Bogatyr Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 Ja dat is klote. Ik had ook 0.3. iemand had wel 0.4 dus die geeft ons wel veel punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 ik had ook 0-3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 Leuven heb ik juist net zoals drie andere van het team. We gaan weer goed opschuiven denkik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 1 uur geleden zei Bogatyr: Ja dat is klote. Ik had ook 0.3. iemand had wel 0.4 dus die geeft ons wel veel punten. Graag gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 ik zit er iedere keer 1 doelpunt vanaf. frustrerend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 42 minuten geleden zei Bogatyr: Leuven heb ik juist net zoals drie andere van het team. We gaan weer goed opschuiven denkik. Ik ook. Toch al 6 punten op die eerste 4 wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 Wat hebben jullie bij STVV - KV? Ik heb 2-1 als prono omdat ik denk dat KV weer terugval gaat krijgen. Dat kunstgras is ook altijd wel even wat anders. Goed begin wel van STVV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 Zojuist zei TomFsoccer: Wat hebben jullie bij STVV - KV? Ik heb 2-1 als prono omdat ik denk dat KV weer terugval gaat krijgen. Dat kunstgras is ook altijd wel even wat anders. Goed begin wel van STVV. 1-1 ingevuld blijkbaar, maar verwacht eigelijk dat STVV wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 34 minuten geleden zei Aaron21: ik zit er iedere keer 1 doelpunt vanaf. frustrerend! volgende keer je oorspronkelijke ingeving aanpassen met 1 doelpunt mogelijk zit jer dan wel 2 vanaf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 13 minuten geleden zei TomFsoccer: Wat hebben jullie bij STVV - KV? Ik heb 2-1 als prono omdat ik denk dat KV weer terugval gaat krijgen. Dat kunstgras is ook altijd wel even wat anders. Goed begin wel van STVV. 2.2 had ik. Maar had nog niet gezien dat Storm er niet bij was. 2.2 is iets te ambitieus blijkbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 3 uur geleden zei RubenS2: Zet ik prono op 0-3, wordt het 1-3. Prono op 0-5, wordt 0-4. Twee keer krijg ik daar maar 1 punt voor: zuur... 1-3 En 0-3 stom Genk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 18 minuten geleden zei Bogatyr: 2.2 had ik. Maar had nog niet gezien dat Storm er niet bij was. 2.2 is iets te ambitieus blijkbaar. Ah ja juist. Waarom speelt die weer niet mee? Vanwege een mogelijke transfer was het dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 5 minuten geleden zei TomFsoccer: Ah ja juist. Waarom speelt die weer niet mee? Vanwege een mogelijke transfer was het dat? Officieel een spier blessure Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 3 minuten geleden zei RubenS2: dat zal je leren! Antwerp op winnen zetten tegen Gent! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 1 uur geleden zei TomFsoccer: Wat hebben jullie bij STVV - KV? Ik heb 2-1 als prono omdat ik denk dat KV weer terugval gaat krijgen. Dat kunstgras is ook altijd wel even wat anders. Goed begin wel van STVV. In de laatste minuut maakt STVV er nog 3-1 van kom op haha, ik ging een prachtig begin van de speeldag hebben... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 1 uur geleden zei TomFsoccer: In de laatste minuut maakt STVV er nog 3-1 van kom op haha, ik ging een prachtig begin van de speeldag hebben... Dat is ook weer typisch he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 Op 26-8-2022 om 16:31 zei KayDeManaager: Dat is goed man, laat maar wat weten morgen of zo Het zal pas na deze speeldag zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 2 minuten geleden zei Bogatyr: Het zal pas na deze speeldag zijn. Dat is prima hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 Plots staan we 15e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 De meesten (waaronder ik) hebben Union - Anderlecht momenteel juist als score, alleen in de verkeerde richting haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 20 uur geleden zei Aaron21: dat zal je leren! Antwerp op winnen zetten tegen Gent! Ik heb die nochtans volledig juist Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 5 minuten geleden zei RubenS2: Ik heb die nochtans volledig juist Had ik niet verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 9 minuten geleden zei RubenS2: Ik heb die nochtans volledig juist Ik ook Heintje weer aan het zagen zag ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Yaremchuk naar Brugge 16 miljoen. Man man. Dikke transfer hoor. @Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten