Justin Geplaatst 22 oktober 2016 Share Geplaatst 22 oktober 2016 (bewerkt) Hmm ja dat kan ook, moet je maar net de tijd voor hebben. Ik heb het ook weer ff opgepakt. Op m'n 3 subbaccounts ga ik aan kop, op m'n HA helaas pas 7e (is ook het doel, dus het valt mee maar ben niet tevreden obviously). 22 oktober 2016 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 oktober 2016 Share Geplaatst 22 oktober 2016 @Justin tijd heb daar zeker voor en moet ook wel. Ben op weg naar de top 100 :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 oktober 2016 Share Geplaatst 22 oktober 2016 Ja dat doel had ik ooit ook, maar toen was de puntentelling nog anders en bleven al je punten bewaard. Toen kwam je veel lastiger omhoog. Ben gestrand rond plek 200 uiteindelijk noen ik er mee kapte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 22 oktober 2016 Share Geplaatst 22 oktober 2016 de pokemon league, bruh. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 23 oktober 2016 Share Geplaatst 23 oktober 2016 Ja leek me weleens geinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 november 2016 Share Geplaatst 8 november 2016 Krijg de laatste tijd weer ziek veel boden op spelers. Zo'n tien á vijftien per dag..? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 november 2016 Share Geplaatst 8 november 2016 Krijg de laatste tijd weer ziek veel boden op spelers. Zo'n tien á vijftien per dag..? Moet je competitie joinen met vrijwel geen cpu teams :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 8 november 2016 Share Geplaatst 8 november 2016 @Kyrill Tips voor een tactiekje voor een Australische club dat 7e moet eindigen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 november 2016 Share Geplaatst 8 november 2016 Moet je competitie joinen met vrijwel geen cpu teams :) Ik kijk gewoon welke club er vrij is en die pak ik. Kijk nooit naar de competitie zelf qua users. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 november 2016 Share Geplaatst 8 november 2016 [quote name='Sacioli']@Kyrill Tips voor een tactiekje voor een Australische club dat 7e moet eindigen?[/QUOTE] 451/4231 verdedigend/neutraal, afwachtende pressie en balbezit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 november 2016 Share Geplaatst 10 november 2016 Er zijn echt zowat nooit meer top teams vrij he. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 november 2016 Share Geplaatst 11 november 2016 Er zijn echt zowat nooit meer top teams vrij he. :cab: Je kan gewoon zelf een competitie aanmaken en elk team kiezen wat je wil :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 11 november 2016 Share Geplaatst 11 november 2016 Ja dan zit je weer in zo'n lege competitie te spelen zometeen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 november 2016 Share Geplaatst 14 november 2016 Ja dan zit je weer in zo'n lege competitie te spelen zometeen.. Al je vrienden uitnodigen, whatsappen , smsenzo. Je hebt toch wel meer dan 1 vriend :P? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 november 2016 Share Geplaatst 15 november 2016 Al je vrienden uitnodigen, whatsappen , smsenzo. Je hebt toch wel meer dan 1 vriend :P? Die spelen geen OSM joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 16 november 2016 Share Geplaatst 16 november 2016 Kom hier maar bij, http://www.onlinesoccermanager.nl/League/786579/ChooseTeam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 november 2016 Share Geplaatst 18 november 2016 [img]http://i.imgur.com/u0A4EAG.jpg[/img] De dubbel gewonnen met nog 6 andere managers erbij. In totaal 21 winst 1 gelijk 0 verlies in de competitie. 4810 managerpunten waarmee ik nu naar plek 143 ben gestegen in de ranking :) @Thierryvane Van de top 20 hoogst gerate spelers in de competitie zijn de eerste 16 van mijn team :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 november 2016 Share Geplaatst 19 november 2016 En hoeveel euro (en dus bosscoins...) zit er per competitie in je team? ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 november 2016 Share Geplaatst 19 november 2016 En hoeveel euro (en dus bosscoins...) zit er per competitie in je team? ;) Ik ontving hier 120 bosscoins voor ;) Gemiddeld over 4 slots en team 40 bosscoins per dag. Alleen al scouten is scouten is 15 BC per speler dus dat probeer ik zo min mogelijk te doen. Ik speel ook Crew Cup Europa League waarmee we nu op promotie staan om de Champions League en speel crewcompetitie waar ziek veel concurrentie is en ook Looking for Silverware Duo Cup daar spelen heel veel top 100 managers aan mee en beter. Helaas sta daar nu laatste vanwege 2 uitnederlageb op rij. Maar 3200 bosscoins ongeveer 3 maanden meegedaan. Scheelt dat in grote competities na tijdje niks meer te scouten is en transferlijst gelukkig wel goed is. Maar op HA kon je ook voor 16 bosscoins training versnelling maar heb dat nooit gedaan. T is voor 95% gewoon heeel veel transfers doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 19 november 2016 Share Geplaatst 19 november 2016 Seizoen in Denemarken zit er weer op. 2e geworden achter Midtjylland maar wel de beker gewonnen. Niet heel erg moeilijk in een competitie met 3 man. Nu weer even een break. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 november 2016 Share Geplaatst 20 november 2016 Ik ontving hier 120 bosscoins voor ;) Gemiddeld over 4 slots en team 40 bosscoins per dag. Alleen al scouten is scouten is 15 BC per speler dus dat probeer ik zo min mogelijk te doen. Ik speel ook Crew Cup Europa League waarmee we nu op promotie staan om de Champions League en speel crewcompetitie waar ziek veel concurrentie is en ook Looking for Silverware Duo Cup daar spelen heel veel top 100 managers aan mee en beter. Helaas sta daar nu laatste vanwege 2 uitnederlageb op rij. Maar 3200 bosscoins ongeveer 3 maanden meegedaan. Scheelt dat in grote competities na tijdje niks meer te scouten is en transferlijst gelukkig wel goed is. Maar op HA kon je ook voor 16 bosscoins training versnelling maar heb dat nooit gedaan. T is voor 95% gewoon heeel veel transfers doen. Ik bedoel te zeggen dat jij euro's in je team pompt. Daar doe ik niet aan. Speel het liever 'fair'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 november 2016 Share Geplaatst 20 november 2016 Ik bedoel te zeggen dat jij euro's in je team pompt. Daar doe ik niet aan. Speel het liever 'fair'. Uhmm nee dat doe ik dus niet. Ik pomp geen ''euro's'' in me team. Ik speel gewoon normaal zoals iedereen het doet op top niveau ;) Euro's in me team pompen is als ik alles versneld ga doe zoals trainen en stadion uitbreiden ;) Scouten is helemaal geen euro's in pompen. Ik speel dus echt wel fair, wat een onzin dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 20 november 2016 Share Geplaatst 20 november 2016 Voor het eerst Messi gekocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 21 november 2016 Share Geplaatst 21 november 2016 [quote name='Kyrill'][img]http://i.imgur.com/u0A4EAG.jpg[/img] De dubbel gewonnen met nog 6 andere managers erbij. In totaal 21 winst 1 gelijk 0 verlies in de competitie. 4810 managerpunten waarmee ik nu naar plek 143 ben gestegen in de ranking :) @Thierryvane Van de top 20 hoogst gerate spelers in de competitie zijn de eerste 16 van mijn team :)[/QUOTE] En die managers maar slaag geven in de beker :cab::P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 10 december 2016 Share Geplaatst 10 december 2016 Weet iemand waarom er gisteravond geen wedstrijden zijn gespeeld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten