Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Ik zeg het allang dat Eupen vroeg of laat eens in vorm komt. Iedereen lijkt te denken bij de spelersgroep en het bestuur dat het 'maar Eupen is' dat onder ons staat. Jankovic ben ik nooit voor geweest, vorig seizoen niet, niet bij zijn aanstelling dit jaar, niet nu, niet in de toekomst. Ik weet nu al dat ik geen 100 euro weer ga neertellen als ze in tweede zitten. Dan zijn ze aan abbonement kwijt en heb spijt dat ik dit seizoen al één heb gekocht...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

100 euro? Wij hebben 13 jaar lang 200 a 250 euro betaald :D

Het enige wat ik erover kan zeggen is dat het onbegrijpelijk is dat het bestuur Jankovic heeft teruggehaald. Ik heb een opleiding gevolgd bij de verantwoordelijke van de jeugd (o.i.d.) van KVM en die zei dat onder Jankovic echt nauwelijks getraind werd, totaal geen discipline bestond en alles kon en mocht.. Desondanks hoop ik wel dat KVM erin blijft en dat vieze Eupen eruit gaat. Of Lokeren mag ook wel.

bewerkt door Michiel RAFC
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een opleiding gevolgd bij de verantwoordelijke van de jeugd (o.i.d.) van KVM en die zei dat onder Jankovic echt nauwelijks getraind werd, totaal geen discipline bestond en alles kon en mocht.. Desondanks hoop ik wel dat KVM erin blijft en dat vieze Eupen eruit gaat. Of Lokeren mag ook wel.

Sja, waarom denk je dat de spelers zélf Jankovic terug wilden? Het is echt schrijnend, pfff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onze TD begin september

Perbet werd aangeboden bij KVM nadat duidelijk werd dat hij bij Club Brugge weinig speeltijd ging krijgen. "Ik wist: een plan-B is nodig, want er zullen nóg clubs interesse tonen. Ik heb dan nog eens naar Herman gebeld en bleek dat Ganvoula toch weg kon. Voilà, toen moesten we de keuze maken", legt hij uit in Het Nieuwsblad. Ganvoula leek voor hem het betere profiel. "Geen makkelijke. Ik ben ook fan van Perbet, die bij Kortrijk - waar hij veel ballen in de box krijgt - ongetwijfeld weer veel zal scoren. Maar wij waren beter af met Ganvoula - de combinatie van snelheid, kracht en scorend vermogen."

Merci hé sukkel. Wat een aanfluiting die man. Was een schande als coach in derde klasse, en is dit nu nog meer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een 34-jarige keeper wegdoen, en dan maar een andere 34-jarige ergens uit Rusland halen :cab: Vreemde shit.

Wel drukke transferdagen opeens. Anderlecht dat Beric en Harbaoui wegdoet en nog maar 1 spits overhoudt. Gent die Marcq en Milicevic dumpen. En Saief naar Anderlecht :D benieuwd voor welk bedrag dat gaat zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een 34-jarige keeper wegdoen, en dan maar een andere 34-jarige ergens uit Rusland halen :cab: Vreemde shit.

Wel drukke transferdagen opeens. Anderlecht dat Beric en Harbaoui wegdoet en nog maar 1 spits overhoudt. Gent die Marcq en Milicevic dumpen. En Saief naar Anderlecht :D benieuwd voor welk bedrag dat gaat zijn.

Saief wordt gehuurd blijkbaar.

bewerkt door Rexcoder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En wij krijgen nog niet eens de transfer van Seck afgerond.:xd: Ik zie Standard er nog mee gaan lopen.

Laat staan dat we de 2 broodnodige flanken nog te zien krijgen.

Eigenlijk zouden die hier al voor de stage hebben moeten staan, maar ja Genk en getreuzel....

Snap nog altijd niet dat ze Boetius hebben laten gaan eind vorig seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en verkoopt De Bock aan Leeds

Eindelijk! _O_ _O_

Wat hebben jullie allemaal nodig nog? Wij hebben zo'n ruime kern, moet toch iets te regelen vallen. Mera heeft nauwelijks gespeeld maar doordat we met 3 CV's spelen willen ze met Decarli en Mera natuurlijk wel genoeg backups hebben. Vanlerberghe is een paar keer ingevallen, maar ik heb nog altijd geen flauw idee wat die zijn positie nu precies is :D

Misschien is Timmy iets voor jullie. Brengt genoeg ervaring :checkit:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen deadline deal voor ASV Geel in kader van de Nederlandse investeerders. Als er morgen geen akkoord is is de kans zeer groot dat de club het faillisement mag gaan aanvragen. Nu het met Westerlo ook zo slecht gaat en ze misschien degraderen lijkt het mij nu of nooit om een fusie te bespreken. Als Westerlo ook zakt zal dat ook een grote financiële kater voor hun meebrengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anderzijds wel 78 wedstrijden, 91 doelpunten en 46 assists in het clubvoetbal. Als Montenegrijns international: 49 caps en 10 doelpunten. Die zal wel iets kunnen. Lijkt op papier een goeie transfer, ik ben hoopvol

Doet me qua stijl denken aan Aleksander Mitrovic trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ivan Tomecak tekent voor 3,5 jaar bij #clubbrugge. German Mera maakt normaal de omgekeerde beweging. Daar is het nog afwachten of het een verhuur of een definitieve verkoop wordt.

Hm toch Mera inderdaad. Ik zou willen dat ik daar iets nuttig over kon zeggen maarja :cab: de beste man heeft volgens mij maar 2 potjes gespeeld, Oostende uit en de ander herinner ik me niet eens meer. Leek mij toen wel solide, dus ben benieuwd hoe het bij Mechelen gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hm toch Mera inderdaad. Ik zou willen dat ik daar iets nuttig over kon zeggen maarja :cab: de beste man heeft volgens mij maar 2 potjes gespeeld, Oostende uit en de ander herinner ik me niet eens meer. Leek mij toen wel solide, dus ben benieuwd hoe het bij Mechelen gaat.

Kortrijk uit was de andere. Toevallig die wedstrijd gezien en ik was onder de indruk. Echt een beer van een vent, alleen vrees ik dat die sowieso nog rood pakt. Gaat soms echt véél te wild in :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites