Netzwerk Geplaatst 11 september 2023 Share Geplaatst 11 september 2023 Lierse - Antwerp is ook geen toeval, gg Oulare! Voor de rest wel tevreden met Knokke uit, zeker een wedstrijd die ik wil bijwonen mits er geen buscombi is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 september 2023 Share Geplaatst 14 september 2023 Brugge fans of mensen met Belgisch voetbal verstand hoe goed is en kan Antonio Nusa worden, en zou het wat zijn in de toekomst voor Arsenal, als mogelijke backup for Saka? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 september 2023 Share Geplaatst 14 september 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 14 september 2023 Share Geplaatst 14 september 2023 16 minuten geleden zei Kyrill: Brugge fans of mensen met Belgisch voetbal verstand hoe goed is en kan Antonio Nusa worden, en zou het wat zijn in de toekomst voor Arsenal, als mogelijke backup for Saka? Groot talent. Ben al jaren fan van hem. Kan echt iets extra's brengen, maar moet nog zorgen dat hij dat 90 minuten kan laten zien en dat elke week. Als hij dan ook zijn rendement nog weet te verhogen kan hij zeker de stap naar de PL maken, maar daar heeft hij nog zeker 1 of 2 jaar voor nodig. Een vergelijking met Saka zie ik wel in de speelstijl, dus wat dat betreft kan het zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 september 2023 Share Geplaatst 14 september 2023 1 uur geleden zei FlyD: Groot talent. Ben al jaren fan van hem. Kan echt iets extra's brengen, maar moet nog zorgen dat hij dat 90 minuten kan laten zien en dat elke week. Als hij dan ook zijn rendement nog weet te verhogen kan hij zeker de stap naar de PL maken, maar daar heeft hij nog zeker 1 of 2 jaar voor nodig. Een vergelijking met Saka zie ik wel in de speelstijl, dus wat dat betreft kan het zeker. Bedankt klinkt goed maat. Top! Nog een vraagje in Arsenal podcast ging over hij vooral left winger en niet echt right winger, klopt dat? Zou ie right winger kunnen spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 15 september 2023 Share Geplaatst 15 september 2023 9 uur geleden zei Kyrill: Bedankt klinkt goed maat. Top! Nog een vraagje in Arsenal podcast ging over hij vooral left winger en niet echt right winger, klopt dat? Zou ie right winger kunnen spelen? Hij kan ook op de rechter wing spelen en eventueel centraal als (tweede) spits, maar left wing is wel zijn beste positie. Daar speelt hij ook het grootste deel van zijn wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 Dacht dat arbitrage en var in Nederland kut was maar België is nog erger mij god Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 1 minuut geleden zei Djurovski: Dacht dat arbitrage en var in Nederland kut was maar België is nog erger mij god Staat Standard onterecht voor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 18 minuten geleden zei Bogatyr: Staat Standard onterecht voor? Onterecht wil ik het niet noemen. Maar wel 100% pingel door de neus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 1 minuut geleden zei Djurovski: Onterecht wil ik het niet noemen. Maar wel 100% pingel door de neus VAR in België is een grap inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 Wat een chaos op het einde. Had meer ingezeten dan 0 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 Dreyer wat een topspeler @TomFsoccer @Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 Uiteraard. Dat had Riemer goed gezien om zo een klasse speler te laten rusten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 3 uur geleden zei Bogatyr: Dreyer wat een topspeler @TomFsoccer @Lensherr Anderlecht wat een topclub Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 18 september 2023 Share Geplaatst 18 september 2023 De commentator kwam klaar toen Hazard erop kwam. En @Lensherrtoen Dreyer scoorde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Heerlijk potje voetbal gezien tussen Genk en STVV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 1 uur geleden zei Lensherr: Heerlijk potje voetbal gezien tussen Genk en STVV Niet gezien, maar Koita weer smullen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 11 minuten geleden zei TomFsoccer: Niet gezien, maar Koita weer smullen? Vind je die echt zo goed? Heeft een goed schot en beukt er op los, maar heeft toch ook oogkleppen. Geef mij maar Matte Smets en Ito . En de doelman maar het laatste doelpunt begaat die een blunder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 21 minuten geleden zei Lensherr: Vind je die echt zo goed? Heeft een goed schot en beukt er op los, maar heeft toch ook oogkleppen. Geef mij maar Matte Smets en Ito . En de doelman maar het laatste doelpunt begaat die een blunder Goh nee niet bepaald, maar brengt altijd wel een flits of iets wat het wel leuk maakt voor een ploeg als STVV. Vergeet Delorge niet toe te voegen aan die 2, vind die ook echt iets hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Zag ik het nou goed dat standaard Luik U21 in het stadion van Vise speelt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 59 minuten geleden zei Djurovski: Zag ik het nou goed dat standaard Luik U21 in het stadion van Vise speelt? Klopt ja. Denk dat er geen enkele Jong ploeg in eigen stadion speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 2 minuten geleden zei Glenn08: Klopt ja. Denk dat er geen enkele Jong ploeg in eigen stadion speelt. Club Nxt speelt zijn thuiswedstrijden in 'The Nest', dat is tegenwoordig wel echt eigendom van Club en dus hun eigen stadion. De jeugd van OHL speelt meestal op het (slechte) veld van Tienen, maar zo nu en dan ook eens in ons eigen stadion. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 5 minuten geleden zei Glenn08: Klopt ja. Denk dat er geen enkele Jong ploeg in eigen stadion speelt. Weet je of er toevallig dan ook gewoon kaarten aan het stadion te koop zijn. Vorig jaar bij vise Knokke geweest en staan best wel wat leuke duels voor jong luik op het programma en vise is niet zo ver Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 26 minuten geleden zei Djurovski: Weet je of er toevallig dan ook gewoon kaarten aan het stadion te koop zijn. Vorig jaar bij vise Knokke geweest en staan best wel wat leuke duels voor jong luik op het programma en vise is niet zo ver Ja, dat kan: https://standard.be/nl/ticketing/SL16FC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 (bewerkt) 21 minuten geleden zei FlyD: Ja, dat kan: https://standard.be/nl/ticketing/SL16FC Top pakken we vrijdag de pot tegen Maasmechelen mee 27 september 2023 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten