AntiChrist7 Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Wat een jankers bij club brugge. tackle met twee voeten vooruit "maar rood is wat streng" zulen wss rellen komen bij beerschot? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september #Dirkuijt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Tja dit wisten we. Triestig. Beerschot is wel de zwakste promovendus die we in jaren al hebben gezien, erg naïef voetbal zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Schuif Hubert maar een contract onder zijn pollen. Dreyer op de bank voor Degreef. Die man ziet voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 1 uur geleden zei Lensherr: Schuif Hubert maar een contract onder zijn pollen. Dreyer op de bank voor Degreef. Die man ziet voetbal. Er zit ook veel meer lijn in. Ik zou het ook doen. Enkel hoop ik dat Vertonghen snel terug is want die Zanka is echt dramatisch slecht. PS: Epolo is ne mauve <3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober Op 6-10-2024 om 14:06 zei TomFsoccer: Er zit ook veel meer lijn in. Ik zou het ook doen. Enkel hoop ik dat Vertonghen snel terug is want die Zanka is echt dramatisch slecht. PS: Epolo is ne mauve <3 Er moet toch iets beter rondlopen in de jeugd? Of zet Sardella centraal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Wezen kijken naar Dender tegen ons KVM prima match en vooral prachtig slot. Ik stond bij de supporters van Dender maar op het einde werd het wel moeilijk om die goals tegen onze vriend Verrips niet te vieren. Overigens prima sfeertje, zeer netjes stadion (ook de muren en dak van het stadion bijvoorbeeld) zeer netjes met zelfs geen vuil op, fris voetbal, prima grasmat. Dit Dender hoort zeer zeker thuis in 1A. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Wat is Anderlecht zwak zeg 😥 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Allez Fredberg ontslagen, Olivier Renard nieuwe sportief directeur bij Anderlecht. Weet niet wat ik ervan moet vinden.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 9 minuten geleden zei Steels: Allez Fredberg ontslagen, Olivier Renard nieuwe sportief directeur bij Anderlecht. Weet niet wat ik ervan moet vinden.. Onze club is officieel helemaal kapot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Weer een vanouds bekeravondje Achter de Kazerne, altijd wel leuk tegen zo'n lagere klasse teams spelen. Wat was Raman ondanks die 2 goals slecht weer. Gelukkig sleurt hij er ons toch door. Ook een mooi weerzien met Tainmont! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Toch heel zuur voor STVV, toch echt een schande dat er buitenspel wordt gefloten op die flater van Epolo. Als je dat buitenspel vindt, dan ken je er niets van... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 19 november Share Geplaatst 19 november De 'redders' van KMSK Deinze zijn alweer spoorloos, wat een farce. Die nieuwe voorzitster was die hard Moeskroen supporter en met heel dat stadiongedoe zie ik ze nog wel naar daar trekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 11 uur geleden Share Geplaatst 11 uur geleden Na KV Oostende en Eendracht Aalst eerder dit jaar nu KMSK Deinze slachtoffer van buitenlandse investeerders, KFC Diest is de volgende traditieclub die eraan zal mogen geloven. Ongelooflijk dat men hier niets aan doet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten