Grote Ree Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 (bewerkt) Saybia Ginger Ninja Hoobastank Mor ve Ötesi (even wat niet-Engelstalige inbreng) Racoon Rudimental The Sheer Stereophonics The Whitest Boy Alive Snow Patrol 26 maart 2015 bewerkt door Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 UB40? :D Wel propjes voor Talking Heads en Massive Attack natuurlijk. Ik mis Faith no More trouwens jongens. Wie gaat ze nomineren? Komen ook op Pinkpop en Graspop dus zeker luisteren als je ze niet kent: U8b88US-6ts Ik wilde wat poep ertussen gooien dus.. Maar Faith No More hoort er zeker bij: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 26 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 26 maart 2015 Een update van alle genomineerde bands, inmiddels zitten we al bijna op 150 nominaties. Nomineren kan nog steeds, dus kom gerust met nieuwe namen. Mocht je trouwens je post nog willen aanpassen, geef het dan even door aan mij, anders heb je kans dat ik er overheen kijk. [spoiler=Nominaties]Agalloch Airbag Alcest Alice in Chains Alt-J Angus & Julia Stone Arcade Fire Arctic Monkeys At the Drive-In Belle and Sebastian Bloc Party Blur Broken Bells Buena Vista Social Club Can Chic Coldplay Crosby, Stills, Nash & Young Daft Punk Depeche Mode dEUS Dinosaur Jr. Dire Straits Duran Duran Eagles Editors Eels Explosions in the Sky Fishmans Fleetwood Mac Florence + the Machine Foals Focus Foo Fighters Foster The People Franz Ferdinand George Thorogood & The Destroyers Ginger Ninja Godspeed You! Black Emperor Golden Earring Gorillaz Hoobastank Incubus Interpol Iron Maiden Jamiroquai Johan Joy Division Kasabian Kensington LCD Soundsystem Led Zeppelin London Grammar M83 Manu Chao Mark Lanegan Band Massive Attack Mastodon Metallica Metronomy MGMT Modest Mouse Mor ve Ötesi Mumford & Sons Muse My Bloody Valentine Neutral Milk Hotel New Order Nick Cave & The Bad Seeds Nine Inch Nails Nirvana Opeth Parliament-Funkadelic Pavement Pearl Jam Phoenix Pink Floyd Pixies Porcupine Tree Portishead Pulp Queen Queens of the Stone Age R.E.M. Racoon Radiohead Red Hot Chili Peppers Richmond Fontaine Royal Blood Rudimental Saybia Sepultura Sigur Rós Slagsmålsklubben Slowdive Snow Patrol Soundgarden Stereophonics Stevie Ray Vaughan and Double Trouble Sunny Day Real Estate Talk Talk Talking Heads Tame Impala Television The Animals The Band The Beach Boys The Beatles The Black Crowes The Black Keys The Blue Nile The Cinematic Orchestra The Clash The Cure The Dandy Warhols The Doors The Gaslight Anthem The Jesus and Mary Chain The Kik The Last Shaddow Puppets The Mars Volta The National The Notwist The Police The Prodigy The Rolling Stones The Sheer The Shins The Smashing Pumpkins The Smiths The Stone Roses The Strokes The Velvet Underground The Verve The Walkmen The War on Drugs The White Stripes The Whitest Boy Alive The Who The XX Tool U2 UB40 Uncle Tupelo Vampire Weekend White Lies Wilco Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nepchinees Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 (bewerkt) 10 CC Creadence Clearwater Revival Faithless Fountains of Wayne Imagine Dragons Keane The Boxer Rebellion The Roots The Wombats Two Door Cinema Club 26 maart 2015 bewerkt door Nepchinees Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 (bewerkt) Elbow CHRVCHES Wild Beasts Jungle Beirut Dead Man's Bones Animal Collective Junip Röyksopp Röyksopp Muziekgroep Röyksopp is een Noors muzikaal duo dat elektronische muziek maakt. Het duo wordt gevormd door Torbjørn Brundtland en Svein Berge en is actief sinds 1998 Iig tweetal dus... Future Islands Nu heb ik het wel goed Post aangepast [MENTION=8970]Christian[/MENTION]; 27 maart 2015 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 Leonard Cohen is geen band he. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 Nils Frahm ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 Ja die ken ik niet dus daar ging ik niet op in huhu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 Leonard Cohen is geen band he. :P True Rodriguez van Searching for Sugarman volgens mij ook niet maar vind keigoede muziek om niet in te sturen :P Maar Cohen zingt wel vaak met koor en vaste backup vocal zangeres. Anders wil ik wel 2 anderen namen inzenden echte bands zeg maar. Maar in OP staat alles mag meedoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 True Rodriguez van Searching for Sugarman volgens mij ook niet maar vind keigoede muziek om niet in te sturen :P Maar Cohen zingt wel vaak met koor en vaste backup vocal zangeres. Anders wil ik wel 2 anderen namen inzenden echte bands zeg maar. Maar in OP staat alles mag meedoen. Dat heeft vrijwel elke soloartiest. Het gaat echt om een band met bandleden, niet een act die live nog tourmuzikanten meekrijgt ofzo. Anders zou je bijna alles in kunnen sturen. Heb trouwens ook nog Faith No More toegevoegd ipv Sunny Day Real Estate, als niemand het doet, doe ik het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 Ja die ken ik niet dus daar ging ik niet op in huhu. Dacht ik al. Ik ken hem wel, dus dacht, ik doe het maar. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 Nils Frahm ook niet. Lijstje is verandert kan jij checken of ik nu 10 bands heb, volgens mij wel :D ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 26 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 26 maart 2015 [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Phoenix en Metronomy staan al in de lijst, zie post #27 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 Lijstje is verandert kan jij checken of ik nu 10 bands heb, volgens mij wel :D ? Youth Lagoon is nog twijfelachtig, eigenlijk ook maar één persoon. Moet [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; maar even over beslissen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 26 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 26 maart 2015 Youth Lagoon is nog twijfelachtig, eigenlijk ook maar één persoon. Moet [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; maar even over beslissen. Het begrip band mag wat mij betreft heel breed worden opgevat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 Het begrip band mag wat mij betreft heel breed worden opgevat. http://www.musicmeter.nl/artist/220202 Jij bent de organisator, jij beslist. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 Youth Lagoon is wel echt een solist hoor, gewoon een alias. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 Lijkt mij ook, een band heeft minimaal twee (vaste) leden mijns inziens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 26 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 26 maart 2015 Lijkt mij ook, een band heeft minimaal twee (vaste) leden mijns inziens. Dit lijkt mij een mooie richtlijn inderdaad (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 Leonard en Job Coben? Nee, Leonard Cohen is geen band. Dan kunnen we alles wel noemen. Vind zoiets als Daft Punk ook een twijfelgevalletje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 (bewerkt) Urban Dance Squad Biohazard Cocteau Twins Prong Steel Pulse Alpha Blondy Clawfinger Faith no More Air The Roots edit: Of mag je (nog) niet voor de 2de keer nomineren :P 27 maart 2015 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 27 maart 2015 Share Geplaatst 27 maart 2015 Leonard en Job Coben? Nee, Leonard Cohen is geen band. Dan kunnen we alles wel noemen. Vind zoiets als Daft Punk ook een twijfelgevalletje. Daft Punk is wel een band. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 maart 2015 Share Geplaatst 27 maart 2015 Elbow CHRVCHES Wild Beasts Jungle Beirut Dead Man's Bones Animal Collective Junip Röyksopp Future Islands [MENTION=8970]Christian[/MENTION]; Dit is me definitief lijstje dan. Elke is tenminste 2 man of meer. Nu moet ie goed zijn :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 27 maart 2015 Share Geplaatst 27 maart 2015 (bewerkt) Daft Punk is wel een band. Daft Punk is niet eens muziek :S Gewoon zang, gitaar, bas, drums. Met hun computers en rare geluidjes. Wow Kyr. Meeste bands ken ik hier wel maar van jouw lijstje ga ik wel wat moeten checken denk ik. Zo'n Jungle of Junip zegt me he-le-maal niks. Wel props voor Beirut en Animal Collective. 27 maart 2015 bewerkt door Hansje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 27 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 27 maart 2015 Urban Dance Squad Biohazard Cocteau Twins Prong Steel Pulse Alpha Blondy Clawfinger Faith no More Air The Roots edit: Of mag je (nog) niet voor de 2de keer nomineren :P Ik zal ze op de reservelijst zetten, aangezien ik eerst anderen de gelegenheid wil geven om nog bands te nomineren. Heb er het liefst nog maar max 9 bands bij, anders worden de groepen wel heel groot. :cab: Edit: of nog 25, maar denk niet dat we dat gaan halen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten