Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Film Topic

Kyrill

Aanbevolen berichten

In Boardwalk Empire heeft ie wel de hoofdrol, verder niet echt idd

Welke film uit de top 250 staat nu op het programma?

Ik kan deze wel aanraden:

- Fight Club

- Goodfellas

- Intouchables

- The Departed

- Jagten

- V for Vendetta

- The Big Lebowski

- No Country for Old Men

Ik ben wel jaloers op je. Ik zou willen dat ik die gehele top 250 nog niet had gezien. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Intouchables heb ik al gezien, Goodfellas ook, allebei goede films idd. Heb nu Fight Club, Se7en en The Big Lebowski gedownload maar niet echt zin nog in één van die films, kijk nog wel ff.

Fight Club is echt geniaal. Heerlijke dialogen en ontzettend veel easter eggs. Die moet je maar eens opzoeken wanneer je hem gekeken hebt. Bovendien zit er 1 van mijn favoriete acteurs in: Edward Norton. _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.filmfestivaloostende.be/programma/#vrijdag-1109

Iemand die hier naartoe gaat, en zoja welke films kijken jullie.

Ik bekijk het programma elk jaar wel en probeer, als het lukt buiten mn werk om, een paar dingen mee te pakken

Heb het volledige programma nog niet bekeken nu. Zag wel dat je voor 30 euro een festivalpas kunt kopen en dan bij elke film binnen kan, is wel aantrekkelijk als je veel films wil zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bekijk het programma elk jaar wel en probeer, als het lukt buiten mn werk om, een paar dingen mee te pakken

Heb het volledige programma nog niet bekeken nu. Zag wel dat je voor 30 euro een festivalpas kunt kopen en dan bij elke film binnen kan, is wel aantrekkelijk als je veel films wil zien.

Ja misschien wel, maar denk niet dat ik bij meer dan 4 films binnenga. Zou dan al twee dagen met trein moeten gaan enz. Ja misschien kan het wel, maar denk dat er te weinig films zijn die me echt boeien, of waar ik klaar voor ben, en s'avonds kan ik al niet, of ik raak niet op tijd de trein richting huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het hele programma eens doorgenomen en een stuk of 12/13 films opgeschreven die ik wil zien :cab: wat dus ook nooit gaat lukken, maargoed. Ga toch ff kijken wat mogelijk is, best een mooie selectie hebben ze dit jaar.

Toch redelijk veel, welke ben je van plan om te zien :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sicario ga ik zeker doen, weet nog niet wanneer precies maar die wil ik absoluut zien. Verder ga ik moeten kijken welke films ik kan combineren en als ik er ergens 2 of 3 op een avond na elkaar kan zien.

Heb me net maar meteen zo'n filmpas aangeschaft :cab: Zag dat tickets vrij duur zijn (9.5 euro) dus als je naar 3 films gaat zit je al aan de prijs van die filmpas.. Kun je dus evengoed zo'n pas kopen en naar zoveel films gaan als je wil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb eens rap gekeken. Ik doe waarschijnlijk

zaterdag:

Efterskalv

Café Derby

Sicaro

vrijdag:

under electric clouds

tour de force: hin und weg (ofwel een gaan drinken in oostende)

el boton de nacar

en voor de rest denk ik dat het hierbij zal blijven.

Przypadek trouwens gisteren wat gezien, niet echt mijn type film. Al lijken de Poolse films wel nog redelijk op elkaar.

bewerkt door Lakigigar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

the social network is wel een zeer goede film hoor :) Mooi, want was alweer een tijdje geleden dat ik nog eens een film zag die zo goed was.

Voor mij veel aangenamer dan bvb. The Wolf of Wall Street.

Ik moet zeggen dat ik wel fan begin te worden van Fincher, en ik moet nog heel wat films zien... . Zijn films zijn - tot nu toe - niet buitengewoon speciaal, maar wel allemaal meer dan goed, en ze slepen je ook enorm mee. En dat is wel een sterkte van D.Fincher. Het tempo wordt mooi hooggehouden. Zeker geen slechte regisseur dus. Zou trouwens als ik zijn films eens allemaal bekijk, wel eens de eerste regisseur worden, waarvan ik zijn gehele cinematografie zal bekeken hebben - mede omdat ik Fight Club, Zodiac en Alien3 op DVD heb liggen, fight club zelfs bluray - en The Girl with the Dragon Tattoo staat bij mijn opnames. Dan is er nog enkel The Game en Panic Room, en als er nog maar twee films zijn, dan zou ik ze allebei wel eens snel downloaden op het internet. Dan heb je nog Gone Girl, maar die is vrij recent, en recent goed ontvangen films (2014 & 2015) ben ik van plan om een maandje aan toe te wijden dit jaar. :)

bewerkt door Lakigigar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fight Club is echt geniaal. Heerlijke dialogen en ontzettend veel easter eggs. Die moet je maar eens opzoeken wanneer je hem gekeken hebt. Bovendien zit er 1 van mijn favoriete acteurs in: Edward Norton. _O_

Heb m gezien en idd geniaal. Ik dacht vantevoren dat ie alleen over vechten zou gaan dus t trok me niet echt aan maar daar gaat het eigenlijk amper over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goesting in twee filmpjes: Fucking Amal kijk ik zeker straks. Nu echter Kingsman: the secret service of Southpaw. Twijfel nog welkeen ik voor nu zal kiezen. Beiden ben ik van plan om (zeer) binnenkort eens te zien. :) Misschien toch maar Southpaw nemen, dan geeft een review iets meer zin :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

by the way, vanavond drive op canvas. Ben wellicht iets te laat om het te zeggen, maar denk dat de meesten die film wel al gezien hebben, en dat die makkelijk te vinden is.

Zelf pak ik die op, maarja als je hem op bluray hebt, heeft dat misschien weinig zin... :p moet wel zeggen dat ondanks dat het nog maar zes maanden geleden is dat ik hem gezien heb, dat ik hem wel nog eens wil zien, ben bepaalde aspecten al vergeten.

Binnenkort trouwens ook eens een weekje organiseren waarin ik wat films die ik vroeger zag nog eens herkijk toen ik nog geen filmfanaat was(al zullen dat er niet veel zijn), maar met The Lion King, Hachiko, Das Experiment, Sommersturm, Die Welle en Klass zijn er al zeker zes films waarvan het drie jaar geleden is dat ik ze gezien heb, en dat ik ze nog eens wil zien. Misschien ook ideaal om eens Toy Story te zien in die week. Dit jaar eigenlijk van heel vroeger enkel: "American History X" voor de tweede keer gezien. Troy ook, maar die viel wat tegen (en dat waren vroeger enkel fragmenten), en hier en daar een disneyfilm (aangezien ik de disney classics van 1940 tot 1950 heb gezien, of toch enkel dehenen die mij interesseren (bambi, pinokkio, sneeuwwitje, dumbo, cinderella en alice in wonderland. Volgende dat ik moet doen is peter pan en lady en de vagebond :p beste animatiefilm uit die reeks trouwens nog altijd met afstand sneeuwwitje).

Ook Pixarfilms heb ik er een paar van teruggezien, en daar van is het de bedoeling om dit jaar alle 15 de films gezien te hebben (ik zit nu aan 9. Moet nog Toy Story reeks doen, Brave, The Incredibles, Monsters University). Cars 2 kan ik best eens herkijken (want die heb ik met mijn halfbroer eens half gezien, die ik zelden zie, maar wellicht niet uitgekeken). En dan komt the good dinosaur uit dit jaar. Hopelijk nog eens een goede Pixar trouwens! :) Ben echt een fan van die studio.

Als ik trouwens alle pixar films heb gezien, ga ik me ook eens bezighouden met de meest prominante kortfilms :p, maar niet allemaal. Enkel dehenen waarvan inhoud me interesseert of rating goed is (en die ik uiteraard terugvind). Ben ik maar max. een uurtje mee kwijt.

bewerkt door Lakigigar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

the cabin in the woods

wat een boutfilm was me dat? Leek wel meer op een komedie dan op een horror, en dan dat

overdreven einde

.

Djeezes, wat hebben andere mensen gegeten dat deze film een 7 krijgt op IMDb? Voor mij een kleine vier maar.

Hear Hear. Vindt het echt gare film.

Link naar opmerking
Deel via andere websites