Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Basketbal

Tomasson

Aanbevolen berichten

Vannacht maar weer eens NBA gekeken, nadat ik de afgelopen 2 weekjes ofzo bijna alleen maar NCAA heb gekeken. De Celtics zijn fantastisch, imo, na Curry het leukste om naar te kijken in de NBA. De Clippers zijn 3x minder leuk geworden door Green toe te voegen, wat een verschrikking.

Edit: Haha, OKC.... wat is dit nou weer ;e, ik had m'n stream al afgesloten na het 3de kwart. Doen de Clippers gewoon ff een 24-4 run.

bewerkt door El Blanquito
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had hem ook al bijna afgesloten :D:D Drie kwarten lang ging alles fout, heb zelden zoveel wide open shots gemist zien worden, en OKC was echt on point. Maar wat daar gebeurde in het vierde kwart :D:D:D:D:D Ondertussen heeft Griffin officieel de helft van het seizoen gemist en sta je op 40-20 op 1.5 gb op de 3rd seed. Bijzonder seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huertas show hoor :love: Die shooting van GSW kan echt niet.

Daaayumn, die oop pass van Huertas, de Warriors gaan dit niet redden.

Ik mag toch hopen dat Klay die bal nog aanraakte anders was dit wel een bizarre no call

bewerkt door Wokulski
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slechte loss voor de Cavs, tegen de Grizzlies zonder o.a. Gasol, Conley & Randolph. Vreselijk slordig, ontzettend veel slechte turnovers. De Grizzlies hebben de beste J. Green zelf gehouden, JaMychal kan spelen, Lance ook met een goede pot.

Edit: Westbrook doet gewoon ff een triple double van 25p-20-11r :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tony Parker heeft tegenwoordig helaas net zoveel matige games als goede, maar wanneer hij goed is, is het nog steeds genieten inderdaad. Zo makkelijk als hij naar z'n plekjes dribbelt is niet normaal, glipt tussen de kleinste gaatjes. Die spinmove langs Mirotic, met zoveel snelheid, ongekend :<.

Devin Booker is ook lekker bezig de laatste weken, mag dan ook echt alles doen wat hij wil van z'n coach (en terecht natuurlijk, talentontwikkeling is het enige wat de Suns dit seizoen nog enige waarde kan geven). Laat zien veel meer te zijn dan alleen een pure shooter, hij heeft ook een goede dribbel, houd het overzicht en kan passen, erg sterk in de pick & roll. Geweldig talent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites