Root Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Nee dat is Root, ook wel een tof personage. [MENTION=27637]Flight[/MENTION]; Hm oke Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Nu bij E19 van D1. Aub dat soort dingen wie de hacker is voortaan in spoilers aub ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Ik heb net de laatste aflevering van S01 gekeken. wat een einde zeg. Ik ga morgen verder met S02. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Ik heb alle afleveringen gekeken, nu wachtend op het nieuwste seizoen. Eigenlijk al gevolgd sinds het voor het eerste op de Nederlands televisie uitgezonden werd, vervolgens later zelf online de afleveringen gekeken. Geniale serie, boeiend tot de laatste aflevering. Iemand enig idee wanneer ze van plan zijn het nieuwe seizoen uit te zenden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
W00t Geplaatst 18 juni 2015 Share Geplaatst 18 juni 2015 Ik heb alle afleveringen gekeken, nu wachtend op het nieuwste seizoen. Eigenlijk al gevolgd sinds het voor het eerste op de Nederlands televisie uitgezonden werd, vervolgens later zelf online de afleveringen gekeken. Geniale serie, boeiend tot de laatste aflevering. Iemand enig idee wanneer ze van plan zijn het nieuwe seizoen uit te zenden? Is nog niet bekend, hebben ook nog geen volledig seizoen scheduled staan. Voorlopig bestaat season 5 maar uit 13 episodes. Heeft te maken met teruglopende kijkcijfers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 Nu bij E19 van D1. Aub dat soort dingen wie de hacker is voortaan in spoilers aub ;) Is geen spoiler aangezien de hacker diezelfde aflevering nog bij naam werd genoemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 27 juni 2015 Share Geplaatst 27 juni 2015 (bewerkt) S2E10 wat een aflevering, vooral de laatste 10 minuten _O_ EDIT: nu bij de de ontknoping van seizoen 2. de laatste 2 afleveringen worden gruwelijk volgens mij :< 2 juli 2015 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 (bewerkt) Net begonnen met seizoen 2, die Reese is toch echt een ziekelijke eindbaas hè, zelden zo'n goede personage gezien. Rijtje Korra, Neal Caffrey en Reddington voor mij :< Edit: S3E20 inmiddels, moet wel zeggen dat Fusco echt een fijne vent is geworden, hebben de producers wel goed gefixt. Edit: Seizoen 4 afgerond, geniale serie. [MENTION=13066]W00t[/MENTION]; [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; Hebben jullie de trailer van S5 gezien? [spoiler=TrailerS5]Volgens mij gaat iedereen van 'Team Machine' dood op Fusco na, althans, lijkt zo in die trailer. 13 juli 2015 bewerkt door Root Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 13 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 13 juli 2015 Over welke trailer heb je het? [MENTION=27637]Flight[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 14 juli 2015 Share Geplaatst 14 juli 2015 Over welke trailer heb je het? [MENTION=27637]Flight[/MENTION]; Teaser ook goed. http://www.ign.com/articles/2015/07/12/comic-con-2015-person-of-interest-highlight-reel-and-season-5-teaser Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 Ben nu S3E15. Wat een einde van S2 en begin van S3 :< De seizoenen worden steeds beter _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 16 juli 2015 Share Geplaatst 16 juli 2015 [spoiler=Laatste episode S4] Blijft m'n favo scene in de hele serie, ging helemaal stuk. K9YXJC27zmY Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 17 juli 2015 Share Geplaatst 17 juli 2015 Klaar met S3 :< na de vakantie verder met seizoen 4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mathieu026 Geplaatst 22 juli 2015 Share Geplaatst 22 juli 2015 jemig dat laatste seizoen eindigt ook weer zo geweldig, kijk nu al uit naar S5. Fusco wordt een leuker personage, maar die Greer is ook wel een interessant mannetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 22 juli 2015 SPOILERS [MENTION=15822]mathieu026[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 22 juli 2015 Share Geplaatst 22 juli 2015 S5 wordt echt ziekelijk vet : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 oktober 2015 Share Geplaatst 13 oktober 2015 Spoiler loze recensie van Seizoen 1 van mijn kant: Gemaakt door Jonathan Nolan(broer van) Starring Jim Caviezel en Michael Emerson als John Reese en Harrold Finch. Harrold heeft een machine/apparaat gebouwd die elke keer met reeks van social security numbers te voor schijn komt. Vaak van 1 persoon tegelijk maar soms meerdere. Harrold en John weten alleen niet of die persoon een slachtoffer of een misdadiger is of gaat worden. Met behulp van Detectives Joss Carter(Taraji P.Henson) en Lionel Fusco(Kevin Chapman). Alleen deze twee weten niet van elkaar dat ze zowel Finch als Reese helpen. Carter probeert zelfs Reese op te pakken vanaf het begin. Wat Person of Interest zo goed maakt is ondanks de 23 afleveringen(wat ik zelf voor een serie erg veel vindt) er genoeg gebeurd. Alle afleveringen staan in verbinding met een groter geheel en rode draad. Ook de wisselwerking tussen wie nou echt een slachtoffer is wanneer je denkt dat het een boef is en vice versa is erg interessant. Ook thema's als privacy of juist geen privacy komen erg goed aan de orde in het 1e seizoen van deze serie. Sommige afleveringen(misschien 2 of 3) zijn iets minder goed en voelen beetje als filler maar nog steeds zijn die ook gewoon voldoende in mijn ogen. Het grotere geheel van dit eerste seizoen is gewoon heel boeiend met goed acteerwerk en gaaf spionage werk. Wie bespioneert nou wie? En wat weet je wel of niet van elkaar? Gelijk ook begonnen met seizoen 2. 9/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 november 2015 Share Geplaatst 8 november 2015 Las van de week dat seizoen vijf het laatste seizoen wordt. Deze gaat uit slechts 13 afleveringen bestaan:(. Jammer, geweldige serie dit, zeker top 5. Hoop dat ze het mooi gaan afronden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 12 november 2015 Auteur Share Geplaatst 12 november 2015 Geweldige serie inderdaad, afgelopen dagen seizoen 4 afgerond. Aan de ene kant jammer dat het bijna klaar is, maar aan de andere kant is het wel beter denk ik. Veel meer valt er niet uit te halen, dan wordt het puur verlengen om het verlengen en wordt het eentonig en zeer waarschijnlijk minder. Kijk enorm uit naar het laatste seizoen in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jernx Geplaatst 20 november 2015 Share Geplaatst 20 november 2015 Ik ken deze serie nog niet, maar zie dat Net5 deze vanaf 7 december gaat uitzenden. Ga het kijken, ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 6 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 6 mei 2016 Na lang wachten eindelijk een nieuwe episode van deze topserie. Wel opvallend dat de kijkcijfers steeds lager worden, want mijns inziens heeft de serie nooit echt aan kwaliteit ingeleverd. In ieder geval een goed begin van seizoen 5 (laatste seizoen helaas), hopen dat ze dit door weten te trekken naar het einde. Zonde dat het dan helemaal afgelopen is, maar zoals eerder gezegd ben ik er voorstander van om goede series niet de vernieling in te helpen door ze te verlengen, terwijl je eigenlijk alles al verteld hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 Hoog tijd om de nieuwste aflevering te kijken dus :banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 Heerlijk hoor dat het weer gaat beginnen:<. Één van de beste series dit. Ga denk ik wel alles opsparen en het in één klap kijken. Dit seizoen krijgt minder afleveringen geloof ik hé? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mertesacker Geplaatst 6 mei 2016 Share Geplaatst 6 mei 2016 Heerlijk hoor dat het weer gaat beginnen:<. Één van de beste series dit. Ga denk ik wel alles opsparen en het in één klap kijken. Dit seizoen krijgt minder afleveringen geloof ik hé? Ja heeft nu 13 afleveringen in plaats van 22. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 (bewerkt) Staat in de download. By far de beste serie die ik ooit heb gezien. Goh, genieten hoor deze episode. 7 mei 2016 bewerkt door Root Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten