Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Beste duo lijkt mij dan toch Izquierdo en Refaelov to be honest. Al is die laatste niet echt een winger, maar op papier komt ie wel van rechts. ;c

Wat ben jij toch een debiel zeg :-D Ehcos is niet eens voor Brugge zoals hij zelf al aangaf.

Gaan we nu al schelden ook? :-D Lekker dat je mijn punten nog eens bevestigd. :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, wat ben je hier nu mee in een discussie, zeer matig van je mattijs

Dit bedoelde ik inderdaad.

Omdat ik er helemaal niet akkoord mee ben. Zie nu wel dat je duo bedoelt maar dan nog. Vind Rafa Izquierdo nog een stapje hoger, Trossard moet het nog allemaal bewijzen voor mij, speelde wel een goed seizoen maar bij de top is nog eens anders. Bailey ben ik wel fan van, al vind ik hem in de playoffs ook niet het van het. Edmilson Dossevi vind ik ook nog beter, Dossevi is echt top, gaat mij eigenlijk puur omdat ik Trossard nu nog niet zo overdreven goed vind, in potentie wel misschien, we zullen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat ik er helemaal niet akkoord mee ben. Zie nu wel dat je duo bedoelt maar dan nog. Vind Rafa Izquierdo nog een stapje hoger, Trossard moet het nog allemaal bewijzen voor mij, speelde wel een goed seizoen maar bij de top is nog eens anders. Bailey ben ik wel fan van, al vind ik hem in de playoffs ook niet het van het. Edmilson Dossevi vind ik ook nog beter, Dossevi is echt top, gaat mij eigenlijk puur omdat ik Trossard nu nog niet zo overdreven goed vind, in potentie wel misschien, we zullen zien.

Zo'n antwoord is al een pak beter se

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okaka stond vandaag in HLN samen met Defour en Obradovic als enigste geslaagde transfer van de laatste 2/3 jaar ;c

En van Najar, wist niet eens dat het zo erg was. Dacht gewoon tot het einde van het seizoen.

Het is bekend dat op de sportredactie van HLN alcoholisme schering en inslag is.

Defour een geslaagde transfer noemen, je moet er toch maar opkopen in feite. Veel mislukter komen transfers niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Problemen achterin bij Anderlecht waardoor De Medina zometeen mag debuteren. Ben 's benieuwd naar die jongen, toch een aardig talent als ik me niet vergis.

N'Sakala ook opeens uit de put der vergetelheid en in de basiself gedropt, Boeckx (:D) net als Roef op de bank...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wederom geen Tuur ;e Leandro ook weer de voorsprong op Wesley...

Preud'homme zat Leandro in ET nog goed te praten dat ie potentieel heeft, maar het er niet uit komt :-D

Ja inderdaad, moest toch ff grinniken toen m dat zei

Als dat potentieel er is, dan zou je toch al ergens ooit eens iets gezien hebben wat dat staaft, maar bij hem is dat toch niet zo? Heeft best veel speelminuten gehad nog dit seizoen en op geen enkel moment heb ik iets gezien dat me doet geloven dat het iets kan worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites