Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Project C.A.R.S.

Michaelinho*

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Allemaal PS4 ja. Prima te spelen als beginner hoor, er zijn allerlei assists en dergelijke voor handen (y)

Na een hels avontuur bij de Media Markt heb ik hem ook te pakken, misschien als het mee zit wil ik vanavond wel een rondje mee rijden om de laatste plek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na een hels avontuur bij de Media Markt heb ik hem ook te pakken, misschien als het mee zit wil ik vanavond wel een rondje mee rijden om de laatste plek.

Wat is je PSN? Dan voeg je ik even toe namelijk. We rijden twee races op Sakitto National vanavond met de Formule Gulf 1000. Eerst hebben we een Main Race, deze duurt 20 ronden (+/- 20-25 minuten), voorafgaand is er een kwalificatie (19:45) van 15 minuten en een practice van 45 minuten (19:00). Daarna rijden we nog een sprint race van 10 ronden. Hiervoor houden we geen kwalificatie en is de startgrid dus random.

Vanavond is een oefenrace, dus deze telt nog niet mee voor het klassement. Dat is pas vanaf volgend weekend (y).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is je PSN? Dan voeg je ik even toe namelijk. We rijden twee races op Sakitto National vanavond met de Formule Gulf 1000. Eerst hebben we een Main Race, deze duurt 20 ronden (+/- 20-25 minuten), voorafgaand is er een kwalificatie (19:45) van 15 minuten en een practice van 45 minuten (19:00). Daarna rijden we nog een sprint race van 10 ronden. Hiervoor houden we geen kwalificatie en is de startgrid dus random.

Vanavond is een oefenrace, dus deze telt nog niet mee voor het klassement. Dat is pas vanaf volgend weekend (y).

Maarten1805, ben momenteel het spel aan het downloaden en installeren dus ik hoop dat ik de practice red. Wordt ook meteen voor de eerste keer dat ik hiermee online ga spelen, dus jullie zullen mij er wel door heen moeten loodsen:cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maarten1805, ben momenteel het spel aan het downloaden en installeren dus ik hoop dat ik de practice red. Wordt ook meteen voor de eerste keer dat ik hiermee online ga spelen, dus jullie zullen mij er wel door heen moeten loodsen:cab:

Komt goed. Iedereen is heel behulpzaam. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maarten stuurde bij mij van buiten de baan op, daardoor ging ik in elk geval het grind helemaal in. ;)

Het was een mengelmoes, volgens mij kwamen wij gewoon in de knoop met elkaar, had niet echt het idee dat ik naar de baan toe stuurde. Race was wel meteen gelopen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Round 0.5 - Sakitto National - Pre Season - Race Results

MURL - Season 2 - Formule Gulf 1000 Cup

15gwh1i.jpg

Introductie:

Montass is pas net bekomen van zijn glorieuze overwinning in het eerste seizoen van de MURL of we zijn alweer begonnen met het tweede seizoen. In dit eerste weekend werden er nog geen punten verdeeld, maar werd er wel een volledig weekend afgewerkt. De opkomst was ditmaal boven verwachting en dit leverde dan ook leuke races op!

Definitieve startgrid:

2h5llaq.jpg

Aanwezig: Michaelinho*; [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=31711]Klap00r[/MENTION]; [MENTION=6326]FC-Breda[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; [MENTION=25558]Bakkes12[/MENTION]; [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; Noviomagus;

Afwezig: [MENTION=32716]mvdb_nl[/MENTION]; [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; [MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION];

Belangstellenden*: [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; [MENTION=1677]Gabi.e[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION];

*Als de belangstellenden in het vervolg geen mention willen voor de uitslagen dan hoor ik dat van jullie.

Kwalificatie - Main Race:

Er werden dit weekend dan wel geen punten verdeeld, maar er moest wel gewoon gekwalificeerd worden. Het zou een spannende kwalificatie worden, waarbij het gevecht om pole-position wederom tussen mij en Montass ging. Montass opende met een snelste ronde, deze wist ik te verbeteren, waarna Montass het uiteindelijk toch nog lukte om de pole te pakken. Achter ons zette ook Klap00r een beest van een tijd neer en tevens een dik PB voor haar. Daarachter lag het ook relatief dichtbij elkaar en dat is natuurlijk alleen maar mooi.

15f3zf8.jpg

Race resultaten:

Op basis van de kwalificatie was al duidelijk geworden dat Montass en ik om de eerste plek zouden gaan strijden, maar Klap00r moest ook zeker niet vergeten worden. Dit keer geen problemen bij de start voor mij en dat werd ook wel eens tijd. Montass en ik liepen al vrij snel weg bij de rest en zaten in de eerste paar rondes nog dichtbij elkaar. Montass liep echter wat uit en ik moest wat forceren, dit resulteerde uiteindelijk in een paar kleine foutjes van mij. Hierdoor kon Montass een mooie voorsprong opbouwen en kon hij onbedreigd naar de overwinning rijden. Achter mij reed ook Klap00r en eenzame race en daarachter deed Steven dat geloof ik ook. Bakkes had connectie problemen (?) want die viel al na 2 ronden uit, ook Noviomagus haalde het einde niet. Hij nam ondanks de duidelijke instructies te weinig benzine mee, jammer maar helaas.

In de sprint race zou alles weer draaien om de startpositie. Het lot was mij gunstig gezind, want ik mocht van Pole vertrekken. Montass had minder geluk, want hij stond helemaal achteraan. Ik kon vanaf kop de eerste drie bochten veilig door en kwam verder niet meer in de problemen. Van wat ik hoorde reed Montass een sterke inhaalrace en wist hij uiteindelijk nog tweede te worden. Na een flink gevecht met Klap00r, dat wel. Hierboven werd de crash in de eerste bocht al gepost en daar hadden flink wat mannen last van. Ikzelf heb er gelukkig niets van mee gekregen in de race.

Podium - Main Race

5mem2a.jpg

Podium - Sprint Race

2ci7db8.jpg

Volledige resultaten:

28bv1gz.jpg

Algemeent klassement

Er werden natuurlijk nog geen punten verdeeld deze race, maar ik wilde de resultaten van deze race natuurlijk wel in het overzichtje plaatsen.

opz62u.jpg

Handige links:

Afsluiting:

Een hele mooie opkomst voor de eerste race in het nieuwe seizoen. En dat terwijl het eigenlijk nog helemaal nergens om ging, behalve de eer dan. Ik hoop ook volgende week weer zo'n mooi deelnemers aantal te mogen verwelkomen. Komend weekend staat de eerste echte race op het programma. Dan rijden we op Oulton Park International een Main Race (14 ronden) en een Sprint Race (7 ronden). Meer informatie over deze race volgt later deze week. Tot komende zondag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ja, we zijn weer onderweg.

Zoals gewoonlijk was het team Mercedes dat weer vooraan stond te buffelen. Michael had een uitstekende kwalificatie achter de rug, stond lange tijd bovenaan, maar daar wist ik net voor het einde een stokje voor te steken. Moet gezegd worden dat Michael toen al lang en breed aan de koffie was. Verder hadden we Mevrouw Vettel, die erg sterk voor de dag kwam en derde werd in de kwalificatie. Als enige ook in de 1:08 en binnen een seconde van ons twee. Chapeau!

De Mainrace:

Ik startte als eerste en kwam prima weg, maar Michael zat wel aan de binnenkant en kon er in de eerste lange bocht voor komen. Ik bleef er nagenoeg naast zitten, waardoor Michael zijn lijn niet echt kon verdedigen en ik hem uitremde in bocht twee en vervolgens weg kon rijden door continu 1:07,5 te rijden. Naar het einde toe kwamen we wat achterblijvers tegen, die ik best redelijk voorbij heb kunnen gaan. Richard ging heel netjes aan de kant. De zege kwam in ieder geval niet meer in gevaar.

De Sprintrace:

Ik startte achteraan, dus ik wist dat het lastig zou gaan worden. Sharon werd in de hoofdrace heel knap derde, dus wist dat ik aan de bak moest. Hieronder de eerste drie ronden vanuit mijn perspectief, daarna was het over omdat Michael al zo ver voor lag. Ik heb een paar ronde alles op alles gezet en kwam dichterbij tot ongeveer 3 seconden, maar het was niet genoeg.

Ss8azezsrkE

Sharon kon ik dus aan het einde van ronde 2 pas inhalen en we weten allemaal dat dat wel eens anders is geweest. Flinke verbetering en moet zeggen dat het eigenlijk een beetje jammer is dat deze race niet mee doet voor het kampioenschap :(.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik werd in de 1e race echt twee keer flink gebeukt... Uiteindelijk scheelt me dat maar 1 plek (de 4e), want de top 3 was gewoon te goed. Ik gok dat RIchard motdattan is? Lag namelijk steeds dicht bij hem.

EDIT: Kan ik trouwens ook een knal gele auto nemen? Dan herken ik mijzelf tenminste in de herhalingen :cab:

EDIT2: Hoe racen jullie eigenlijk met je stuur (en pedalen?)? Dan kan je toch niet lekker op de bank chillen? @ diegene die een stuur hebben

bewerkt door sirkeith
Link naar opmerking
Deel via andere websites