Sjoerd H. Geplaatst 3 oktober 2015 Share Geplaatst 3 oktober 2015 Ik wil er ook wel 1! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 3 oktober 2015 Share Geplaatst 3 oktober 2015 (bewerkt) Iemand nog een PC betakey over? Zo ja, stuur maar een PM :D Nevermind, zie dat beta morgen al stopt :P 3 oktober 2015 bewerkt door ForzaUtreg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 3 oktober 2015 Share Geplaatst 3 oktober 2015 Yes, PM maar! Ik wil er ook wel 1! Verstuurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Eens zien of hij op de mat ligt als ik vanavond thuis kom :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 PS4 code gekregen, dus ik kan dit weekend ook wat proberen. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 Nog meer mensen die hem hebben op PS4? Behalve ik, Steven en Randy dan. Echt heerlijk tot nu toe :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 Nog meer mensen die hem hebben op PS4? Behalve ik, Steven en Randy dan. Echt heerlijk tot nu toe :D IT's ALIVE! _O_ Ik dacht dat [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; hem ging annuleren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 IT's ALIVE! _O_ Ik dacht dat [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; hem ging annuleren? Toch maar niet gedaan en geen spijt van(y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 december 2015 Share Geplaatst 5 december 2015 PS4 code gekregen, dus ik kan dit weekend ook wat proberen. :) Jij hebt een digitale versie van de full game dus? Wel joinen als je ons ziet spelen hè :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 5 december 2015 Share Geplaatst 5 december 2015 Is het wat? Wil 'm misschien ook halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 december 2015 Share Geplaatst 5 december 2015 Ik vind van wel. Hou normaal niet echt van shooters, maar deze vind ik super tof. Heb weer helemaal dat Rainbow Six gevoel van vroeger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 5 december 2015 Share Geplaatst 5 december 2015 Jij hebt een digitale versie van de full game dus? Wel joinen als je ons ziet spelen hè :D Ja, +DLC geloof ik. Vind het niet heel leuk, maar kan ook komen doordat ik er niet zoveel van kan/ :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 december 2015 Share Geplaatst 5 december 2015 Gewenning :LO: Je moet ff wat operators vrij spelen, geduldig zijn en blijven en tactisch proberen te spelen. Als je de snelheid van BF en CoD gewend bent dan is dit wel ff iets anders. Sowieso omdat je ook veel sneller dood gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 5 december 2015 Share Geplaatst 5 december 2015 Dat was ook de vergelijking. Wekenlang CoD gespeeld en nu het reloaden, springen wat niet eens kan, 'zoomen', niks gaat hoe ik het wil. :huhu: Autootjes vind ik wel helemaal geweldig. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 5 december 2015 Share Geplaatst 5 december 2015 Ik vind van wel. Hou normaal niet echt van shooters, maar deze vind ik super tof. Heb weer helemaal dat Rainbow Six gevoel van vroeger. Ja op de eerste Xbox. Goh dat waren tijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 14 december 2015 Auteur Share Geplaatst 14 december 2015 Heeft iemand nog meer last van erg trage besturing? Bij mij aimt ie pas seconde later nadat ik met de controller beweeg :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 3 februari 2016 Share Geplaatst 3 februari 2016 Mensen die het hebben voor PS4 en wel eens potje willen doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 3 februari 2016 Auteur Share Geplaatst 3 februari 2016 Heb m lang geleden ingeruild voor Star Wars dus helaesch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 3 februari 2016 Share Geplaatst 3 februari 2016 Speel 'm niet zoveel en ik ben er dan ook niet zo goed in, maar ik wil het wel eens proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 februari 2016 Share Geplaatst 3 februari 2016 Mensen die het hebben voor PS4 en wel eens potje willen doen? [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; en ik hebben hem ook. Alleen ben ik de laatste tijd amper online geweest ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 3 februari 2016 Share Geplaatst 3 februari 2016 [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; en ik hebben hem ook. Alleen ben ik de laatste tijd amper online geweest ;c Ait, al zal Steven er wel niks van bakken, zoals bij elk spel eigenlijk. Beetje de Lex Immers van het gamen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 3 februari 2016 Share Geplaatst 3 februari 2016 Whahaha! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 mei 2016 Share Geplaatst 20 mei 2016 Ga deze ook weer vaker proberen te spelen. Die 2 nieuwe operators zijn wel vet zeg. Blackbeard en Valkyrie, heb alleen nog geen 25k renown :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 20 mei 2016 Share Geplaatst 20 mei 2016 Ik ga deze ook halen van het weekend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 20 mei 2016 Share Geplaatst 20 mei 2016 Ben zo verslaafd aan deze game :< Inmiddels level 110 voorbij. Tactisch zo'n heerlijk spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten