede act kiezen als iedereen heeft gekozen of over 6 uur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 november 2015 Share Geplaatst 14 november 2015 Voor degene die bij mij zitten: het liefst covers of onbekende nummers. Geen live-acts/sessies bij voorkeur. Haal dus echt een totale non-plaat uit de kast, bij wijze van spreken. [MENTION=29743]Frankjeee[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=35]Jeroen[/MENTION]; [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 14 november 2015 Share Geplaatst 14 november 2015 Ik ga in deze eerste ronde voor de wildcard-inzending Austin Plaine. Wat mijn team betreft met de battles, covers inderdaad geen probleem, maar geen live-gezongen nummers. Gaat vaak ten koste van de kwaliteit. Je staat vrij in de keuze van het nummer, bekend of onbekend. [MENTION=1026]himan[/MENTION]; [MENTION=5638]MetalMichael[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 14 november 2015 Share Geplaatst 14 november 2015 Omfg, sommige users hebben het begrip 'wilde kaart' echt iets te letterlijk genomen. Losgeslagen inzendingen; leden die helemaal van het padje af zijn; waar gaat dit wilde feestje heen?! Vond Crosses ook veruit het beste uit dit rijtje. Maar als een onsterfelijk wezen als Zeus al de gok niet aandurft, waarom zou een kwetsbaar hert dan wel opeens 'yolo' zeggen? Dus dan maar wat kiezen uit het grote afvallerskerkhof. Maar daar zat ook niet echt wat tussen wat mijn team écht beter maakt. Bovendien lijkt een battle met drie acts mij niet ideaal. Toch ga ik om tactische redenen nu voor Lovebugs uit het wildcard-rijtje. Heb intussen de samenstelling van de battles ook al goed in mijn hoofd, maar ik verklap niks! :mrgy: Tot slot nog iets over mijn wensen wat betreft de inzendingen tijdens de battles: Ook ik wil liever geen live-muziek en eigenlijk ook geen covers (dit is voor je eigen bestwil; ik ben namelijk veel kritischer op covers dan op eigen nummers). Je maakt verder denk ik ook meer kans door in te spelen op de eventuele kritiek die ik gaf in mijn comments op de inzendingen tijdens de audities. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 14 november 2015 Share Geplaatst 14 november 2015 [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; Is het toegestaan om te overleggen met de coaches, via mail of zo ? Kan best handig zijn bij het nummers kiezen als je een beetje weet in welke richting de coach met je 'sterren' wil uitgaan in de rondes. Zoals [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; hierboven deed, perfect zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 14 november 2015 Auteur Share Geplaatst 14 november 2015 [MENTION=4901]Jeroen.[/MENTION]; Is het toegestaan om te overleggen met de coaches, via mail of zo ? Kan best handig zijn bij het nummers kiezen als je een beetje weet in welke richting de coach met je 'sterren' wil uitgaan in de rondes. Zoals [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; hierboven deed, perfect zo. Oh absoluut zolang je zelf het nummer kiest vind ik het prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 november 2015 Share Geplaatst 14 november 2015 Omfg, sommige users hebben het begrip 'wilde kaart' echt iets te letterlijk genomen. Losgeslagen inzendingen; leden die helemaal van het padje af zijn; waar gaat dit wilde feestje heen?!s. Naar oud-zuid! ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 14 november 2015 Share Geplaatst 14 november 2015 (bewerkt) Helaas, te laat (of te vroeg) 14 november 2015 bewerkt door Fabian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 14 november 2015 Auteur Share Geplaatst 14 november 2015 (bewerkt) Helaas, te laat (of te vroeg) Hoe werken jou 6 uur:P 14 november 2015 bewerkt door Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 14 november 2015 Share Geplaatst 14 november 2015 Hoe werken jou 6 uur:P Jij bedoelt zeker 6 uur na laatste reactie? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 november 2015 Share Geplaatst 14 november 2015 Ik ben goddomme de eerste die op brute wijze iemand mijn team insleurt, little Fabian. 18:18. Alsof het een code is. Maar zo ben ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 14 november 2015 Auteur Share Geplaatst 14 november 2015 Jij bedoelt zeker 6 uur na laatste reactie? :cab: Zes uur na je eerste keuze:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 14 november 2015 Share Geplaatst 14 november 2015 Zes uur na je eerste keuze:P Ach so. Haal jij je quote nog ff weg, als t überhaupt nog uit zou maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 november 2015 Share Geplaatst 14 november 2015 Welnee. Niemand die dat mokkel moet. Ik in ieder geval niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 november 2015 Share Geplaatst 14 november 2015 Ik voeg Leah McFall toe aan mijn team. En [MENTION=35]Jeroen[/MENTION]; moet ik er nu nog twee bij gaan doen? En moet ik daar ook steeds zes uur voor wachten? Ik heb niet het idee dat de acts die in mijn hoofd zitten nog gekozen gaan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 14 november 2015 Auteur Share Geplaatst 14 november 2015 Ik voeg Leah McFall toe aan mijn team. En [MENTION=35]Jeroen[/MENTION]; moet ik er nu nog twee bij gaan doen? En moet ik daar ook steeds zes uur voor wachten? Ik heb niet het idee dat de acts die in mijn hoofd zitten nog gekozen gaan worden. Je mag er nog twee bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 november 2015 Share Geplaatst 14 november 2015 Godverdomme. Zeus heb ik t wel eens mee gehad hoor. Hoop dat 1 van de andere coach mij maar ontoverd, seks gegarandeerd. Kusjes Leah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 november 2015 Share Geplaatst 14 november 2015 Je mag er nog twee bij. Ja schat maar dat was de vraag niet zozeer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten