Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Online Soccer Manager

Tomasson

Aanbevolen berichten

Hoezo is iedereen opeens uit de MU competitie :cab:

Justin nam ontslag. Ik was blijkbaar mod als PSK houder wat [MENTION=27637]Flight[/MENTION]; niet eens 2.5 biertjes meer voor over had. Heb alle inactieven gekickt en toen jouw mod gemaakt en ontslag genomen. Wou het nog Bernie zijn Titanic noemen maar dat ging helaas niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Justin nam ontslag. Ik was blijkbaar mod als PSK houder wat [MENTION=27637]Flight[/MENTION]; niet eens 2.5 biertjes meer voor over had. Heb alle inactieven gekickt en toen jouw mod gemaakt en ontslag genomen. Wou het nog Bernie zijn Titanic noemen maar dat ging helaas niet.

Zonde huhu, anders gaan we straks met een paar actieve mensen alsnog in een competitie, desnoods eentje van een onbekende. Ik wil dit seizoen in ieder geval wel even afmaken met PEC, vandaag 3-2 gewonnen van Ajax (d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jong PSV en Deportivo La Caruna op dit moment. Jong PSV gaat wel leuk, sta 3e dus kan nog wel wat worden. Met deportivo 6 uit 2, waaronder een 4-1 overwinning tegen Real Madrid ;c

Screens van je teams?

Hier mijn teams:

QPR crew competitie 9e DS 12

IRwYDJ7.jpg

Deportivo La Coruna 12e DS 14 in de Kanari League de nummer 2 Crew van alle crews. Promotie zit er voorlopig nog niet in maar lijfsbehoud wel:

9yIk74e.jpg

Bayern 1e na 12 winst op rij tot dusver

6EO892h.jpg

Standaard Luik enige team waar ik later bij kwam en niet op mijn DS sta of hoger.

C9CPOel.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Screens van je teams?

Jong PSV

JongPSV.png

Deportivo

Deportivo.png

Inmiddels de 3e wedstrijd bij Deportivo ook gewonnen :) Bij Jong PSV staat de top 6 (ik 5e) op 2 punten van elkaar dus kan nog alle kanten op :) Morgen directe concurrent NEC even verslaan :)

bewerkt door Big Mike
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welke tactiek zouden jullie gebruiken bij Bayern München? Het loopt nog niet echt lekker...

Ik gebruik dit met Bayern:

4-3-3 B /3-4-3 B

Normaal

Zoek de Vleugels

Opkomende backs

Neutraal

Alleen aanvallen

Mandekking

Buitenspelval: Nee

Zeer Offensief

één keer raken

88% pressie