Edwin Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 Dat laatste heb ik ook nog steeds haha. Gooi al sinds ik op de basisschool zat, is toch alweer minimaal 12 jaar geleden. Nee, ik ben niet bepaald een natuurtalent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 Dat is zo, maar goed ik ben ook nog maar een beginner.. Ik heb die vloeiende beweging nog niet dus dat is nog een kwestie van gooien gooien gooien, wat ik nu dus ook aan het doen ben. Maar ik heb nog zo veel van die losse darts he of dat ik hem naar beneden trek. Dat moet er nog uit Ik ben vorig jaar maart begonnen, heb eerst drie lokale toernooien gegooid en geen fuck gewonnen. Daarna competitie gegooid en heel veel geleerd, vooral tactisch is het vaak heel simpel om een partij naar je toe te trekken. Laat je ook vooral door je team helpen, dat was bij mij wel heel handig, vooral met het wegzetten vanaf bijv 170. Je gooit 2x een 20, wat kun je dan het beste met je 3e pijl gooien om 'm goed weg te zetten? Nu win ik lokale toernooitjes en kom tot de ko fase in de grotere toernooien hier. Dat is dan wel mijn top, want verder kom ik ook echt niet. Maar ik heb bijvoorbeeld ook spelers die 3 of 4 klassen hoger gooien verslagen op toernooien. Gratis tip: Al sta je op 340 en je tegenstander op 40: Gooi. Altijd. Door! Een leg is pas uit bij een dubbel en lang niet iedereen is daar goed in. Hoe vaak je hier van die jonge gastjes hebt die 180, 140, 140 gooien en dan de leg verliezen op het shotten, da's niet normaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 Bedankt voor de tips (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 oktober 2015 Share Geplaatst 24 oktober 2015 Hoppa, gisteren het 4e Divisie toernooi weer gewonnen :) 94 euro, whoehoe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 24 oktober 2015 Share Geplaatst 24 oktober 2015 Hoppa, gisteren het 4e Divisie toernooi weer gewonnen :) 94 euro, whoehoe Hehe, ik een koppeltoernooitje verliezersronde. 5 tientjes was echter niet genoeg voor de rekening. 156 finish van mn maat zorgde trouwens voor de winnende 15 darter. Prachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 oktober 2015 Share Geplaatst 24 oktober 2015 Ik heb exact 0 euro uitgegeven gisteren. Ik neem altijd een zak snoep mee en een flesje water. Die laatste vul ik bij als het moet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 24 oktober 2015 Share Geplaatst 24 oktober 2015 Ik heb exact 0 euro uitgegeven gisteren. Ik neem altijd een zak snoep mee en een flesje water. Die laatste vul ik bij als het moet. Hehe wij gooien vaak in kroegen en dergelijke. Dan lijkt me dat niet de bedoeling. Bovendien drinken wij veel bier bij t darten, en hadden ze gister broodjes surinaamse kip. Super. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 26 oktober 2015 Share Geplaatst 26 oktober 2015 Gisteren met afstand de beste wedstrijden ooit gegooid :*) Er was hier een toernooi, met 50 deelnemers. De meesten ken ik wel, iedereen speelt hier in de SLDL en/of DOL, de twee grote dartbonden in Zuid-Limburg. Die hebben beide dezelfde opbouw: Hoofdklasse Eerste Divisie Tweede Divisie Derde Divisie Vierde Divisie Ik speel 4e divisie. Goed, de loting is gedaan en ik zit bij een 2e Divisie speler, twee Hoofdklassers en een oud-Lakeside deelnemer. Dus, ik had me al op de B-ronde, voor de nummers 3,4 en 5 uit de poule gericht. De 1e wedstrijd verlies ik nog onnodig van een hoofdklasser, puur op dubbels. Daarna win ik van de Lakesidedeelnemer en de 2e Divisie speler en de laatste wedstrijd gaat om de 2e plek in de poule. Ik heb al eens eerder tegen die jongen gegooid en verloor toen met 3-2. Vandaag vliegt alles binnen: 3-1 voor mij en in de A-ronde. Eerlijk is eerlijk, ik heb daar niks te zoeken. Er waren 32 man in de A-ronde, ik kende er 27 en die spelen allemaal minimaal Eerste Divisie. Ik kreeg in de ko fase een goede vriend van me, die was reuze blij met z'n makkie, maar ik won met 3-1. En gewoon omdat ik zo goed stond te gooien. Vooral het uitgooien was geweldig. De ronde er na moest ik tegen een Belg, die had mijn teamgenoot in de vorige ronde met 3-0 afgeslacht. We staan te gooien en hij start met 180/180/100. Maar ik pak de leg. Uiteindelijk een spannende 5e leg, die ik met de eerste pijl uitgooi. En zo sta ik in de halve finale... In de halve finale natuurlijk alleen maar topspelers en een mafkees uit de Vierde Divisie :mrgy: Ik kon in de 1/2e finale twee legs meekomen, maar de dubbels liepen niet. 6 pijlen voor tops/D10 gemist, dat kan niet. De 3e leg was het einde, hij stond op 206, ik op 60 en wederon gekloot met de dubbel. Hij gooit 151 uit en 3-0 voor hem. De 4e leg kwam ik niet onder de 300 uit, helaas. Op zich dus super tevreden, want gedeeld 3e en in de prijzen. Helaas was dat niet zo, want er moest nog om de 3e plaats gegooid worden. Ik had er al helemaal geen zin in en mijn tegenstander ook niet, maar we moesten gooien. Beste van 5, het staat 2-2, we staan beide op 301 en hij gooit daarna een 140 en een 65 en ik 22 en 24. Einde verhaal, 4e en geen geld. Beetje jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 31 oktober 2015 Share Geplaatst 31 oktober 2015 Donderdag mn eerste verlies van dit seizoen te pakken. Moest tegen een speler die wel iets beter was dan ik. Kwam gewoon niet van start. Kwam wel iets los door een 160 score toen in al 2-0 achter stond. Floaters brengen soms ineens mijn beste spel naar voren. Heel gek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 31 oktober 2015 Share Geplaatst 31 oktober 2015 Gisteren 6-4 gewonnen, een 180 gegooid en in de laatste leg van de avond de bull voor een 17 darter gemist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 1 november 2015 Share Geplaatst 1 november 2015 Gister bij t EK darts geweest in Hasselt. Wel een beetje een gemaakte sfeer. Was opzich wel lachen, maar ik denk dat t in UK iets leuker is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 november 2015 Share Geplaatst 1 november 2015 Zo ook maar eens kijken naar finale MvG - Anderson. Zal een mooie pot worden in hoog tempo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 1 november 2015 Share Geplaatst 1 november 2015 Mooie prestaties hierboven hoor. Ik begin zelf ook steeds beter maar vooral ook steeds strakker te gooien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 1 november 2015 Share Geplaatst 1 november 2015 Zo ook maar eens kijken naar finale MvG - Anderson. Zal een mooie pot worden in hoog tempo. Zieke gemiddeldes zeg :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 november 2015 Share Geplaatst 1 november 2015 Wat een fenomeen is het toch ook _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 1 november 2015 Share Geplaatst 1 november 2015 Goh, vier legs op rij op 't eind. Wat zal die Anderson ziek zijn zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 november 2015 Share Geplaatst 1 november 2015 Comeback hoor : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 1 november 2015 Share Geplaatst 1 november 2015 Het is dat Anderson wat inkakt op t einde. Wat een gigantische finale. Dit had ook bo 31 van mij mogen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 5 november 2015 Share Geplaatst 5 november 2015 Whoehoe. Vandaag mn eerste 80 gemiddelde aangetikt. Daar waren 5 legs voor nodig, waarin ik 1x 180 gooide en 4x 120 plus. Ook gooide ik best aardig op mn dubbels (voor mijn doen). Helaas was t tegen de dartbot van dartcounter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 november 2015 Share Geplaatst 5 november 2015 Whoehoe. Vandaag mn eerste 80 gemiddelde aangetikt. Daar waren 5 legs voor nodig, waarin ik 1x 180 gooide en 4x 120 plus. Ook gooide ik best aardig op mn dubbels (voor mijn doen). Helaas was t tegen de dartbot van dartcounter. Gemiddeldes kijk ik nooit naar. Ik heb geen flauw idee wat ik gemiddeld gooi, het zal ergens rond de 55/60 hangen. Mijn probleem is dat ik met trainen totaal niet dezelfde focus heb als in wedstrijden en ook veel minder gooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 7 november 2015 Share Geplaatst 7 november 2015 Be ready mensen. Zo Andy Fordham weer op de buis :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 7 november 2015 Share Geplaatst 7 november 2015 Fordham, stukje nostalgie hoor : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 7 november 2015 Share Geplaatst 7 november 2015 Fordham, stukje nostalgie hoor :< En dan zo beginnen :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 7 november 2015 Share Geplaatst 7 november 2015 Hij is wel weer wat bijgekomen volgens mij ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 7 november 2015 Auteur Share Geplaatst 7 november 2015 Al afgelopen zeker? :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten