Sick Blik Geplaatst 6 december 2015 Share Geplaatst 6 december 2015 Nets 4 in a row at home, vs GSW 21 in a row.. Ik ga voor de Nets!!! Heuy Kenner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 6 december 2015 Share Geplaatst 6 december 2015 (bewerkt) Kenner. Iss allemaal tactiek. Jarret Jack mastermind. EDIT: laatste 2 min van first half wtf was dat. Warriors gewoon 3 to's in 20 sec. 7 december 2015 bewerkt door Ilias. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 BAAM! 12-0 run. 54-57 en we gaan thee drinken! Spanneund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 Ik ga zo ook GSW tegen Nets kijken alleen ik wil wel iets pijnlijks mede delen. Bryant: 13:35 0-7, 0-3, R1, A1, PF1, TO2. Ik was nooit een Kobe fan (omdat ik kamp Lebron zit) maar ik respecteerde hem zeer als basketbal speler en competitior. Het doet me wel pijn dat hij zulke nummers neerzet in zijn afscheidsjaar. Hoop dat hij eruit komt en een leuk toernee zet met een Olympisch medaille in Rio als bekroning op zijn werk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 BAAM! 12-0 run. 54-57 en we gaan thee drinken! Spanneund. Heb geld staan op Nets en Nets (+10.5). Kon die run wel gebruiken :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 Heb geld staan op Nets en Nets (+10.5). Kon die run wel gebruiken :huhu: Welke odd had jij dan? Hier ook standaard Nets at home een bedragje; stiekem iets meer dan normaal gedaan (emotioneel enzo :( ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 Welke odd had jij dan? Hier ook standaard Nets at home een bedragje; stiekem iets meer dan normaal gedaan (emotioneel enzo :( ) Nets to win 6.10 (meteen na mijn bet dropte die naar 5.80 ofzo) en Nets (+10.5) 1.88. Leuk vrouwtje trouwens die met de time-outs en half time de show aan elkaar mag praten. Fijne krulletjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 (bewerkt) Nets to win 6.10 (meteen na mijn bet dropte die naar 5.80 ofzo) en Nets (+10.5) 1.88. Leuk vrouwtje trouwens die met de time-outs en half time de show aan elkaar mag praten. Fijne krulletjes. Nets zijn leuk om te kijken he, moet je vaker doen. :mrg: Fucking Curry, lelijke rotkop. 7 december 2015 bewerkt door Ilias. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 Steph Curry says hi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 Vasthouden aan Matthews betaalt zich eindelijk uit _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 (bewerkt) Adam Silver give us Ben Simmons. (rig 2016 draft) 7 december 2015 bewerkt door Raikkonen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 De Nets geven de Celtics Ben Simmons, zul je bedoelen. Ze hebben wel geleerd van hun fouten nadat ze de Blazers Lillard als cadeau gaven (voor Wallace). Gelukkig kunnen ze vanaf 2019 opnieuw wat betekenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 8 december 2015 Share Geplaatst 8 december 2015 5 minuten in Q3. Spurs 75 - 76ers 39. Pijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 8 december 2015 Share Geplaatst 8 december 2015 Bledsoe _O_ Booker _O_ TELETOVIC _O_ Man, man, man, wat is dit een fucking lekkere overwinning. Wat doet dit deugd zeg. Ongelooflijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 8 december 2015 Share Geplaatst 8 december 2015 (bewerkt) Good pick that Booker. New Klay? De Nets geven de Celtics Ben Simmons, zul je bedoelen. Ze hebben wel geleerd van hun fouten nadat ze de Blazers Lillard als cadeau gaven (voor Wallace). Gelukkig kunnen ze vanaf 2019 opnieuw wat betekenen. Kan ja. http://www.tankathon.com/ Toch zo'n gevoel dat Lakers 1st pick krijgt. #RigLeLottery 8 december 2015 bewerkt door Raikkonen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 8 december 2015 Share Geplaatst 8 december 2015 Ugh... Hoiberg was niet al te best tegen de Suns. Valt nog niet mee dit seizoen voor de college import coaches. KG dunkt ff over Blake Griffin alsof het nog lang geen 2015 is. [vine]i7Dt6mdmh5Y[/vine] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 8 december 2015 Share Geplaatst 8 december 2015 KG :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 9 december 2015 Share Geplaatst 9 december 2015 Jezus... ik dacht echt dat de Pacers een kansje maakte, heb er zelfs wat geld op gezet. Staat het na het eerste kwart al 44-28 :cab:, 22-0 run na een goed begin van Indiana. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 9 december 2015 Share Geplaatst 9 december 2015 Ook wat geld op de Pacers staan, maar deze Warriors mag je eigenlijk nooit tegen wedden :cab: Kunnen elk moment even doodrukken wanneer ze willen lijkt het wel. Ongelooflijk, beste team dat ik al heb gezien sinds ik de NBA volg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 9 december 2015 Share Geplaatst 9 december 2015 (bewerkt) Klay 8/10 op 3-punters in de eerste helft :cab:. Warriors scoren 79p in de eerste helft :-D. Voor mij ook, verreweg, het beste team dat ik heb zien spelen. Edit: Comebackje van de Pacers in het 4de kwart, Klay en Steph moeten nog ff in actie komen. Monta Ellis is echt onwaarschijnlijk veel slechter geworden, wat heeft die voor zomer gehad. Het onvermogen van de 2nd unit om een voorsprong van 28p te verdedigen levert nog een Klay Thompson enkel blessure op. Laten we hopen dat het niet al te erg is. Hoe dan ook, 23-0. 9 december 2015 bewerkt door El Blanquito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 10 december 2015 Share Geplaatst 10 december 2015 (bewerkt) Lekker winstje op de Bulls. Erg goed van de FT-line. Ondertussen is Utah aan het losgaan op Knicks. NY raakt helemaal niets, offense echt bijzonder slecht. Lijken niet scherp, veel ballen die uit de handen glippen etc. Leuke match ook tussen Lakers en Wolves. Russell sterk. 10 december 2015 bewerkt door Juca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 10 december 2015 Share Geplaatst 10 december 2015 Matt Barnes gamewinner, zul je straks zien dat de Pistons op 1 game de playoffs missen :-D. [vine]iZaI22lxt26[/vine] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 10 december 2015 Share Geplaatst 10 december 2015 RIP Greg Monroe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 december 2015 Share Geplaatst 10 december 2015 Pfff zo'n onnodig verlies weer. Hele game lang missen we het ene open shot na het andere en dan krijg je op zo'n manier de winnende tegen. Vooral KCP zit het hele seizoen al te kloten met zijn schot, die raakt echt helemaal niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malinwa Geplaatst 10 december 2015 Share Geplaatst 10 december 2015 RIP Greg Monroe Ket, ik dacht dat die echt was gestorven, haha :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten