Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Grand Theft Auto

Tomasson

Aanbevolen berichten

Heerlijk man online:D. Wilde eerst nog voor 100% gaan in de single player maar sinds ik met online begonnen ben, heb ik de single player niet meer aangeraakt. Had een startkapitaal van 3.5 miljoen, zat bij de bundel, was een euro of 5 duurder dan zonder startkapitaal dus waarom niet dacht ik. Daar ben ik wel erg blij mee want heb gelijk zo een super car gehaald (Zentorno ofzo) en die armoured car (kuruma). Daarnaast het goedkoopste high-end appartement, een CEO geworden met een office op nog geen halve minuut lopen van de woning en een groot warenhuis voor die cargo shit. Doe nu een beetje VIP missions en cargo fixen. Probeer te sparen voor eerst een buzzard en daarna zo een warenhuis voor het importeren en exporteren van auto's, schijnt ook goed te verdienen.

en ja ik heb tijd te veel:D. Twee weken geleden geopereerd aan me poot dus lig alleen maar te gamen thuis en af en toe een beetje college terug kijken. Prima revalideren zo hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan ben je een beetje in de aap gelogeerd, want nu is die Kuruma in de aanbieding. Maar goed, helemaal terecht hoor. Blijf het nog altijd spelen.

Kijk trouwens eens bij War Stock Cache and Carry. Daar staat nu sinds kort de Duke of Death tussen en die bigfoot Marshall is gratis geloof ik. Zijn wel leuke bakkies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan ben je een beetje in de aap gelogeerd, want nu is die Kuruma in de aanbieding. Maar goed, helemaal terecht hoor. Blijf het nog altijd spelen.

Kijk trouwens eens bij War Stock Cache and Carry. Daar staat nu sinds kort de Duke of Death tussen en die bigfoot Marshall is gratis geloof ik. Zijn wel leuke bakkies.

Ja ik zag het gister toevallig. Scheelt me 200k. Ach, kon het verder ook niet weten en heb het er zeker voor over. Gebruik de Kuruma veruit het meest, zeker voor de Headhunter CEO missie en cargo missions. Doe eigenlijk niks anders meer dan die CEO shit nu:D.

oe thanks voor de tip. Duke of Death is hetzelfde principe als de Kuruma lijkt me hé? Wel prijzig weer. Ga toch eerst voor die Buzzard denk ik. Verder nog tips of toffe dingen om te doen als GTA veteraan zijnde?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik zag het gister toevallig. Scheelt me 200k. Ach, kon het verder ook niet weten en heb het er zeker voor over. Gebruik de Kuruma veruit het meest, zeker voor de Headhunter CEO missie en cargo missions. Doe eigenlijk niks anders meer dan die CEO shit nu:D.

oe thanks voor de tip. Duke of Death is hetzelfde principe als de Kuruma lijkt me hé? Wel prijzig weer. Ga toch eerst voor die Buzzard denk ik. Verder nog tips of toffe dingen om te doen als GTA veteraan zijnde?

Ik weet niet hoe het zit met de Kuruma, maar met die Duke of Death kun je kennelijk 8 rocket launchers aan voordat je ontploft. Verder is die Buzzard zeker de moeite waard, geweldige helikopter. De savage is overigens ook een geweldige. Als je makkelijk geld wilt verdienen kun je CEO search doen, dat de rest van het level je moet zien te vermoorden. Maar als je alleen in de map bent, kun je gewoon even 10min je boterhammetjes smeren en kom je terug met 20k erbij.

Verder:

- Koop niet dat schip. Heb je geen fluit aan en kost alleen maar bakken met geld.

- Mocht je ook een biker MC hebben, dan heb je altijd de mogelijkheid om je motor naast je te spawnen. Als je in de middle of nowhere bent is dat ideaal.

- Je kunt ook geld verdienen door een store te overvallen. Als je ze allemaal hebt unlock je geloof ik iets.

- Per zoveel stunt jumps krijg je nieuwe kleuren in de respray en uiteindelijk zelfs gratis chrome rims bij de SUV sectie. Zijn veel mooiere rims.

- Per 45min een auto verkopen (liefste de Lampadati Felon GT die 9500,- oplevert). Zet deze alleen niet in je garage, anders wordt dat gezien als een Personal Vehicle.

- Altijd je geld storten op je bank. Contant heb je niks aan en een ander kan je laten beroven wat maximaal 10k kan kosten.

- Een mooi appartement is leuk, maar als je geen heists gaat doen heb je er ook geen zak aan. Een garage met 10 plekken is net zo makkelijk en goedkoper.

- Geen survival missies doen. Is eventjes leuk, maar je raakt meer kogels kwijt dan je geld krijgt. Alleen als je level 10 verslagen hebt krijg je 30k, maar daar heb je dan een half uur over gedaan.

- Veel missies doen met anderen en VOORAL profiteren van acties. Heel vaak zijn er bepaalde missies waar je dubbel RP en geld voor krijgt en dan wordt het snel leuk.

- Kijk eens per week of bepaalde auto's in de aanbieding zijn. Nu bijvoorbeeld de Truffade Nero Custom en de Kuruma.

- Bounty's verzilveren. Als je een auto jat, kun je soms een bounty krijgen. Een ander dus ook. Als de andere persoon in de auto zit, kun je schadeloos zijn auto opblazen waar je normaal gesproken voor moet betalen. Als je je eigen bounty van 9k wil houden, moet je 45min je niet laten vermoorden. Dan krijg je het bedrag vervolgens zelf.

- Als je level 50 bent, kun je Lamar bellen en een andere speler beroven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik me vooral afvraag: Ik speel sinds kort ook een beetje GTA V online, nadat ik het spel een jaar niet aangeraakt heb. Dacht beetje leuk die stuntraces doen. Maar godsamme zeg, ik word constant uit die servers gegooid. Tering lang wachten tot iets laad. Terwijl ik daar met andere spellen totaal geen las van heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Montass Heb nog geen Motorclub, ga ik voorlopig ook niet halen denk ik. Heb nu genoeg doelen gesteld die ik eerst nog wil ga kopen. Met name dus de Buzzard en wil graag aan die import/export dlc money making method beginnen, zag er wel tof uit. Neem nu ik die CEO missions doe en zo'n 24k per 5-10 minuutjes verdien eigenlijk geen moeite meer om een winkeltje te overvallen of een auto naar LSC te brengen. Is er trouwens een goede site of pagina waar je het laatste GTA online nieuws kan checken wat betreft acties op auto's of properties enzo? @Elsjorro1990 Ik vlieg er ook vaak uit in een public session. Speel daarom als ik niet met maten speel altijd heel autistisch in mijn eentje. Heb een manier gevonden dat ik solo in een public lobby kan komen ([url]http://gtaforums.com/topic/876762-how-to-get-a-solo-public-session-for-xb1/[/url]). Kan ik ook in alle rust CEO shit doen zonder dat er één of andere flapdrol mijn missies probeert te verzieken.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Beppu']@Montass Heb nog geen Motorclub, ga ik voorlopig ook niet halen denk ik. Heb nu genoeg doelen gesteld die ik eerst nog wil ga kopen. Met name dus de Buzzard en wil graag aan die import/export dlc money making method beginnen, zag er wel tof uit. Neem nu ik die CEO missions doe en zo'n 24k per 5-10 minuutjes verdien eigenlijk geen moeite meer om een winkeltje te overvallen of een auto naar LSC te brengen. Is er trouwens een goede site of pagina waar je het laatste GTA online nieuws kan checken wat betreft acties op auto's of properties enzo? @Elsjorro1990 Ik vlieg er ook vaak uit in een public session. Speel daarom als ik niet met maten speel altijd heel autistisch in mijn eentje. Heb een manier gevonden dat ik solo in een public lobby kan komen ([url]http://gtaforums.com/topic/876762-how-to-get-a-solo-public-session-for-xb1/[/url]). Kan ik ook in alle rust CEO shit doen zonder dat er één of andere flapdrol mijn missies probeert te verzieken.[/QUOTE] Als je die CEO missies gaat doen voor de import/export heb ik gehoord dat het het beste is om een medium garage te kopen. Een grote garage is alleen maar ziekelijk duur en het levert je niet heel veel voordeel op ten opzichte van de rest. Qua locatie is het misschien wel fijn om deze in de buurt van downtown te kopen, omdat je vaak auto's uit de heuvels moet sourcen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je die CEO missies gaat doen voor de import/export heb ik gehoord dat het het beste is om een medium garage te kopen. Een grote garage is alleen maar ziekelijk duur en het levert je niet heel veel voordeel op ten opzichte van de rest. Qua locatie is het misschien wel fijn om deze in de buurt van downtown te kopen, omdat je vaak auto's uit de heuvels moet sourcen.

Hmm oké. Heb sowieso nog niet genoeg loeten daarvoor dus alle tijd om dat even uit te zoeken. Hoe doe jij trouwens het verkopen van je cargo? Mijn allereerste keer mislukte gelijk:cry:. Was ook om even te kijken hoe het werkte dus had maar 1 crate gedaan. Daarna telkens maximaal 15. ben toch een beetje huiverig dat het mis gaat en je al je shit kwijt bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm oké. Heb sowieso nog niet genoeg loeten daarvoor dus alle tijd om dat even uit te zoeken. Hoe doe jij trouwens het verkopen van je cargo? Mijn allereerste keer mislukte gelijk:cry:. Was ook om even te kijken hoe het werkte dus had maar 1 crate gedaan. Daarna telkens maximaal 15. ben toch een beetje huiverig dat het mis gaat en je al je shit kwijt bent.

Ik doe dat inmiddels amper nog, maar je hebt verschillende manieren om je cargo te bezorgen. Soms in een vliegtuig, soms met vuilniswagens of andere auto's en soms een super slome camper geloof ik. Als het niet dat vliegtuig is, haal ik de kabel uit mijn PS4 en begin ik wel opnieuw. Wellicht dat je dan één cargo kwijt bent, maar dat is het en dan kun je het gewoon opnieuw proberen (misschien een cool-down tijd). Verder vraag ik ook vaak een maat van mij om mij te helpen in een private sessie en dan ben je er vaak wel heel snel doorheen hoor.

Jij doet het op de xbox360 toch? Ikzelf op de PS4 namelijk, dus dan kun je volgens mij niet in hetzelfde level komen ivm platform.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe dat inmiddels amper nog, maar je hebt verschillende manieren om je cargo te bezorgen. Soms in een vliegtuig, soms met vuilniswagens of andere auto's en soms een super slome camper geloof ik. Als het niet dat vliegtuig is, haal ik de kabel uit mijn PS4 en begin ik wel opnieuw. Wellicht dat je dan één cargo kwijt bent, maar dat is het en dan kun je het gewoon opnieuw proberen (misschien een cool-down tijd). Verder vraag ik ook vaak een maat van mij om mij te helpen in een private sessie en dan ben je er vaak wel heel snel doorheen hoor.

Jij doet het op de xbox360 toch? Ikzelf op de PS4 namelijk, dus dan kun je volgens mij niet in hetzelfde level komen ivm platform.

Dat vind ik dan toch zonde van mijn cargo;c. Speel op de One, wel current gen natuurlijk hé.

Nou heb vandaag flink wat geld bij elkaar gespaard en de Buzzard gekocht. Wat een ding zeg, niet normaal. Had hem nog niet super veel gebruikt omdat 25k huurprijs toch best pittig was. Alleen voor CEO missies waar hij echt nodig was. Kon er nog niet echt goed mee overweg, het aimen ging me echt lastig af. Ondertussen begin ik het redelijk onder de knie te krijgen en kan ik al niet meer zonder:D.

Denk nu maar sparen voor het car warehouse. Zat nog even te twijfelen over de insurgent maar het bleek dat er een tweede persoon dus moet schieten en je niet zelf kan rijden en knallen helaas.

over de grote van die warehouses, baal wel dat ik een groot cargo warehouse heb gehaald. Zit verder verder van mijn huis en kantoor af dan een medium en vul hem maar zelden verder dan 25.

bewerkt door Beppu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk, goed bezig hoor! Buzzard was ook een van mijn beste aankopen toen ik nog redelijk krap in mijn geld zat. Die cargo missies zijn daardoor ook een stuk makkelijker uit te voeren dan daarvoor, net als met die crates.

Overigens is er over een paar dagen weer een update. Krijg je een topdown view tijdens de races en daar krijg je hoogstwaarschijnlijk dubbel geld en dubbel RP. Als je een beetje goed bent in races is dat echt goud geld (daar heb ik miljoenen mee binnen gehengeld).

uhicD4PQM-U

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie dat er behoorlijk veel bij is gekomen sinds ik het op de PS3 speelde. Kan je tegenwoordig (nog) je account van PS3 naar PS4 overzetten zodat je "verder kan gaan"?

Volgens mij hebben ze dat net een maand of 2 afgeschaft. Al zou je wel via het rockstar forum misschien nog kunnen proberen. Is namelijk bedoeld om cheaters tegen te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben inmiddels level 105:D. Heb een kantoor, huis, vehicle warehouse, twee cargo warehouses, MC clubhouse en cocaïne lockup. Heb ook in elke auto categorie de beste auto gekocht (op super na waar er ook niet echt een duidelijke beste is volgens mij). Vorige week in de aanbieding die Shotaro motor gehaald, wat een ding is dat zeg. Win er bijna elke race op. Heb ook zo een Insurgent Pick-Up gekocht, wel lachen om daar mee te kutten. Weet nu dus niet echt meer waar voor te sparen omdat ik de meeste belangrijke zaken al heb. Nog tips @Montass? Zat te denken om mijn kantoor wat te pimpen qua interieur en die sicke garage eronder kopen. Verder zullen er wel een paar autootjes bij komen en een beetje opsparen voor die DLC die binnenkort uitkomt. bewerkt door Beppu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Beppu ja, gezien alle dubbel RP & cash acties de laatste tijd, vermoed ik dat het wel eens een dure update kan gaan worden. Ik zou dus even wat centen sparen. Verder is die garage ook wel mega gaaf inderdaad. Ik heb ook zo'n beetje alle super auto's in mijn garage staan en elke auto is weer anders. Ik verwacht echter wel dat de X80 Proto en Tyrus wel eens de snelsten kunnen zijn, maar het is ook maar hoe jij het liefste rijdt. Ik vind auto's met overstuur veel prettiger dan onderstuur. Overigens, als je al je motoren in je clubhouse plaatst, hou je ook ruimte over voor je auto's. Je kunt namelijk geen auto's in de clubhouse doen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Montass']@Beppu ja, gezien alle dubbel RP & cash acties de laatste tijd, vermoed ik dat het wel eens een dure update kan gaan worden. Ik zou dus even wat centen sparen. Verder is die garage ook wel mega gaaf inderdaad. Ik heb ook zo'n beetje alle super auto's in mijn garage staan en elke auto is weer anders. Ik verwacht echter wel dat de X80 Proto en Tyrus wel eens de snelsten kunnen zijn, maar het is ook maar hoe jij het liefste rijdt. Ik vind auto's met overstuur veel prettiger dan onderstuur. Overigens, als je al je motoren in je clubhouse plaatst, hou je ook ruimte over voor je auto's. Je kunt namelijk geen auto's in de clubhouse doen.[/QUOTE] Wat bedoel je met overstuur en onderstuur? Ik kan hier niet zo snel een voorstelling maken bij de auto's die ik nu heb. Heb alleen de T20 en de Zentorno aan supercars. T20 in de aanbieding gehaald maar ik rij toch nog meer in de Zentorno. Slip met die T20 veel in de buizen, doodirritant is dat. zie inderdaad veel Tyrus en X80, maar de Nero zie ik nog het meest op de leaderboards. Denk dat ik die supercars maar uit de aanbieding blijf halen elke twee weken, al zit er nu niet echt wat interessants tussen. ben het racen wel echt gaan waarderen de laatste dagen. Eerst was het alleen CEO shit doen om geld te maken maar ik start nu steeds vaker een potje stunt race op. Ook leuker nu je alle upgrades hebt geunlocked op leven 100.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onderstuur is als je een bocht in gaat, maar de auto de bocht niet echt haalt en ruimer gaat.

Overstuur is als je een bocht in gaat en de auto zo scherp in stuurt dat de achterkant het niet redt en de achterkant uitbreekt (en dus vaak slipt).

De Nero rijdt overigens ook heel lekker ja, maar ik vind het niet echt een heel mooie auto. Dan heb ik liever die Verlierer want dat geluid is mooi en hij ziet er ook wel geil uit. Net als de Banshee 900R die je als een Dodge Viper eruit kan laten zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onderstuur is als je een bocht in gaat, maar de auto de bocht niet echt haalt en ruimer gaat.

Overstuur is als je een bocht in gaat en de auto zo scherp in stuurt dat de achterkant het niet redt en de achterkant uitbreekt (en dus vaak slipt).

De Nero rijdt overigens ook heel lekker ja, maar ik vind het niet echt een heel mooie auto. Dan heb ik liever die Verlierer want dat geluid is mooi en hij ziet er ook wel geil uit. Net als de Banshee 900R die je als een Dodge Viper eruit kan laten zien.

vriend van me rijdt met de Nero custom en die wint serieus gewoon 3 op de 4 stuntraces:cab:. Ziek ding dan dat. Lees ook veel dat de Annis RE-7B het beste is op de stunt tracks, alleen die is ook weer zo vreselijk duur. Ooit mee gereden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen af en toe met stuntraces waar je niet je eigen auto mag kiezen, puur om te kijken of het een beetje rijdt. Op zich ook wel een prima auto ja. Zal die vanavond als ik tijd heb eens kopen en testen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Montass Heb je de nieuwe uitbreiding nog geprobeerd? Ik heb hem van de week weer even aan gegooid en een bunker gekocht. Nu even wat import/export en Cocaïne lockup sells doen om te sparen voor zo'n Mobile Operation Center en kijken of je daar wat leuke shit mee kan uitvoeren. Je kan tegenwoordig ook een hangar kopen zie ik, waaronder op de legerbasis;c, krijg je daar geen wanted level meer.
Link naar opmerking
Deel via andere websites