Netzwerk Geplaatst 26 december 2017 Share Geplaatst 26 december 2017 Ik zeg het allang dat Eupen vroeg of laat eens in vorm komt. Iedereen lijkt te denken bij de spelersgroep en het bestuur dat het 'maar Eupen is' dat onder ons staat. Jankovic ben ik nooit voor geweest, vorig seizoen niet, niet bij zijn aanstelling dit jaar, niet nu, niet in de toekomst. Ik weet nu al dat ik geen 100 euro weer ga neertellen als ze in tweede zitten. Dan zijn ze aan abbonement kwijt en heb spijt dat ik dit seizoen al één heb gekocht... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 27 december 2017 Share Geplaatst 27 december 2017 (bewerkt) 100 euro? Wij hebben 13 jaar lang 200 a 250 euro betaald :D Het enige wat ik erover kan zeggen is dat het onbegrijpelijk is dat het bestuur Jankovic heeft teruggehaald. Ik heb een opleiding gevolgd bij de verantwoordelijke van de jeugd (o.i.d.) van KVM en die zei dat onder Jankovic echt nauwelijks getraind werd, totaal geen discipline bestond en alles kon en mocht.. Desondanks hoop ik wel dat KVM erin blijft en dat vieze Eupen eruit gaat. Of Lokeren mag ook wel. 27 december 2017 bewerkt door Michiel RAFC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 27 december 2017 Share Geplaatst 27 december 2017 Ik heb een opleiding gevolgd bij de verantwoordelijke van de jeugd (o.i.d.) van KVM en die zei dat onder Jankovic echt nauwelijks getraind werd, totaal geen discipline bestond en alles kon en mocht.. Desondanks hoop ik wel dat KVM erin blijft en dat vieze Eupen eruit gaat. Of Lokeren mag ook wel. Sja, waarom denk je dat de spelers zélf Jankovic terug wilden? Het is echt schrijnend, pfff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 27 december 2017 Share Geplaatst 27 december 2017 Onze TD begin september Perbet werd aangeboden bij KVM nadat duidelijk werd dat hij bij Club Brugge weinig speeltijd ging krijgen. "Ik wist: een plan-B is nodig, want er zullen nóg clubs interesse tonen. Ik heb dan nog eens naar Herman gebeld en bleek dat Ganvoula toch weg kon. Voilà, toen moesten we de keuze maken", legt hij uit in Het Nieuwsblad. Ganvoula leek voor hem het betere profiel. "Geen makkelijke. Ik ben ook fan van Perbet, die bij Kortrijk - waar hij veel ballen in de box krijgt - ongetwijfeld weer veel zal scoren. Maar wij waren beter af met Ganvoula - de combinatie van snelheid, kracht en scorend vermogen." Merci hé sukkel. Wat een aanfluiting die man. Was een schande als coach in derde klasse, en is dit nu nog meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 Tainmont naar Malinwa. Eerste topversterking! Me like Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 4 januari 2018 Share Geplaatst 4 januari 2018 Een 34-jarige keeper wegdoen, en dan maar een andere 34-jarige ergens uit Rusland halen :cab: Vreemde shit. Wel drukke transferdagen opeens. Anderlecht dat Beric en Harbaoui wegdoet en nog maar 1 spits overhoudt. Gent die Marcq en Milicevic dumpen. En Saief naar Anderlecht :D benieuwd voor welk bedrag dat gaat zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 5 januari 2018 Share Geplaatst 5 januari 2018 (bewerkt) Een 34-jarige keeper wegdoen, en dan maar een andere 34-jarige ergens uit Rusland halen :cab: Vreemde shit. Wel drukke transferdagen opeens. Anderlecht dat Beric en Harbaoui wegdoet en nog maar 1 spits overhoudt. Gent die Marcq en Milicevic dumpen. En Saief naar Anderlecht :D benieuwd voor welk bedrag dat gaat zijn. Saief wordt gehuurd blijkbaar. 5 januari 2018 bewerkt door Rexcoder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 6 januari 2018 Share Geplaatst 6 januari 2018 Huur plus verplichte aankoop van 4 miljoen. Pittig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 6 januari 2018 Share Geplaatst 6 januari 2018 Club wil Tomecak weghalen bij ons. Mag hopen dat dit niet doorgaat. Leko verbiedt de verhuur van Mera en Vanlerberghe, en verkoopt De Bock aan Leeds. En dan wel onze beste speler aan hen geven? Ik hoop van niet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 6 januari 2018 Share Geplaatst 6 januari 2018 En wij krijgen nog niet eens de transfer van Seck afgerond.:xd: Ik zie Standard er nog mee gaan lopen. Laat staan dat we de 2 broodnodige flanken nog te zien krijgen. Eigenlijk zouden die hier al voor de stage hebben moeten staan, maar ja Genk en getreuzel.... Snap nog altijd niet dat ze Boetius hebben laten gaan eind vorig seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 6 januari 2018 Share Geplaatst 6 januari 2018 en verkoopt De Bock aan Leeds Eindelijk! _O_ _O_ Wat hebben jullie allemaal nodig nog? Wij hebben zo'n ruime kern, moet toch iets te regelen vallen. Mera heeft nauwelijks gespeeld maar doordat we met 3 CV's spelen willen ze met Decarli en Mera natuurlijk wel genoeg backups hebben. Vanlerberghe is een paar keer ingevallen, maar ik heb nog altijd geen flauw idee wat die zijn positie nu precies is :D Misschien is Timmy iets voor jullie. Brengt genoeg ervaring :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 6 januari 2018 Share Geplaatst 6 januari 2018 Alles :D We zoeken nog een spits (Fred Friday van AZ was in beeld, maar gaat niet door), een 6, en iemand achterin. Dat al sowieso. Achterin moet dat een LB worden of een LCV. @Simonsav Ondertussen Ganvoula al teruggestuurd (YES), en Rherras, Filipovic en Drazic zullen nog vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 6 januari 2018 Share Geplaatst 6 januari 2018 Net opgevangen dat hij allicht naar jullie trekt @Simonsav KLOTE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 6 januari 2018 Share Geplaatst 6 januari 2018 Sorry ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 7 januari 2018 Share Geplaatst 7 januari 2018 (bewerkt) Huur plus verplichte aankoop van 4 miljoen. Pittig Verplicht?? Damn 7 januari 2018 bewerkt door Rexcoder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 7 januari 2018 Share Geplaatst 7 januari 2018 (bewerkt) Goh als dat waar is :-D Snap eigenlijk niet waarom ze bij Anderlecht zowel Beric en Harbaoui weg doen, nu hebben ze daar alleen Teo. Nieuwe spits is nu zeker een must. 7 januari 2018 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 7 januari 2018 Share Geplaatst 7 januari 2018 Morgen deadline deal voor ASV Geel in kader van de Nederlandse investeerders. Als er morgen geen akkoord is is de kans zeer groot dat de club het faillisement mag gaan aanvragen. Nu het met Westerlo ook zo slecht gaat en ze misschien degraderen lijkt het mij nu of nooit om een fusie te bespreken. Als Westerlo ook zakt zal dat ook een grote financiële kater voor hun meebrengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 8 januari 2018 Share Geplaatst 8 januari 2018 Goh als dat waar is :-D Snap eigenlijk niet waarom ze bij Anderlecht zowel Beric en Harbaoui weg doen, nu hebben ze daar alleen Teo. Nieuwe spits is nu zeker een must. Goalvoula is er ook nog! :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 8 januari 2018 Share Geplaatst 8 januari 2018 Ivan Tomecak tekent voor 3,5 jaar bij #clubbrugge. German Mera maakt normaal de omgekeerde beweging. Daar is het nog afwachten of het een verhuur of een definitieve verkoop wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 8 januari 2018 Share Geplaatst 8 januari 2018 Mera 124 minuten 0 matchritme moet het komen repareren? Verder komt ook nog Fatos Beqiraj over van Dinamo Moskou met 2 goals op 18 wedstrijden... Rikske toch Veselinovic zit ook nog zonder club is misschien nog een goede optie... ;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 8 januari 2018 Share Geplaatst 8 januari 2018 Anderzijds wel 78 wedstrijden, 91 doelpunten en 46 assists in het clubvoetbal. Als Montenegrijns international: 49 caps en 10 doelpunten. Die zal wel iets kunnen. Lijkt op papier een goeie transfer, ik ben hoopvol Doet me qua stijl denken aan Aleksander Mitrovic trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 9 januari 2018 Share Geplaatst 9 januari 2018 Ivan Tomecak tekent voor 3,5 jaar bij #clubbrugge. German Mera maakt normaal de omgekeerde beweging. Daar is het nog afwachten of het een verhuur of een definitieve verkoop wordt. Hm toch Mera inderdaad. Ik zou willen dat ik daar iets nuttig over kon zeggen maarja :cab: de beste man heeft volgens mij maar 2 potjes gespeeld, Oostende uit en de ander herinner ik me niet eens meer. Leek mij toen wel solide, dus ben benieuwd hoe het bij Mechelen gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 9 januari 2018 Share Geplaatst 9 januari 2018 Hm toch Mera inderdaad. Ik zou willen dat ik daar iets nuttig over kon zeggen maarja :cab: de beste man heeft volgens mij maar 2 potjes gespeeld, Oostende uit en de ander herinner ik me niet eens meer. Leek mij toen wel solide, dus ben benieuwd hoe het bij Mechelen gaat. Kortrijk uit was de andere. Toevallig die wedstrijd gezien en ik was onder de indruk. Echt een beer van een vent, alleen vrees ik dat die sowieso nog rood pakt. Gaat soms echt véél te wild in :lol: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 9 januari 2018 Share Geplaatst 9 januari 2018 2.5 jaar getekend. Nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 10 januari 2018 Share Geplaatst 10 januari 2018 Snap totaal niet waarom Brugge hem wegdoet eigenlijk. Nu zit je met vier verdedigers voor drie posities. Ja, tenzij je Timmy meetelt als vijfde man. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten