Pino Geplaatst 21 maart 2016 Share Geplaatst 21 maart 2016 IK heb gisteren The Love Guru gezien met Mike Myers. Was wel grappig, maar kon net tippen aan Austin Powers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 21 maart 2016 Share Geplaatst 21 maart 2016 Ik had Alex Cross gekeken, volgens mij zaterdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobBouwman Geplaatst 21 maart 2016 Share Geplaatst 21 maart 2016 Vrijdag naar Batman v Superman, na 6000 stemmen op IMDB een 9.5 :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 21 maart 2016 Share Geplaatst 21 maart 2016 Hij biedt geeneens zijn excuses aan.... Geeneens? Pino je stelt me hier toch wel een beetje teleur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 21 maart 2016 Vrijdag naar Batman v Superman, na 6000 stemmen op IMDB een 9.5 :) Das alleen maar kut... Hoe hoge cijfer hoe eerder het tegenvalt ;) zeker bij een 9.5....... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 maart 2016 Share Geplaatst 21 maart 2016 Geeneens? Pino je stelt me hier toch wel een beetje teleur. Is gewoon Nederlands: http://www.vandale.nl/gratis-woordenboek/betekenis/nederlands/geeneens#.VvAA6eLhBD8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 21 maart 2016 Share Geplaatst 21 maart 2016 Is gewoon Nederlands: http://www.vandale.nl/gratis-woordenboek/betekenis/nederlands/geeneens#.VvAA6eLhBD8 :cab: nooit geweten, wat klinkt dat beroerd dan. Ik heb niks gezegd ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 21 maart 2016 Share Geplaatst 21 maart 2016 Vrijdag naar Batman v Superman, na 6000 stemmen op IMDB een 9.5 :) Was wel te verwachten, weer zo een overgehypete film. Sluit me aan bij [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; film laat ik sowieso aan me voorbijgaan. Er zijn er al die zeggen dat die beter is dan The Dark Knight. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 21 maart 2016 Share Geplaatst 21 maart 2016 Overhyped? Ben Affleck als Batman leidde toch juist tot het tegenovergestelde? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 21 maart 2016 Share Geplaatst 21 maart 2016 Overhyped? Ben Affleck als Batman leidde toch juist tot het tegenovergestelde? Alle superheroe movies zijn overhyped tegenwoordig ;) De verwachtingen van Afflack als Batman liggen idd vast lager als die van met Bale, maar die van 2 superbekende superheroes die elkaar lastig gaan vallen: Veel nerds die er een orgasme van krijgen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 21 maart 2016 Share Geplaatst 21 maart 2016 Ik denk niet dat die films overdreven gehypet worden, er is gewoon een grote fanbase die de comics van binnen en buiten kent. Dan is zulke grote aandacht alleen maar logisch. Vaak is het ook gewoon prima vermaak voor het popcornpubliek, dus 1+1=2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 21 maart 2016 Share Geplaatst 21 maart 2016 Ja dat klopt wel. Ben benieuwd wat de uiteindelijke rating zal worden, maar dat zal nog altijd 8.5-9.0 worden, denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 maart 2016 Share Geplaatst 21 maart 2016 Wat interesseert een IMDB rating nu in godsnaam? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 21 maart 2016 Share Geplaatst 21 maart 2016 Echt he, Taken heeft ook maar 7.9 daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2016 Share Geplaatst 21 maart 2016 Wat interesseert een IMDB rating nu in godsnaam? Mee eens, al is het voor veel mensen makkelijk om even IMDB te checken op een 'goede film', gebaseerd op die ratings. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 maart 2016 Share Geplaatst 21 maart 2016 Mee eens, al is het voor veel mensen makkelijk om even IMDB te checken op een 'goede film', gebaseerd op die ratings. Ik check IMDB meestal wel, maar dan alleen om te kijken waar de film over gaat en welke acteurs er in meespelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 21 maart 2016 Share Geplaatst 21 maart 2016 Rumble Fish Filmpje van Coppola uit '83 met een pak bekende acteurs die toen nog in de beginschoenen van hun acteercarriere stonden. Ondermeer Micky Rourke, Matt Dillon, Nic Cage, Chris Penn en andere maken deel uit van de cast. Geinig filmpje wel die zeker in het de eerste helft wel aanslaat, ook al is er toch best wel sprake van overacting op sommige momenten, zeker van Cage, die hier denkt weer in één of andere B-film rond te lopen :D Tweede deel wordt het wat waziger, en ook minder boeiend. En ik kan me maar niet van de gedachte ontdoen hoe goed een jonge Micky Rourke wel lijkt op Bruce Willis :cab: heel gek. A Perfect Day Drama met Benicio Del Toro. Een groep NGO hulpverleners zijn aan de slag in Bosnië in de laatste dagen van de oorlog, een oorlog waarvan de lokale inwoners en milities nog niet lijken te beseffen dat die zo goed als over is. A Perfect Day beschrijft één dag, en meer specifiek één opdracht die ze proberen te vervullen, in het leven van deze groep en de problemen die ze daarbij ervaren. Vond het een mooi en vooral geloofwaardig portret van de frustraties en limieten waarmee die deze hulpverleners (en/of die van de VN) geconfronteerd worden in dit soort situaties. De cast was ook heel erg likeable, van Del Toro als leider van de bende, over Tim Robbins die voor wat comic relief zorgde, de Bosnische vertaler, het Franse meisje en natuurlijk ook Olga Kurylenko <3 Geen al te zware film, gezien het thema, eerder een subtiele dramedy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malinwa Geplaatst 22 maart 2016 Share Geplaatst 22 maart 2016 Overhyped? Ben Affleck als Batman leidde toch juist tot het tegenovergestelde? En gooi daar ook maar Zack Snyder als regisseur bij. Wat een beunhaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 23 maart 2016 Share Geplaatst 23 maart 2016 (bewerkt) Mee eens, al is het voor veel mensen makkelijk om even IMDB te checken op een 'goede film', gebaseerd op die ratings. Inderdaad, selecteren. Alles onder de 6 kijk ik niet, of ik zou op basis van andere factoren de film een kans moeten geven (regisseur, plot en evt. culthilts of door enkele gerenommeerden dat een film aangeraden moet worden, of heel zeldzaam: ook eens een acteur/actrice (zoals Maika Monroe de reden was dat ik Echoes of War keek en die film best wel aardig was (misschien wel wat punache miste en een beetje traag was (maar dat stoorde me niet) Hoe hoger de rating, hoe beter (7 lijkt mij het beste). Films hoger dan 8 vallen in de realiteit vaker tegen dan mee. Hoewel hier en daar er eens een voltreffer bijzit, maar dat is alweer een poos geleden. Rating maakt dus wel uit voor mij, je moet ergens criteria op hebben, anders kan je eindeloos films kijken of zodanig veel films hebben dat je bepaalde films nooit kijkt. 23 maart 2016 bewerkt door Lakigigar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 25 maart 2016 Share Geplaatst 25 maart 2016 (bewerkt) Wow het verschil BvS op Moviemeter en IMDb :cab: Een zes op MM en een negen op IMDb. Gebuisd ook op Metacritic. RT maar 37 procent. Verder dus op de gebruikelijke Oscarfilms na dit jaar dit dus de must-see movies tot nu toe? Aferim!, Green Room, Belgica, Demolition (als Gyllenhaal fan), Zootopia (Disney)? Opvallend weinig films eigenlijk. 25 maart 2016 bewerkt door Lakigigar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 26 maart 2016 Share Geplaatst 26 maart 2016 En gooi daar ook maar Zack Snyder als regisseur bij. Wat een beunhaas. Wat is er mis mee misschien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 26 maart 2016 Share Geplaatst 26 maart 2016 Wat is er mis mee misschien? Nou, hij heeft toch weer een film afgeleverd met potentieel. Alleen komt dat er niet uit. Het was denk ik goed dat ik moe was en ik de film laat zag en ik de film daardoor makkelijk uitzat, maar qua diepgang zijn hier zoveel kansen blijven liggen. Kreeg er een beetje een Sucker Punch gevoel bij (die ik na de herkijk op een zesje gooide, dat je het weet). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobBouwman Geplaatst 26 maart 2016 Share Geplaatst 26 maart 2016 Is een explosie gemist potentieel, dat BvS. Ergens in die ene redelijke film zitten 5 hele goede verstopt. Heel veel vette popcornmomenten, maar mist diepgang en structuur. Soundtrack matig, Jesse Eisenberg bah, Ben Affleck en Gal Gadot wel erg goed in hun rollen. Komt gewoon te veel tekort om echt zo goed te zijn als Supes en Bats zouden verdienen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 26 maart 2016 Share Geplaatst 26 maart 2016 Net Rear Window gezien, mijn vijfde Hitchcock. De verwachtingen waren bij deze erg hoog, maar het is niet mijn favoriete Hitchcock. De film is de gehele speelduur erg boeiend, maar ik mis wel een bepaalde spanning en die komt eigenlijk pas het laatste gedeelte. James Stewart speelt een prima hoofdrol en Grace Kelly is betoverend, jammer eigenlijk dat ze maar zo'n korte carrière had als actrice. Ik geef de film 3,5*, niet slecht maar Rear Window haalt voor mij niet het niveau van Psycho en Dial M For Murder. Ik vind hem ongeveer gelijk aan de andere twee Hitchcock's die ik heb gezien, Rope en The Birds (al zullen de meeste die wel minder vinden, ik vond die erg tof). Nu vijf Hitchcock's gezien te hebben heb ik twee keer 4 sterren gegeven en drie keer 3,5 sterren. Ik verwacht in elk geval nog erg veel van Vertigo en North By Northwest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 26 maart 2016 Share Geplaatst 26 maart 2016 Nou, hij heeft toch weer een film afgeleverd met potentieel. Alleen komt dat er niet uit. Het was denk ik goed dat ik moe was en ik de film laat zag en ik de film daardoor makkelijk uitzat, maar qua diepgang zijn hier zoveel kansen blijven liggen. Kreeg er een beetje een Sucker Punch gevoel bij (die ik na de herkijk op een zesje gooide, dat je het weet). Ja, hoor toch een beetje gemengde reacties. Langs de ene kant dat het typisch Snyder zou zijn, langs de andere kant hoor ik van veel mensen die fan zijn dat Snyder 'het' een beetje kwijt is. (De user Naomi Watts op MoMe was heel teleurgesteld bv.). Vond persoonlijk Man of Steel ook een stuk minder dan de rest van z'n films, dusja. Ben benieuwd. Wat vond je van Affleck? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten