Lakigigar Geplaatst 2 oktober 2015 Share Geplaatst 2 oktober 2015 (bewerkt) ik dacht altijd dat dat een Belgische was, maar blijkbaar verwar ik ze steeds met Brigitta Callens. Die laatste is dan nog eens enorm lelijk... Net zoals al die misses van de laatste jaren, die blijkbaar steeds met depressies kampen en niet om kunnen gaan met media-aandacht, en bovendien allemaal keihard falen. De enige miss belgie voor mij is trouwens laura goossens, geen enkele Belgische komt puur qua uiterlijk nog enigzins in de buurt van haar. En dat voor iemand die overwegend op blonde meisjes valt. Die Bardot ziet er trouwens niet mis uit. 2 oktober 2015 bewerkt door Lakigigar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 2 oktober 2015 Share Geplaatst 2 oktober 2015 ik dacht altijd dat dat een Belgische was, maar blijkbaar verwar ik ze steeds met Brigitta Callens. Die laatste is dan nog eens enorm lelijk... Net zoals al die misses van de laatste jaren, die blijkbaar steeds met depressies kampen en niet om kunnen gaan met media-aandacht, en bovendien allemaal keihard falen. De enige miss belgie voor mij is trouwens laura goossens, geen enkele Belgische komt puur qua uiterlijk nog enigzins in de buurt van haar. En dat voor iemand die overwegend op blonde meisjes valt. Die Bardot ziet er trouwens niet mis uit. Verkeerd topic??? Zatlap! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 2 oktober 2015 Share Geplaatst 2 oktober 2015 Nee, het ging (voor zover ik denk) over Brigitte Bardot waar ik op de vorige pagina over postte ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 2 oktober 2015 Share Geplaatst 2 oktober 2015 Nee, het ging (voor zover ik denk) over Brigitte Bardot waar ik op de vorige pagina over postte ;) Oke dan zal ik de zatlap zijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 2 oktober 2015 Share Geplaatst 2 oktober 2015 (bewerkt) Ja was een beetje laat. ben iets minder actief op het forum, en kijk ook even iets minder films. Heb het wat drukker nu.. Zal wel proberen naar cinema te gaan voor Everest volgende week, en misschien doe ik ook 2001: a space odyssey in filmhuis van kortrijk (classics restored), maar ik twijfel nog. Vind het wat kort op mijn eerste kijkbeurt, is ook erg lange zit maar is aan andere kant een van mijn weinige kansen om die voor het doek te zien. The martian zal ik wellicht ook wel zien. Zag dat salon indien de film bekritiseerde omdat het te realistisch zou zijn, dat het te weinig de artistieke toer op gaat, maar dat is voor mij juist een pluspunt. Mars is geen tocht naar het onbekende, Mars is een planeet waarvan de gehele oppervlakte gekend is. Het is onze buurplaneet, om dan weer zo een halve mislukte dinges erin te stoppen zoals in het laatste halfuur van Interstellar... Neen, dan ben ik blijer met zoiets. En ik ben er zeker van dat men op dat vlak het ook best uniek kan maken met onverwachte wendingen. Er valt genoeg te doen met dat onderwerp. De ruimte is een intrigrerend onderwerp. De eerste 2,5 uur van Interstellar, 2001: a space odyssey zijn voorbeelden van films die dat zeker kunnen. Gravity en Moon moet ik nog zien Moet trouwens concluderen dat ik absoluut geen fan ben van Nolan... . Want hoewel ik in eerste instantie Interstellar een goede film vond, sijpelt de ontgoocheling later enorm door, en nu zakt die film als een valk in mijn lijst van waardering. Heb hetzelfde gehad met the hunger games toen ik nog geen arthouse films keek. 2 oktober 2015 bewerkt door Lakigigar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 3 oktober 2015 Share Geplaatst 3 oktober 2015 Zojuist Accepted gezien. Geen hoogstaande film, maar daar kijk ik ook geen films voor. Kijkt prima weg en heb me goed vermaakt. En Blake Lively :love: Daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten. Knap, ziet er lief uit en een hele fijne stem. Kende haar al wel, maar kon me zo gauw geen film van haar voor de geest halen. Echt een prachtvrouw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 4 oktober 2015 Share Geplaatst 4 oktober 2015 Age of Adaline zit ze ook in, moet je die eens kijken. Vind je vast goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 4 oktober 2015 Share Geplaatst 4 oktober 2015 Me and Earl and the Dying Girl gezien net. Denk dat het Simon was die zei dat het er richting het einde wat te dik op lag? Ben het daar wel mee eens namelijk, maar dat is wel een van de weinige minpunten wat mij betreft. Verder heerlijk indie filmpje, past precies in mijn straatje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 4 oktober 2015 Share Geplaatst 4 oktober 2015 Age of Adaline zit ze ook in, moet je die eens kijken. Vind je vast goed. Bedankt voor de tip, zo meteen eens downloaden (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 ja films ff op een lager pitje nu bij mij.. Zal deze week weer terug wat oppikken, want zijn enkele mooie films in cinema, en heb er weer zin in om daarnaast ook wat films te zien, te beginnen met nu voor slapengaan; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 [MENTION=16089]Rexcoder[/MENTION]; Braindread _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 [MENTION=16089]Rexcoder[/MENTION]; Braindread _O_ Wat was dat zeg :D Vond Re-Animator wel iets beter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 Me and Earl and the Dying Girl gezien net. Denk dat het Simon was die zei dat het er richting het einde wat te dik op lag? Ben het daar wel mee eens namelijk, maar dat is wel een van de weinige minpunten wat mij betreft. Verder heerlijk indie filmpje, past precies in mijn straatje. Ik vond dat einde toch wel erg sterk. Ik kreeg er zelfs natte ogen van ;c maar idd heel tof filmpje, heerlijke humor ook. Vooral Earl en die pa waren heerlijk droog :D Bedankt voor de tip, zo meteen eens downloaden (y) (Y) ben benieuwd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 Weet iemand of 'The Damned United' een goeie film is en weet of hij de moeite waard is om te bekijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 Me and Earl and the Dying Girl gezien net. Denk dat het Simon was die zei dat het er richting het einde wat te dik op lag? Ben het daar wel mee eens namelijk, maar dat is wel een van de weinige minpunten wat mij betreft. Verder heerlijk indie filmpje, past precies in mijn straatje. Eergisteren gezien. Siemke enorm bedankt voor de film. Had echt alles. Ekte Dansfilmpje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 Wildlike (Frank Hall Green, 2015) Mackenzie is een meisje van veertien uit Seattle, die door haar moeder naar haar oom in Alaska wordt gestuurd vanwege problemen thuis. Een oom die op het eerste zicht wel vriendelijk lijkt, maar wat snel verandert. Daarop besluit Mackenzie om weg te lopen en op haar eentje terug naar Seattle te komen, wat niet meteen heel erg evident blijkt. Ze ontmoet een oudere man die een paar dagen komt backpacken in Alaska, en ze hecht zich aan hem. Ook al heeft hij zijn eigen problemen en wil hij haar liever kwijt dan rijk. Wildlike is zo'n typisch under the radar filmpje dat waarschijnlijk door erg weinig mensen gezien zal worden. Het is een filmpje waarin dingen die niet gezegd worden, belangrijker zijn dan wat wel gezegd (moet) worden. Relaties, in welke zin of vorm dan ook, waarin stilte een grote rol speelt hebben sowieso een zekere intrige wat mij betreft. Stilte is hier ook bijna een soort derde hoofdrolspeler, en daar ligt voor mij net de reden waarom ik deze film zo goed vond denk ik. Of toch één van de redenen. De evolutie tussen beide protagonisten is zeer mooi om volgen, hoe het van een schijnbaar random ontmoeting naar iets gaat waar beide voldoening uit lijken te halen. En jij als kijker ook. Niet iedereen zal het geduld kunnen opbrengen voor een filmpje als deze, diegene die dat wel kunnen zullen worden beloond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; wat vind je eigenlijk al de beste films van 2015 die je gezien hebt (anderen mogen ook posten). Is heel erg handig om tips uit te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 Dit zijn de films die ik gezien heb met een grove rangschikking van goed naar minder goed. [spoiler=films] 001 Birdman: Or (The Unexpected Virtue Of Ignorance) • Alejandro González Iñárritu 002 Ex Machina • Alex Garland 003 Victoria • Sebastian Schipper 004 Turist • Ruben Östlund 005 Inside Out • Pete Docter 006 Kurt Cobain: Montage of Heck • Brett Morgen 007 Lost River • Ryan Gosling 008 Jauja • Lisandro Alonso 009 Plemya (The Tribe) • Miroslav Slaboshpitsky 010 Me and Earl and the Dying Girl • Alfonso Gomez-Rejon 011 La Isla Mínima • Alberto Rodríguez 012 Inherent Vice • Paul Thomas Anderson 013 A Most Violent Year • J.C. Chandor 014 War Book • Tom Harper 015 Mad Max: Fury Road • George Miller 016 Omoide no Mânî (When Marnie Was There) • Hiromasa Yonebayashi 017 Wild • Jean-Marc Vallée 018 Straight Outta Compton • F. Gary Gray 019 Tussen 10 en 12 • Peter Hoogendoorn 020 Loin des hommes • David Oelhoffen 021 Entourage • Doug Ellin 022 The Dark Horse • James Napier Robertson 023 Erbarme dich - Matthäus Passion Stories • Ramón Gieling 024 Sergio Herman, Fucking Perfect • Willemiek Kluijfhout 025 Mission: Impossible - Rogue Nation • Christopher McQuarrie 026 Dope • Rick Famuyiwa 027 X+Y • Morgan Matthews 028 Timbuktu • Abderrahmane Sissako 029 Citizenfour • Laura Poitras 030 Mita Tova (The Farewell Party) • Sharon Maymon 031 The Imitation Game • Morten Tyldum 032 Life Itself • Steve James 033 Kingsman: the Secret Service • Matthew Vaugh 034 Bloed, Zweet & Tranen • Diederick Koopal 035 Melody • Bernard Bellefroid 036 Bande de Filles (Girlhood) • Céline Sciamma 037 The Theory of Everything • James Marsh 038 Fast & Furious 7 • James Wan 039 American Sniper • Clint Eastwood 040 Paper Towns • Jack Schreier 041 Avengers: Age of Ultron • Joss Whedon 042 The Man From U.N.C.L.E. • Guy Ritchie 043 Southpaw • Antoine Fuqua 044 Phoenix • Christian Petzold 045 Frank • Lenny Abrahamson 046 Pitch Perfect 2 • Elizabeth Banks 047 Spy • Pau Feig 048 Comet • Sam Esmail 049 Magical Girl • Carlos Vermut 050 Every Thing Will Be Fine • Wim Wenders 051 A Girl Walks Home Alone At Night • Ana Lily Amirpour 052 Tu dors Nicole • Stéphane Lafleur 053 Réalité • Quentin Dupieux 054 Focus • Glenn Ficarra & John Requa 055 Trainwreck • Judd Apatow 056 Kawaki (The World of Kanako) • Tetsuya Nakashima 057 Irrational Man • Woody Allen 058 Amour Fou • Jessica Hausner 059 Ted 2 • Seth MacFarlane 060 Formales Gewissen • Yves Netzhammer http://i.imgur.com/sYMVwfu.jpg[/img] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 4* - Birdman, Sicario, Victoria, Mustang, Ex Machina 3.5* - Lost River, Wildlike, Melbourne, Relatos Salvajes, La Isla Minima, When Marnie Was There, Me and Earl and the Dying Girl, Citizenfour, A Most Violent Year, A Girl Walks Home Alone At Night, Nessuno Si Salva da Solo, X+Y, The Little Death, Flapping in the Middle of Nowhere, Bridgend, El Boton de Nacar, The Ever After, A Wolf at the Door, MI6, Schneider vs Bax, Youth, Son of a Gun, It Follows, andere: Comet, Southpaw, Hide and Seek, Phoenix, Straight Outta Compton, Kajaki "goede" slechte films: Project Almanac, Area 51, Focus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 (bewerkt) Inside Out, de nieuwste van Pixar, hoort zeker bij het betere werk wat de studio ondertussen al heeft uitgebracht. Laatste tijd was het een beetje mager wat ze uitbrachten maar dit is een mooie comeback. Vond het een erg origineel idee. Alleen heeft de film wat mij betreft een beetje hetzelfde probleem als WALL-E. Een heerlijk eerste halfuur, met daarna een locatieverandering die niet echt in het voordeel werkt. Eerlijk gezegd kon die hele [tekst]trip van Joy en Sadness[/tekst] me niet zoveel boeien, en die [tekst]ingebeelde olifant of whatever[/tekst] vond ik gruwelijk irritant en ergerde me ik wel aan. De emoticons zelf waren het fijnste om volgen, met voorop Fear waar ik het hardst heb om moeten lachen. Het einde was dan wel weer mooi. ;sm; 3.5* edit: dat stukje na de credits met die katten was wel geniaal :mrgy: lach helemaal stuk daarmee 5 oktober 2015 bewerkt door Simonsav Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 Inside Out, de nieuwste van Pixar, hoort zeker bij het betere werk wat de studio ondertussen al heeft uitgebracht. Laatste tijd was het een beetje mager wat ze uitbrachten maar dit is een mooie comeback. Vond het een erg origineel idee. Alleen heeft de film wat mij betreft een beetje hetzelfde probleem als WALL-E. Een heerlijk eerste halfuur, met daarna een locatieverandering die niet echt in het voordeel werkt. Eerlijk gezegd kon die hele [tekst]trip van Joy en Sadness[/tekst] me niet zoveel boeien, en die [tekst]ingebeelde olifant of whatever[/tekst] vond ik gruwelijk irritant en ergerde me ik wel aan. De emoticons zelf waren het fijnste om volgen, met voorop Fear waar ik het hardst heb om moeten lachen. Het einde was dan wel weer mooi. ;sm; 3.5* edit: dat stukje na de credits met die katten was wel geniaal :mrgy: lach helemaal stuk daarmee Ja, zelfde hier. Dat is waarom Inside Out niet op 1 staat, maar eerder op plek 6-7 van Pixar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 6 oktober 2015 Share Geplaatst 6 oktober 2015 Nou, meevallertje Siem. (y) Ik vond vooral de manier waarop er omgegaan werd met die verhuizing (herkenbaar: ben ook op die leeftijd verhuisd) en het vervagen en het (zelf) veranderen van herinneringen erg goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 6 oktober 2015 Share Geplaatst 6 oktober 2015 (bewerkt) Vraagje jongens. Er was een film(3/4 jaar oud) waarin een man naar een buurt/dorp werd gestuurd en daar de mensen moest overhalen om te verhuizen/te verkopen zodat daar een grote complex kwam. Na een tijdje begon hij de mensen daar veel beter te begrijpen en kwam voor hun rechten op. Iemand een idee welke film dat was? Gevonden :D Promised Land 6 oktober 2015 bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 6 oktober 2015 Share Geplaatst 6 oktober 2015 http://www.imdb.com/title/tt2091473/?ref_=nm_flmg_act_12 ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 6 oktober 2015 Share Geplaatst 6 oktober 2015 Haha Justin. Precies wanneer ik m heb gevonden. :D Toch bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten