Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Basketbal

Tomasson

Aanbevolen berichten

Ik ga zo ook GSW tegen Nets kijken alleen ik wil wel iets pijnlijks mede delen.

Bryant: 13:35 0-7, 0-3, R1, A1, PF1, TO2.

Ik was nooit een Kobe fan (omdat ik kamp Lebron zit) maar ik respecteerde hem zeer als basketbal speler en competitior. Het doet me wel pijn dat hij zulke nummers neerzet in zijn afscheidsjaar. Hoop dat hij eruit komt en een leuk toernee zet met een Olympisch medaille in Rio als bekroning op zijn werk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welke odd had jij dan? Hier ook standaard Nets at home een bedragje; stiekem iets meer dan normaal gedaan (emotioneel enzo :( )

Nets to win 6.10 (meteen na mijn bet dropte die naar 5.80 ofzo) en Nets (+10.5) 1.88. Leuk vrouwtje trouwens die met de time-outs en half time de show aan elkaar mag praten. Fijne krulletjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nets to win 6.10 (meteen na mijn bet dropte die naar 5.80 ofzo) en Nets (+10.5) 1.88. Leuk vrouwtje trouwens die met de time-outs en half time de show aan elkaar mag praten. Fijne krulletjes.

Nets zijn leuk om te kijken he, moet je vaker doen. :mrg:

Fucking Curry, lelijke rotkop.

bewerkt door Ilias.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Good pick that Booker. New Klay?

De Nets geven de Celtics Ben Simmons, zul je bedoelen. Ze hebben wel geleerd van hun fouten nadat ze de Blazers Lillard als cadeau gaven (voor Wallace). Gelukkig kunnen ze vanaf 2019 opnieuw wat betekenen.

Kan ja. http://www.tankathon.com/

Toch zo'n gevoel dat Lakers 1st pick krijgt. #RigLeLottery

bewerkt door Raikkonen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klay 8/10 op 3-punters in de eerste helft :cab:. Warriors scoren 79p in de eerste helft :-D.

Voor mij ook, verreweg, het beste team dat ik heb zien spelen.

Edit: Comebackje van de Pacers in het 4de kwart, Klay en Steph moeten nog ff in actie komen.

Monta Ellis is echt onwaarschijnlijk veel slechter geworden, wat heeft die voor zomer gehad.

Het onvermogen van de 2nd unit om een voorsprong van 28p te verdedigen levert nog een Klay Thompson enkel blessure op. Laten we hopen dat het niet al te erg is. Hoe dan ook, 23-0.

bewerkt door El Blanquito
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker winstje op de Bulls. Erg goed van de FT-line.

Ondertussen is Utah aan het losgaan op Knicks. NY raakt helemaal niets, offense echt bijzonder slecht. Lijken niet scherp, veel ballen die uit de handen glippen etc.

Leuke match ook tussen Lakers en Wolves. Russell sterk.

bewerkt door Juca
Link naar opmerking
Deel via andere websites