Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Voetbal: eigen team

PJHoutman

Aanbevolen berichten

Wederom winst, we hebben een geweldig seizoen so far. Een keer gelijk en de rest in winst omgezet. Zelf ook een leuk aandeel geleverd met zeven doelpunten in negen optredens. Helemaal leuk als je bedenkt dat ik de helft van de tijd als voorstopper sta opgesteld tegenwoordig. Wel terecht verder, er is een jongen bijgekomen die vorig jaar nog in het eerste speelde. Mits die fit is, is hij echt een betere aanvaller dan ik. Hij is alleen niet altijd fit en dus krijg ik mijn kansjes wel in de voorhoede, de Wout Weghorst van het team :cab: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zuur. Herkenbaar wel, wij hadden donderdagavond vijftien man, zaterdagmorgen nog dertien man. Twee man geveld door de griep. Na de wedstrijd nog elf man, want twee spelers geveld door blessures. Het scheelt dat komend weekend het Oktoberfest hier in de stad is, die wedstrijd gaat sowieso niet door. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister één van de meest frustrerende wedstrijden in jaren gespeeld. We komen redelijk snel 1-0 achter, maar zijn de betere ploeg. Uiteindelijk scoren we twee keer, maar beide doelpunten worden afgekeurd door buitenspel. Beide doelpunten waren alleen geen buitenspel, de tweede was zelfs echt gênant, Daar stond een speler minstens vijf meter verder nog. Zij maken uit een snelle tegenaanval nog de 2-0, waarna het rust is.

Meteen na rust is het weer raak. Onze spits wordt onderuit getrokken in de 16, maar we krijgen geen penalty, alleen een indirecte vrije trap (?!). Die gaat erin, maar moet overgenomen worden omdat de muur niet op afstand stond... Vervolgens nog een doelpunt onterecht afgekeurd voor buitenspel. Het was weer een kwestie van meters... Toen heeft onze rechtsbuiten zich uit frustratie ook laten wisselen en hij was echt woedend. Hij was het die steeds buitenspel gegeven werd. Ook onze beste spelers, dus dat hielp niet. 

Uiteindelijk verliezen we 4-1, maar man man man. Als aanvoerder ben ik nog wel meerdere keren naar de scheidsrechter gegaan, maar de oude beste man gaf aan dat hij het zelf allemaal niet zo goed kon zien, dus bij buitenspel blind (praktisch letterlijk) afging op wat de grensrechters aangaven. Heel pijnlijk. Je kunt het hem amper kwalijk nemen, maar de frustratie zat flink in 't team. Wel een aantekening gemaakt bij de KNVB, maar geen idee of daar wat mee gebeurt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Lenstra:

Gister één van de meest frustrerende wedstrijden in jaren gespeeld. We komen redelijk snel 1-0 achter, maar zijn de betere ploeg. Uiteindelijk scoren we twee keer, maar beide doelpunten worden afgekeurd door buitenspel. Beide doelpunten waren alleen geen buitenspel, de tweede was zelfs echt gênant, Daar stond een speler minstens vijf meter verder nog. Zij maken uit een snelle tegenaanval nog de 2-0, waarna het rust is.

Meteen na rust is het weer raak. Onze spits wordt onderuit getrokken in de 16, maar we krijgen geen penalty, alleen een indirecte vrije trap (?!). Die gaat erin, maar moet overgenomen worden omdat de muur niet op afstand stond... Vervolgens nog een doelpunt onterecht afgekeurd voor buitenspel. Het was weer een kwestie van meters... Toen heeft onze rechtsbuiten zich uit frustratie ook laten wisselen en hij was echt woedend. Hij was het die steeds buitenspel gegeven werd. Ook onze beste spelers, dus dat hielp niet. 

Uiteindelijk verliezen we 4-1, maar man man man. Als aanvoerder ben ik nog wel meerdere keren naar de scheidsrechter gegaan, maar de oude beste man gaf aan dat hij het zelf allemaal niet zo goed kon zien, dus bij buitenspel blind (praktisch letterlijk) afging op wat de grensrechters aangaven. Heel pijnlijk. Je kunt het hem amper kwalijk nemen, maar de frustratie zat flink in 't team. Wel een aantekening gemaakt bij de KNVB, maar geen idee of daar wat mee gebeurt. 

Dat kun je rustig vergeten, die gaan altijd van de scheidsrechter uit.

Zelf een jaar of 2 geleden mee gemaakt. Echt een waardeloze KNVB scheidsrechter. Ik weet toevallig dat die jongen niet helemaal lekker is, omdat ik hem ken. Afijn, daar kan die ook niks aan doen. Maar goed: Er ontstond in die wedstrijd aan het einde een opstootje, omdat een van onze spelers een nog al vervelende overtreding maakte. Kreeg die rood voor, opstootje was redelijk snel gesust. Vrij snel na dat opstootje floot de beste man af, ik weet niet meer hoeveel het stond, maar het was nog iets van 3/4 minuten ofzo.

Zitten we met die gasten nog rustig een biertje te drinken in de kantine, komt er een bericht binnen dat de wedstrijd gestaakt is:cab: en tot overmaat van ramp was de rode kaart bij de verkeerde speler opgeschreven. Nou, daar zijn we met beide ploegen in tegen verweer gegaan, omdat niemand begrepen heeft dat de wedstrijd gestaakt was. We dachten gewoon dat hij affloot. Was ook geen aanleiding toe om dat te denken, want het opstootje was verder niks geks. Even boos om de overtreding en klaar was kees. Eindstand  bij de KNVB, nadat we met beide ploegen hetzelfde verhaal hebben ingestuurd: Verkeerde speler 4 wedstrijden schorsing en we moesten gewoon die 4 minuten uitspelen. 

Overigens zondag weer minuten gemaakt. Weer een minuutje of 20. Dat was ook wel weer genoeg, want ik heb waarschijnlijk een spier gescheurd in mijn bovenbeen. Nu al 2 weken last van, maar tegen beter weten in toch voetballen. Afijn, kwam er in bij 2-1, na 5 minuten geef ik de assist op de 3-1. En vervolgens geven we het in de laaste 10 minuten weg. Keeper laat een vrije bal vanaf een meter of 30 glippen, dat was de 3-2. En duikt bij de 3-3 over de bal heen. Die 3-3 was ook direct de laatste actie van de wedstrijd. Zuur. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-10-2024 om 10:55 zei Elsjorro1990:

Overigens zondag weer minuten gemaakt. Weer een minuutje of 20. Dat was ook wel weer genoeg, want ik heb waarschijnlijk een spier gescheurd in mijn bovenbeen. Nu al 2 weken last van, maar tegen beter weten in toch voetballen. Afijn, kwam er in bij 2-1, na 5 minuten geef ik de assist op de 3-1. En vervolgens geven we het in de laaste 10 minuten weg. Keeper laat een vrije bal vanaf een meter of 30 glippen, dat was de 3-2. En duikt bij de 3-3 over de bal heen. Die 3-3 was ook direct de laatste actie van de wedstrijd. Zuur. 

Poh. Dit is wel heel zuur hoor. Spierscheuring niet verergerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Succes Sjorro. Rustig opbouwen is lastig, kan mezelf ook amper in bedwang houden.Ik heb de afgelopen weken steeds 20-25 minuten gespeeld, maar gisteren voor het eerst weer een helft. Dat ging heel goed, zelfs nog gescoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag weer een leuke pot gespeeld uit bij Terneuzen 3, waar geloof ik twee spelers van Terneuzen 3 in het veld stonden. Er moesten wat spelers van Terneuzen 1 ‘ritme opdoen’. Waarom ze dat als tweedeklassers in de 5e reserve klasse moesten doen is me niet helemaal duidelijk, maar het was wel weer een ervaring. Eindstand; 15-1.

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites