JordiAFCA1 Geplaatst 27 januari 2015 Share Geplaatst 27 januari 2015 Net weer begonnen met OSM, was paar weken geleden alweer begonnen, maar had ik daarna niet zoveel zin meer in. Nu begonnen met Zwolle (hoofdaccount) en Rio Ave (S1), even kijken hoe ik het er van af ga brengen. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 27 januari 2015 Share Geplaatst 27 januari 2015 Lekker bezig hier met alle 4 de ploegen, vooral Feyenoord 28 wedstrijden 4 tegengoals. (Morgen foto) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 30 januari 2015 Share Geplaatst 30 januari 2015 Hoezo is iedereen opeens uit de MU competitie :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 januari 2015 Share Geplaatst 30 januari 2015 Hoezo is iedereen opeens uit de MU competitie :cab: Justin nam ontslag. Ik was blijkbaar mod als PSK houder wat [MENTION=27637]Flight[/MENTION]; niet eens 2.5 biertjes meer voor over had. Heb alle inactieven gekickt en toen jouw mod gemaakt en ontslag genomen. Wou het nog Bernie zijn Titanic noemen maar dat ging helaas niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 30 januari 2015 Share Geplaatst 30 januari 2015 Ik had geen zin meer, ookal stond ik wel boven mijn doelstelling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 januari 2015 Share Geplaatst 30 januari 2015 Weer een seizoen voorbij, ditmaal in Spanje met Villarreal: Derde geworden en de beker gepakt door met 1-3 te winnen van Barcelona. 3841 puntjes d'r bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 30 januari 2015 Share Geplaatst 30 januari 2015 Justin nam ontslag. Ik was blijkbaar mod als PSK houder wat [MENTION=27637]Flight[/MENTION]; niet eens 2.5 biertjes meer voor over had. Heb alle inactieven gekickt en toen jouw mod gemaakt en ontslag genomen. Wou het nog Bernie zijn Titanic noemen maar dat ging helaas niet. Zonde huhu, anders gaan we straks met een paar actieve mensen alsnog in een competitie, desnoods eentje van een onbekende. Ik wil dit seizoen in ieder geval wel even afmaken met PEC, vandaag 3-2 gewonnen van Ajax (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 4 februari 2015 Share Geplaatst 4 februari 2015 Inmiddels al 8 speeldagen onderweg, met PEC sta ik 7e na die 8 wedstrijden na een dramatische start. Met Rio Ave sta ik inmiddels 4e, heerlijke positie en 6 plekken boven mijn verwachting. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 11 februari 2015 Share Geplaatst 11 februari 2015 Ik ga best lekker dit seizoen :D Zijn er trouwens al plannen om straks alsnog met een paar mensen van MU in een competitie te gaan? :) En dan niet met een afhaker zoals Flight als beheerder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 14 februari 2015 Share Geplaatst 14 februari 2015 Jong PSV en Deportivo La Caruna op dit moment. Jong PSV gaat wel leuk, sta 3e dus kan nog wel wat worden. Met deportivo 6 uit 2, waaronder een 4-1 overwinning tegen Real Madrid ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 februari 2015 Share Geplaatst 14 februari 2015 Jong PSV en Deportivo La Caruna op dit moment. Jong PSV gaat wel leuk, sta 3e dus kan nog wel wat worden. Met deportivo 6 uit 2, waaronder een 4-1 overwinning tegen Real Madrid ;c Screens van je teams? Hier mijn teams: QPR crew competitie 9e DS 12 Deportivo La Coruna 12e DS 14 in de Kanari League de nummer 2 Crew van alle crews. Promotie zit er voorlopig nog niet in maar lijfsbehoud wel: Bayern 1e na 12 winst op rij tot dusver Standaard Luik enige team waar ik later bij kwam en niet op mijn DS sta of hoger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 februari 2015 Share Geplaatst 15 februari 2015 (bewerkt) Screens van je teams? Jong PSV Deportivo Inmiddels de 3e wedstrijd bij Deportivo ook gewonnen :) Bij Jong PSV staat de top 6 (ik 5e) op 2 punten van elkaar dus kan nog alle kanten op :) Morgen directe concurrent NEC even verslaan :) 15 februari 2015 bewerkt door Big Mike Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 15 februari 2015 Share Geplaatst 15 februari 2015 Tjonge jonge gaat echt heel slecht met AA Gent. Iemand een goeie tactiek voor doelstelling 6? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 15 februari 2015 Share Geplaatst 15 februari 2015 Ben nu gestart met Bayern München in de PSV Forum League. Vorig seizoen 6e geworden met Chelsea (DS 3e), met een teamwaarde van meer dan 900 miljoen euro... Hopelijk wordt dit een beter seizoen, en wordt ik kampioen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 februari 2015 Share Geplaatst 15 februari 2015 Kampioentjes _O_ Prognose: 15e met RB Leipzig. Sta nu 722e van Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 16 februari 2015 Share Geplaatst 16 februari 2015 Toch leuk, de beker gewonnen in de MU competitie (voor zover er nog mensen in zitten) op OSM :D Ga uiteindelijk als tweede eindigen in de stand, achter Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 februari 2015 Share Geplaatst 16 februari 2015 Kampioentjes _O_ Prognose: 15e met RB Leipzig. Sta nu 722e van Nederland. Goed bezig ouwe!! Netjes :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 februari 2015 Share Geplaatst 16 februari 2015 [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; Ik zit in een leuke en actief OSM crew. Interesse om te joinen? We staan 58e van alle Crews. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 22 februari 2015 Share Geplaatst 22 februari 2015 Welke tactiek zouden jullie gebruiken bij Bayern München? Het loopt nog niet echt lekker... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 februari 2015 Share Geplaatst 22 februari 2015 Welke tactiek zouden jullie gebruiken bij Bayern München? Het loopt nog niet echt lekker... Ik gebruik dit met Bayern: 4-3-3 B /3-4-3 B Normaal Zoek de Vleugels Opkomende backs Neutraal Alleen aanvallen Mandekking Buitenspelval: Nee Zeer Offensief één keer raken 88% pressie Mijn prestaties: Team: Wedstrijden: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 22 februari 2015 Share Geplaatst 22 februari 2015 Heel erg bedankt! Je staat eerste? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 februari 2015 Share Geplaatst 22 februari 2015 Heel erg bedankt! Je staat eerste? Yes!! 55 punten 1 meer dan Schalke. Krijg hun nog in eigen huis opbezoek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 27 februari 2015 Share Geplaatst 27 februari 2015 Vandaag met Almeria 4de geëindigd. Goed voor 3 892 MP. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yackeau Geplaatst 6 maart 2015 Share Geplaatst 6 maart 2015 Tweede met Iztapa, 3779 MP. Was vergeten de nummer 2 toen (de kampioen) te kampen, altijd slim ;e Team: Nu de nummer 361 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 8 maart 2015 Share Geplaatst 8 maart 2015 De verdediging staat wel :< Typisch dat die 4 gelijke spelen allemaal 0-0 waren, scoor echt te weinig helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten