Niels Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Napoli (logisch) en Empoli (heel knap) blijven echt aan het beesten hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Toch maar een keertje die MU-competitie joinen. Erg benieuwd. Wanneer is the next one? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Begin februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 12 januari 2016 Share Geplaatst 12 januari 2016 Diegene die Napoli coacht is echt een beest. Gefeliciteerd! Ik heb trouwens nog maar 1x een tk ingezet zien worden. Doen we daar niet aan? Of zet iedereen hem pas op het einde in? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 12 januari 2016 Share Geplaatst 12 januari 2016 Ik heb bewust nog maar 1 TK ingezet. Met een team als Carpi kan dat in latere fases nog van pas komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 januari 2016 Share Geplaatst 12 januari 2016 Laatste vijf seizoenen, vijf keer de beker. #cupfighters Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 12 januari 2016 Share Geplaatst 12 januari 2016 Ik heb bewust nog maar 1 TK ingezet. Met een team als Carpi kan dat in latere fases nog van pas komen. Hmm oke. Niet inzetten lijkt me ook leuk. Dan hou je het eerlijker. Volgens mij heb ik nu al gruwelijk nadeel omdat m'n spelers vrijwel niet trainen, als ik zie welke ploegen er al gemiddeld op 90 staan dan moet dat wel door betere trainingsvelden komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glennoldeman Geplaatst 12 januari 2016 Share Geplaatst 12 januari 2016 Vanavond laatste wedstrijd in de Premier League, kampioen geworden met Chelsea. Volgend jaar een competitie in Nederland. Wil graag actieve competitie, mochten er dus nog managers zijn die wat zoeken, de volgende teams zijn al bezet, de rest is vrijj! Wil je er eentje, stuur me dan even een PM! PEC Zwolle Willem 2 Ajax Feyenoord De Graafschap FC Utrecht Heracles Groningen PSV Ik hoor het graag of iemand interesse heeft! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 januari 2016 Share Geplaatst 12 januari 2016 (bewerkt) Hmm oke. Niet inzetten lijkt me ook leuk. Dan hou je het eerlijker. Volgens mij heb ik nu al gruwelijk nadeel omdat m'n spelers vrijwel niet trainen, als ik zie welke ploegen er al gemiddeld op 90 staan dan moet dat wel door betere trainingsvelden komen. Klopt. Maar seizoenskaart/premium kaarten maakt voor mij ook leuker. Niet alleen trainingsvelden maar ook meer besloten en normale trainingskampen. 12 januari 2016 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 januari 2016 Share Geplaatst 12 januari 2016 Voor de geïnteresseerde: 40 | Halberstädter Fantasy ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glennoldeman Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 Voor geintresseerden, hij is net open! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glennoldeman Geplaatst 15 januari 2016 Share Geplaatst 15 januari 2016 Voor geintresseerden, hij is net open! Inmiddels nog 5 teams vrij! Wil graag volle competite, dus kom er snel bij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 15 januari 2016 Share Geplaatst 15 januari 2016 TK gepakt maar twee rode kaarten in eerste helft. FML Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joeyscenijme Geplaatst 15 januari 2016 Share Geplaatst 15 januari 2016 Met Liverpool 3e geworden en bekerfinale gehaald . Wil volgend keer ook wel meedoen met een MU competitie :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 20 januari 2016 Share Geplaatst 20 januari 2016 hoe test je die osm3 beta dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Bekerfinale gehaald met Carpi. Nu wil ik die beker ook maar ik vrees ervoor.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Zit nu met 15 vrienden in 1 competitie, heftig hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 januari 2016 Share Geplaatst 25 januari 2016 Ook maar weer eens opgepakt, begonnen met napoli. Leuk team staan nu. 11 wedstrijden gespeeld 9 gewonnen en 2 gelijk. Goed voor een 2e plaats achter Juventus. Moreno en juanfran voor de verdediging gehaald, gundogan en eriksen voor het middenveld en wil nog een vleugelspeler er bij hebben. Sterling staat op de tl maar dat is nog even sparen Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 januari 2016 Share Geplaatst 26 januari 2016 Ook maar weer eens opgepakt, begonnen met napoli. Leuk team staan nu. 11 wedstrijden gespeeld 9 gewonnen en 2 gelijk. Goed voor een 2e plaats achter Juventus. Moreno en juanfran voor de verdediging gehaald, gundogan en eriksen voor het middenveld en wil nog een vleugelspeler er bij hebben. Sterling staat op de tl maar dat is nog even sparen Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Moreno en Juan Fran zijn wel erg oud hé. En je hebt ook al Lichtsteiner bijvoorbeeld... Je kan/had beter Laporte, David Alaba, John Stones, Carvajal etc dat soort spelers kunnen halen. Dit is mijn Leicster City week 30 25 winst 0 gelijk 2 verlies, 1e Doelstelling 13e... Empoli week 36 2e Doelstelling 16e... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 26 januari 2016 Share Geplaatst 26 januari 2016 Moreno en Juan Fran zijn wel erg oud hé. En je hebt ook al Lichtsteiner bijvoorbeeld... Je kan/had beter Laporte, David Alaba, John Stones, Carvajal etc dat soort spelers kunnen halen. Dit is mijn Leicster City week 30 25 winst 0 gelijk 2 verlies, 1e Doelstelling 13e... Empoli week 36 2e Doelstelling 16e... Ik ben napoli hea:p bedoel Alberto Moreno van Liverpool. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 januari 2016 Share Geplaatst 26 januari 2016 Gister een 'persoonlijk dieptepunt' bereikt op OSM. Investeer ik, serieus, per ongeluk zestig miljoen (!) eigen vermogen in een Bulgaars cluppie. Zo zonde. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 26 januari 2016 Share Geplaatst 26 januari 2016 Heb ik ook al voorgehad, 30 miljoen toen per ongeluk in een Wit-Russische club gestopt op de laatste dag. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 januari 2016 Share Geplaatst 26 januari 2016 Eigen vermogen ;e :r Nog nooit gebruikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 26 januari 2016 Share Geplaatst 26 januari 2016 Moreno en Juan Fran zijn wel erg oud hé. En je hebt ook al Lichtsteiner bijvoorbeeld... Je kan/had beter Laporte, David Alaba, John Stones, Carvajal etc dat soort spelers kunnen halen. Dit is mijn Leicster City week 30 25 winst 0 gelijk 2 verlies, 1e Doelstelling 13e... Empoli week 36 2e Doelstelling 16e... Welke tactiek gebruik je met Leicester, die van mij komt nog niet echt uit de verf. En met welke ben je begonnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 januari 2016 Share Geplaatst 27 januari 2016 Welke tactiek gebruik je met Leicester, die van mij komt nog niet echt uit de verf. En met welke ben je begonnen? 4-3-3 B, zoek de vleugels.Agressief , Zonaal, Buitenspelval ja.. Verdedigers blijf achterin, middenveld ondersteun aanvallers en aanvallers alleen aanvallen. Hoog baltempo, Offensief en 76% pressie. Wat vind je van mijn team :)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten