Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Terechte overwinning in mijn ogen. Had constant het gevoel dat die goal wel zou vallen zonder me zorgen te moeten maken dat Eupen zou scoren. Door deze winst zitten we wel in een goede flow en de nieuwkomers drukken toch wel hun stempel. Het kan toch nog een mooi seizoen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrijdagavond Kadri live zien spelen bij Kortrijk. Die man is echt heel goed! Kan Belgische/Nederlandse top zeker aan. De rest van Kortrijk kan er niet veel van trouwens. Had bijna medelijden met Kadri. Als die nog zou vertrekken blijft er niks over van KVK. Dan kunnen ze enkel nog lange ballen geven op Avenatti. Het is nog vroeg, maar eerste degradant lijkt me gekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag de samenvatting en ik dacht meteen hetzelfde. Eerlijk gezegd wil ik hem wel zien bij Anderlecht, Brugge of Genk. Al lijkt eerder die laatste club hem wel te kunnen gebruiken.

Brugge inmiddels op achterstand tegen Gent. Met Boyata in de verdediging starten is om problemen vragen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Bogatyr:

Terechte overwinning in mijn ogen. Had constant het gevoel dat die goal wel zou vallen zonder me zorgen te moeten maken dat Eupen zou scoren. Door deze winst zitten we wel in een goede flow en de nieuwkomers drukken toch wel hun stempel. Het kan toch nog een mooi seizoen worden.

Tot de 70e minuut had ik geen moment getwijfeld op minimaal een punt of meer. Pas daarna werd Mechelen sterker. Puntje was zeker verdiend geweest. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei TomFsoccer:

Gent was gewoon de betere toch?

Uiteraard. Als Club achter komt moet je toch rekening houden met minimum 6+ minuten en/of een rode kaart of strafschop. Overigens wederom genoten van de Dreyershow. Zijn shirt moest na zijn wissel niet gewassen worden en ligt ondertussen al weer klaar voor binnen 2 weken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Lensherr:

Overigens wederom genoten van de Dreyershow. Zijn shirt moest na zijn wissel niet gewassen worden en ligt ondertussen al weer klaar voor binnen 2 weken.

Moest Dreyer nu het enige minpunt van de wedstrijd zijn geweest.
Wat een trieste vertoning zeg. Zelfs met een man meer kwamen we niet aan voetballen toe en waren we overal een stap te laat. Benieuwd hoelang dit nog kan blijven duren. Behalve tegen Westerlo geen enkele deftige partij gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei DGremlin:

Moest Dreyer nu het enige minpunt van de wedstrijd zijn geweest.
Wat een trieste vertoning zeg. Zelfs met een man meer kwamen we niet aan voetballen toe en waren we overal een stap te laat. Benieuwd hoelang dit nog kan blijven duren. Behalve tegen Westerlo geen enkele deftige partij gezien.

Ik heb al lang geen leuke wedstrijd meer gezien van ons. Maar als je die Dreyer niet centraal ergens gaat opstellen loop je ook altijd met een man minder. Het lijkt soms wel of die spelers zo vol met instructie's steken dat ze het gewoon niet meer weten bij ons. Als je dan kijkt naar Genk waar een trainer zit die zijn spelers gewoon lekker vrij laat doen. Ik zou wensen dat die man bij ons op de bank zat. Maar dat gaat niet lukken omdat onze echte trainer in de tribune zit met een oortje te spreken tegen zijn assistent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lensherr:

Ik heb al lang geen leuke wedstrijd meer gezien van ons. Maar als je die Dreyer niet centraal ergens gaat opstellen loop je ook altijd met een man minder. Het lijkt soms wel of die spelers zo vol met instructie's steken dat ze het gewoon niet meer weten bij ons. Als je dan kijkt naar Genk waar een trainer zit die zijn spelers gewoon lekker vrij laat doen. Ik zou wensen dat die man bij ons op de bank zat. Maar dat gaat niet lukken omdat onze echte trainer in de tribune zit met een oortje te spreken tegen zijn assistent.

Heb de wedstrijd niet gezien, maar kan het mij zo allemaal makkelijk inbeelden ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites