Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Online Soccer Manager

Tomasson

Aanbevolen berichten

Hmm ja dat kan ook, moet je maar net de tijd voor hebben.

Ik heb het ook weer ff opgepakt. Op m'n 3 subbaccounts ga ik aan kop, op m'n HA helaas pas 7e (is ook het doel, dus het valt mee maar ben niet tevreden obviously).

nmfhnd.png

2dbts42.png

2yy9yqw.png

bewerkt door Justin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[img]http://i.imgur.com/u0A4EAG.jpg[/img] De dubbel gewonnen met nog 6 andere managers erbij. In totaal 21 winst 1 gelijk 0 verlies in de competitie. 4810 managerpunten waarmee ik nu naar plek 143 ben gestegen in de ranking :) @Thierryvane Van de top 20 hoogst gerate spelers in de competitie zijn de eerste 16 van mijn team :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En hoeveel euro (en dus bosscoins...) zit er per competitie in je team? ;)

Ik ontving hier 120 bosscoins voor ;) Gemiddeld over 4 slots en team 40 bosscoins per dag. Alleen al scouten is scouten is 15 BC per speler dus dat probeer ik zo min mogelijk te doen. Ik speel ook Crew Cup Europa League waarmee we nu op promotie staan om de Champions League en speel crewcompetitie waar ziek veel concurrentie is en ook Looking for Silverware Duo Cup daar spelen heel veel top 100 managers aan mee en beter. Helaas sta daar nu laatste vanwege 2 uitnederlageb op rij. Maar 3200 bosscoins ongeveer 3 maanden meegedaan. Scheelt dat in grote competities na tijdje niks meer te scouten is en transferlijst gelukkig wel goed is. Maar op HA kon je ook voor 16 bosscoins training versnelling maar heb dat nooit gedaan. T is voor 95% gewoon heeel veel transfers doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ontving hier 120 bosscoins voor ;) Gemiddeld over 4 slots en team 40 bosscoins per dag. Alleen al scouten is scouten is 15 BC per speler dus dat probeer ik zo min mogelijk te doen. Ik speel ook Crew Cup Europa League waarmee we nu op promotie staan om de Champions League en speel crewcompetitie waar ziek veel concurrentie is en ook Looking for Silverware Duo Cup daar spelen heel veel top 100 managers aan mee en beter. Helaas sta daar nu laatste vanwege 2 uitnederlageb op rij. Maar 3200 bosscoins ongeveer 3 maanden meegedaan. Scheelt dat in grote competities na tijdje niks meer te scouten is en transferlijst gelukkig wel goed is. Maar op HA kon je ook voor 16 bosscoins training versnelling maar heb dat nooit gedaan. T is voor 95% gewoon heeel veel transfers doen.

Ik bedoel te zeggen dat jij euro's in je team pompt. Daar doe ik niet aan. Speel het liever 'fair'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedoel te zeggen dat jij euro's in je team pompt. Daar doe ik niet aan. Speel het liever 'fair'.

Uhmm nee dat doe ik dus niet. Ik pomp geen ''euro's'' in me team. Ik speel gewoon normaal zoals iedereen het doet op top niveau ;) Euro's in me team pompen is als ik alles versneld ga doe zoals trainen en stadion uitbreiden ;) Scouten is helemaal geen euro's in pompen. Ik speel dus echt wel fair, wat een onzin dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Kyrill'][img]http://i.imgur.com/u0A4EAG.jpg[/img] De dubbel gewonnen met nog 6 andere managers erbij. In totaal 21 winst 1 gelijk 0 verlies in de competitie. 4810 managerpunten waarmee ik nu naar plek 143 ben gestegen in de ranking :) @Thierryvane Van de top 20 hoogst gerate spelers in de competitie zijn de eerste 16 van mijn team :)[/QUOTE] En die managers maar slaag geven in de beker :cab::P
Link naar opmerking
Deel via andere websites