JanVertonghen Geplaatst 8 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 8 juni 2015 In de serie speelt Michael Emerson Mr. Finch, een mysterieuze miljardair, die software heeft ontwikkeld voor de overheid om terroristische bedreigingen te voorspellen. De software was ontwikkeld om een tweede 11 september te voorkomen, maar Finch ontdekt dat de software ook vele irrelevante misdaden voorspelt. De informatie van de irrelevante (geen terroristische) misdaden wordt geplaatst in een aparte database en wordt elke nacht gewist. Finch realiseert zich dat er vele binnenlandse misdaden voorkomen kunnen worden als die data gebruikt wordt. Finch heeft een achterdeur in het systeem gebouwd, waardoor hij elke dag lijsten krijgt met burgerservicenummers van mensen die betrokken gaan raken bij een toekomstige misdaad. Aangezien hij niet in staat is deze informatie zelf te onderzoeken, huurt hij John Reese (Jim Caviezel) in. Reese is een voormalig Special Forces-officier, van wie de staat denkt dat hij dood is. [YOUTUBE]Q_dUmqUR3as[/YOUTUBE] Kon geen trailer/promo vinden dus heb maar even de eerste scène gedaan, als er iets aangepast kan/moet worden in de openingspost kan je dat eventueel aangeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 juni 2015 Share Geplaatst 8 juni 2015 In de serie speelt Michael Emerson Mr. Finch, een mysterieuze miljardair, die software heeft ontwikkeld voor de overheid om terroristische bedreigingen te voorspellen. De software was ontwikkeld om een tweede 11 september te voorkomen, maar Finch ontdekt dat de software ook vele irrelevante misdaden voorspelt. De informatie van de irrelevante (geen terroristische) misdaden wordt geplaatst in een aparte database en wordt elke nacht gewist. Finch realiseert zich dat er vele binnenlandse misdaden voorkomen kunnen worden als die data gebruikt wordt. Finch heeft een achterdeur in het systeem gebouwd, waardoor hij elke dag lijsten krijgt met burgerservicenummers van mensen die betrokken gaan raken bij een toekomstige misdaad. Aangezien hij niet in staat is deze informatie zelf te onderzoeken, huurt hij John Reese (Jim Caviezel) in. Reese is een voormalig Special Forces-officier, van wie de staat denkt dat hij dood is. [YOUTUBE]Q_dUmqUR3as[/YOUTUBE] Kon geen trailer/promo vinden dus heb maar even de eerste scène gedaan, als er iets aangepast kan/moet worden in de openingspost kan je dat eventueel aangeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 8 juni 2015 Share Geplaatst 8 juni 2015 Zat ik regelmatig te kijken als het langs kwam met zappen. is een erg toffe serie. Ik weet niet hoeveel seizoenen er zijn en of het nog steeds loopt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 8 juni 2015 Vind het zelf een geweldige serie. Jaren terug een deel van het eerste seizoen gekeken, toen gestopt met kijken (geen idee meer waarom), toen een aantal maanden terug het eerste seizoen nogmaals helemaal gekeken en de helft van het tweede seizoen ook en vorige week begonnen met de rest van de afleveringen. Inmiddels seizoen 2 afgerond en ben nu bij S03E04. Ben sowieso fan van dit soort series en vind dit één van de betere series die ik gezien heb. [spoiler=Spoiler!]Persoon die pas in een later seizoen erbij komt, maar Shaw :love: Wat is dat een geil wijf zeg, ongekend. En vind Reese ook echt een enorme baas, al vond ik Jim Caviezel in eerdere films die ik van hem gezien heb ook al steengoed. [MENTION=26302]sennid[/MENTION]; Zijn tot nu toe 4 seizoenen van en er komt ook nog een 5e seizoen. Of er nog een 6e en eventueel meerdere seizoenen komen is volgens mij nog niet bekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 8 juni 2015 Share Geplaatst 8 juni 2015 Lijkt me een interessant verhaal, doet me zelf eigenlijk denken aan de game Watch Dogs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 8 juni 2015 Share Geplaatst 8 juni 2015 misschien even een lijstje maken met series die ik kan bekijken in de vakantie :< Lijkt me een interessant verhaal, doet me zelf eigenlijk denken aan de game Watch Dogs. Je zou kunnen zeggen dat Watch Dogs hierop is gebaseerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 8 juni 2015 Share Geplaatst 8 juni 2015 misschien even een lijstje maken met series die ik kan bekijken in de vakantie :< Je zou kunnen zeggen dat Watch Dogs hierop is gebaseerd. Zal zo eens beginnen met deze serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 juni 2015 Share Geplaatst 8 juni 2015 Leuk dat je er een topic over gemaakt hebt:). Seizoenen drie en vier zijn echt ijzersterk, het wordt eigenlijk met het seizoen beter. Waar ben je zelf? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 8 juni 2015 Leuk dat je er een topic over gemaakt hebt:). Seizoenen drie en vier zijn echt ijzersterk, het wordt eigenlijk met het seizoen beter. Waar ben je zelf? Zag er geen en vond dat eigenlijk wel merkwaardig, want krijgt ook op internet veelal positieve reviews. Ben zelf bij S03E04 :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 juni 2015 Share Geplaatst 8 juni 2015 Zag er geen en vond dat eigenlijk wel merkwaardig, want krijgt ook op internet veelal positieve reviews. Ben zelf bij S03E04 :) Ik denk ook dat niet veel mensen hier (überhaupt in Nederland) deze serie kennen. Heb er wel eens wat over gepost in het algemene series topic, maar daar kreeg ik niet bepaald de indruk dat er meer mensen met deze serie bezig waren behalve ik zelf;c. Ik had ook geen zin om er een topic voor aan te maken. Wie is trouwens je favoriete personage? Ik ben bang dat ik dingen spoil als ik over personages begin dus laat het wel voor me. Je krijgt een paar hele zieke afleveringen nog trouwens als ik me niet vergis. Laat maar weten als je seizoen drie af hebt, ben wel benieuwd hoe andere mensen de zieke momenten van deze serie ervaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 8 juni 2015 Ik denk ook dat niet veel mensen hier (überhaupt in Nederland) deze serie kennen. Heb er wel eens wat over gepost in het algemene series topic, maar daar kreeg ik niet bepaald de indruk dat er meer mensen met deze serie bezig waren behalve ik zelf;c. Ik had ook geen zin om er een topic voor aan te maken. Wie is trouwens je favoriete personage? Ik ben bang dat ik dingen spoil als ik over personages begin dus laat het wel voor me. Je krijgt een paar hele zieke afleveringen nog trouwens als ik me niet vergis. Laat maar weten als je seizoen drie af hebt, ben wel benieuwd hoe andere mensen de zieke momenten van deze serie ervaren. [spoiler=Spoiler!]Reese en Shaw zijn mijn favoriete personages. Reese omdat het zo'n type is die ik altijd wel waardeer in films en Shaw omdat het echt een heerlijk wijf is. Ben wel enorm benieuwd wat er nog gaat komen inderdaad, vanavond weer wat afleveringen kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 8 juni 2015 Share Geplaatst 8 juni 2015 (bewerkt) Ik ga proberen deze week met de serie te starten maar dan moet ik wel de tijd hebben om te kunnen kijken. [spoiler=]laatste keer dat ik het op tv zag was ging het over ene elijah? die ene gast van Flashpoint speelt hem als ik me niet vergis. ze vroegen hem om raad ofzo, ik weet het niet meer maar hij zat in die aflevering ;c 8 juni 2015 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 juni 2015 Share Geplaatst 8 juni 2015 Ben nu bij S1 E13, erg de moeite waard. Eerste drie seizoenen staan op Netflix UK :D :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 9 juni 2015 Share Geplaatst 9 juni 2015 Zo eens derde aflevering van seizoen een kijken, begin was goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 9 juni 2015 Share Geplaatst 9 juni 2015 Ik ga nu beginnen met de eerste aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 9 juni 2015 Share Geplaatst 9 juni 2015 Ergens in seizoen drie geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 juni 2015 Share Geplaatst 9 juni 2015 Heb de helft van de eerste aflevering gezien uit beleefdheid, omdat iemand het mij aan heeft geraden. Lijkt me niets voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 10 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 10 juni 2015 Ben inmiddels bij S03E16, blijft echt een heel boeiende serie. [spoiler=Spoiler tot S03E16]Vind het wel echt heel jammer dat Carter dood ging, vond het wel een boeiend karakter. Begrijp echter de reden erachter wel, heb ook het gevoel dat er steengoede producers achter de serie zitten. Reese blijft een enorme held, Shaw blijft een heerlijke meid en Harold blijft een goede droge man. Ben benieuwd wanneer Root terugkomt in de serie, kans lijkt me erg groot dat die nog een vaste rol gaat krijgen in de serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 13 juni 2015 Share Geplaatst 13 juni 2015 Ik heb net S01 E12 gekeken. [spoiler=S01E12] Ik ben nu waar Carter ook meewerkt met Reese en Finch en dat de zoon van Finch vroegere zakenpartner en vriend in beeld is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 Ben ik de enige die Lionel Fusco helemaal geen verkeerde personage vind? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 Nee, Fusco is misschien wel mijn favoriete personage (hij wordt alleen maar leuker(d)) samen met een ander personage die je later te zien krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
W00t Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 Fusco is een eindbaas en Shaw:love: Kan niet wachten op het nieuwe seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 16 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 16 juni 2015 Gisteren seizoen 3 afgerond. [spoiler=Seizoen 3]Blijft heel erg boeiend. Personages vervelen niet en ook de verhaallijn vind ik heel chill. Shaw wordt met de aflevering lekkerder hoor, tering :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 Degene die Harold z'n pc binnenkwam in 1x13 is zeker Shaw of niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
W00t Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 Nee dat is Root, ook wel een tof personage. [MENTION=27637]Flight[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten