Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Cities: Skylines

ForzaUtreg

Aanbevolen berichten

Gister dit spel aangeschaft omdat het toch een beetje begon te kriebelen. Heb nu een dorpje van 4000 mensen ofzo alleen zijn er heel veel mensen ziek. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Heb je dat rioolpomp en waterpomp dicht bij elkaar staan? Als zeg maar het water wordt gepompt uit het rioolwater worden ze ziek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister dit spel aangeschaft omdat het toch een beetje begon te kriebelen. Heb nu een dorpje van 4000 mensen ofzo alleen zijn er heel veel mensen ziek. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Vervuiling van landfills/inceearerineirnaiertaion dingen. Geen goede coverage van je ziekenhuizen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Man man man gaat eindelijk lekker. Wat een fijn spel is het toch ook _O_

Nu net de achievement van 5500 inwoners gehaald, voelt geweldig. De belastingen geen 1x aangeraakt en nog 0 leningen genomen. 5500 is nieuw record voor mij.

8VIhoKw.jpg

yR9eodk.jpg

aKZFGe6.jpg

b8UEFB4.jpg

j6nLndy.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je dat rioolpomp en waterpomp dicht bij elkaar staan? Als zeg maar het water wordt gepompt uit het rioolwater worden ze ziek.

Vervuiling van landfills/inceearerineirnaiertaion dingen. Geen goede coverage van je ziekenhuizen

Als je met je muis op het icoontje staat, krijg je de reden van ziekte te zien.

Stond een waterpomp achter een rioolpomp, thanks voor het meedenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze is gelukt.

Maar dit niet, frustrerend:

Blijf nu rond 7K haken... qua inwoners.

dYwI0sT.jpg

cDhieAT.jpg

Waarom zit ik hier zonder power? :S

[MENTION=14230]Vahnstad[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; [MENTION=3277]Setzzie.[/MENTION];

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Apart ja. Denk toch dat je wat meer power moet produceren. Verschil van 15 is niet heel groot.

Raar zeg. 15 is toch groot genoeg?

Maar zal dan wel zo'n 12K windmolen neerzetten :P

[MENTION=3331]Remkoo[/MENTION];

Thnx. Ga het maar doen dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Raar zeg. 15 is toch groot genoeg?

Maar zal dan wel zo'n 12K windmolen neerzetten :P

[MENTION=3331]Remkoo[/MENTION];

Thnx. Ga het maar doen dan.

Connect de blauwe gebieden met minder powerlines, ook naarmate die dingen verder komen te staan van de bron neemt kracht af, tenminste dat idee heb ik iig *(dat idee heb ik dus ook met hoe meer je er plaatst hoe minder er naar de gebouwen gaat die het nodig hebben, nogmaals zo ervaar ik het en heb dat nergens gehoord of gelezen). Dus meer genereren dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben een nieuwe stad gestart, en heb daarbij geprobeerd mijn start gebied te verwijderen en ergens anders verder te gaan. Uiteindelijk is het goed gekomen maar het was een helse klus. Door dit veranderen loopt mijn verkeer nu ook weer heerlijk. Moet even binnenkort ook online het transportsysteem goed onder de knie krijgen.

Voor

Schermafdruk%202015-03-25%2015.24.09_zpsa9jolcpn.png

Na

Schermafdruk%202015-03-25%2015.22.36_zpsvqyylrzq.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meer mensen er last van dat de workshop items niet ingame beschikbaar zijn?

Hebt ge ze wel aangezet? (In Main Menu - Content)

Indien het antwoord neen is, zachtjes achteruit lopen en dit topic verlaten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog wat verder gebouwd aan mijn stad vandaag. Vind het raar dat hier zoveel mensen problemen hebben om hun stad op te bouwen... Ik heb zonder al teveel moeite 2M op de rekening en > 80k inwoners... Ik vind het allesinds veel makkelijker dan Sim City om winst te maken... Voor de geïnteresseerden, wat plaatjes van mijn stad

CcW3XU.jpg

OEwhvi.jpg

bQEMq6.jpg

jFGr1Z.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites