Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Project C.A.R.S.


Michaelinho*

Aanbevolen berichten

19:00 ben ik er niet, maar wat later in de avond wss wel.

 

Ik zie dat mensen hier aardige stappen hebben gemaakt, zijn er nog tips die je echt beter kunnen maken als je je daarop richt? Gebruik van camera's, gebruik instellingen, manier van insturen in bochten, manier van remmen, manier van chiqane nemen, wat je maar kan verzinnen. Probeer zelf nu zo min mogelijk bij te gassen met bochten zodat ik zo vroeg mogelijk de volle snelheid weer kan pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 1,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

19:00 ben ik er niet, maar wat later in de avond wss wel.

 

Ik zie dat mensen hier aardige stappen hebben gemaakt, zijn er nog tips die je echt beter kunnen maken als je je daarop richt? Gebruik van camera's, gebruik instellingen, manier van insturen in bochten, manier van remmen, manier van chiqane nemen, wat je maar kan verzinnen. Probeer zelf nu zo min mogelijk bij te gassen met bochten zodat ik zo vroeg mogelijk de volle snelheid weer kan pakken.

 

Het klinkt heel erg suf, maar het enige waar je echt beter van wordt is oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Je moet de circuits kunnen dromen, zodat je bijna op automatisme weet je waar en wanneer je moet remmen, hoe hard je door bochten kunt etc. Probeer voor jezelf ook referentiepunten op het circuit te vinden om je rempunten te bepalen. Dat kan een afstandsbordje zijn, maar ook een kleursverandering op de vangrail of een streep op het asfalt etc.

 

Bochten (bijna) altijd van zover mogelijk naar buiten naar binnen nemen, dit is de meest ideale lijn. En probeer ook de grens op te zoeken. Je kunt beter een keer te hard gaan, dan dat je iedere keer te langzaam bent omdat je het niet durfde om het eens wat harder te proberen. Uiteindelijk komt alles weer terug op het oefenen en het krijgen van ervaring.

 

[MENTION=4486]Montass[/MENTION]; Correctie, jij vindt ze helemaal niks. Volgens mij is het gros hier wel erg tevreden met deze wat (langzamere) auto's. Ik vind ze zelf ook wel leuk eigenlijk, met name ook omdat de verschillen kleiner zijn en er daardoor juist veel meer battles zijn. Ik weet vrijwel zeker dat de verschillen bij snellere klassen onderling veel groter zouden zijn. Dat was in de DTM ook al het geval namelijk.

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik betrok het ook op mijzelf Michael. Het gaat mij ook echt te langzaam. Te weinig tractie, te weinig topsnelheid, te weinig downforce. Het is gewoon een zeepkist over een circuit slepen. Het is voor mij ook een beetje het seizoen uitzitten. Nu zijn onze battles wel heel gaaf, maar als we volgend jaar weer zo'n baggerbak gebruiken, weet ik niet wat ik ga doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik betrok het ook op mijzelf Michael. Het gaat mij ook echt te langzaam. Te weinig tractie, te weinig topsnelheid, te weinig downforce. Het is gewoon een zeepkist over een circuit slepen. Het is voor mij ook een beetje het seizoen uitzitten. Nu zijn onze battles wel heel gaaf, maar als we volgend jaar weer zo'n baggerbak gebruiken, weet ik niet wat ik ga doen.

 

Volgend seizoen LMP1 :whistle:

 

Voor volgend seizoen is er sowieso geen mogelijkheid om op de Formule's te stemmen. Wisselen we af. Dus LMP zal dan zeker een grotere kans hebben. Ben zelf meer voor de LMP2, maar dat komt omdat daar een auto bij zit met open cockpit. Ik vind die cockpit views in de LMP's zo kut. Maar met een andere camera rijden vind ik ook niks :r.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het circuit zal met Formule B niet veel uitmaken. Brno, Donington en ga zo maar door. Als we dat ooit doen zal er voor jou in ieder geval niets aan zijn :r

 

Voor mij ook niet. Maar dat heeft dan weer andere redenen ;c

 

Ja Donington ging ook wel lekker he? En Dubai ging destijds ook heerlijk _O_.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die crash in de eerste ronde :-D Reed er precies achter, zag er schitterend uit. Vervolgens kreeg iedereen wel van iemand een tik in die bocht geloof ik. Toen lange tijd derde gereden, reed prima, tot ronde zeven. Eerste chicane vol tegen de muur aan. Dan is mijn concentratie volledig weg. Tweede chicane gewoon vergeten te remmen. Vol door de grindbak, kreeg er 10 seconden penalty voor. Vervolgens semi geconcentreerd doorgereden, niemand ingehaald maar ook niet meer ingehaald door anderen, al waren de meesten er al langs :huhu: Wel een 1.37.4 in de kwali, zit mooie vooruitgang in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ging lekker hoor Mark (y). Zelf een PB van 1:33.5 gereden in de quali. Omgekeerde startopstelling test verliep eigenlijk prima. Zat daardoor lekker in de mangel overal :r. Paar leuke tikjes hier en daar gehad, nog getorpedeerd door [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; en vervolgens door fouten voor me redelijk eenvoudig 2e kunnen worden. [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; was volgens mij erg dicht bij het lappen van mensen. Toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik rij sinds gisteren met handmatig schakelen en het gaat een stuk rapper. Mijn PB werd in de race gereden van 1:33.0 en in de kwalificatie een 1:33.1. Ging echt als de neten.

 

Morgen nog maar even oefenen met starten enzo, want dat heb ik nu dus voor geen meter geoefend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   In plaats daarvan plakken als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...