Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Person Of Interest

JanVertonghen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 76
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb alle afleveringen gekeken, nu wachtend op het nieuwste seizoen. Eigenlijk al gevolgd sinds het voor het eerste op de Nederlands televisie uitgezonden werd, vervolgens later zelf online de afleveringen gekeken. Geniale serie, boeiend tot de laatste aflevering. Iemand enig idee wanneer ze van plan zijn het nieuwe seizoen uit te zenden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb alle afleveringen gekeken, nu wachtend op het nieuwste seizoen. Eigenlijk al gevolgd sinds het voor het eerste op de Nederlands televisie uitgezonden werd, vervolgens later zelf online de afleveringen gekeken. Geniale serie, boeiend tot de laatste aflevering. Iemand enig idee wanneer ze van plan zijn het nieuwe seizoen uit te zenden?

Is nog niet bekend, hebben ook nog geen volledig seizoen scheduled staan. Voorlopig bestaat season 5 maar uit 13 episodes. Heeft te maken met teruglopende kijkcijfers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net begonnen met seizoen 2, die Reese is toch echt een ziekelijke eindbaas hè, zelden zo'n goede personage gezien. Rijtje Korra, Neal Caffrey en Reddington voor mij :<

Edit: S3E20 inmiddels, moet wel zeggen dat Fusco echt een fijne vent is geworden, hebben de producers wel goed gefixt.

Edit: Seizoen 4 afgerond, geniale serie.

[MENTION=13066]W00t[/MENTION]; [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; Hebben jullie de trailer van S5 gezien? [spoiler=TrailerS5]Volgens mij gaat iedereen van 'Team Machine' dood op Fusco na, althans, lijkt zo in die trailer.

bewerkt door Root
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spoiler loze recensie van Seizoen 1 van mijn kant:

Gemaakt door Jonathan Nolan(broer van)

Starring Jim Caviezel en Michael Emerson als John Reese en Harrold Finch. Harrold heeft een machine/apparaat gebouwd die elke keer met reeks van social security numbers te voor schijn komt. Vaak van 1 persoon tegelijk maar soms meerdere. Harrold en John weten alleen niet of die persoon een slachtoffer of een misdadiger is of gaat worden. Met behulp van Detectives Joss Carter(Taraji P.Henson) en Lionel Fusco(Kevin Chapman). Alleen deze twee weten niet van elkaar dat ze zowel Finch als Reese helpen. Carter probeert zelfs Reese op te pakken vanaf het begin.

Wat Person of Interest zo goed maakt is ondanks de 23 afleveringen(wat ik zelf voor een serie erg veel vindt) er genoeg gebeurd. Alle afleveringen staan in verbinding met een groter geheel en rode draad. Ook de wisselwerking tussen wie nou echt een slachtoffer is wanneer je denkt dat het een boef is en vice versa is erg interessant. Ook thema's als privacy of juist geen privacy komen erg goed aan de orde in het 1e seizoen van deze serie. Sommige afleveringen(misschien 2 of 3) zijn iets minder goed en voelen beetje als filler maar nog steeds zijn die ook gewoon voldoende in mijn ogen. Het grotere geheel van dit eerste seizoen is gewoon heel boeiend met goed acteerwerk en gaaf spionage werk. Wie bespioneert nou wie? En wat weet je wel of niet van elkaar?

Gelijk ook begonnen met seizoen 2.

9/10

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldige serie inderdaad, afgelopen dagen seizoen 4 afgerond. Aan de ene kant jammer dat het bijna klaar is, maar aan de andere kant is het wel beter denk ik. Veel meer valt er niet uit te halen, dan wordt het puur verlengen om het verlengen en wordt het eentonig en zeer waarschijnlijk minder. Kijk enorm uit naar het laatste seizoen in ieder geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

aspaspapspa.gif

Na lang wachten eindelijk een nieuwe episode van deze topserie. Wel opvallend dat de kijkcijfers steeds lager worden, want mijns inziens heeft de serie nooit echt aan kwaliteit ingeleverd. In ieder geval een goed begin van seizoen 5 (laatste seizoen helaas), hopen dat ze dit door weten te trekken naar het einde. Zonde dat het dan helemaal afgelopen is, maar zoals eerder gezegd ben ik er voorstander van om goede series niet de vernieling in te helpen door ze te verlengen, terwijl je eigenlijk alles al verteld hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites