Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Online Soccer Manager

Tomasson

Aanbevolen berichten

Ik heb bewust nog maar 1 TK ingezet. Met een team als Carpi kan dat in latere fases nog van pas komen.

Hmm oke. Niet inzetten lijkt me ook leuk. Dan hou je het eerlijker. Volgens mij heb ik nu al gruwelijk nadeel omdat m'n spelers vrijwel niet trainen, als ik zie welke ploegen er al gemiddeld op 90 staan dan moet dat wel door betere trainingsvelden komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond laatste wedstrijd in de Premier League, kampioen geworden met Chelsea. Volgend jaar een competitie in Nederland. Wil graag actieve competitie, mochten er dus nog managers zijn die wat zoeken, de volgende teams zijn al bezet, de rest is vrijj! Wil je er eentje, stuur me dan even een PM!

PEC Zwolle

Willem 2

Ajax

Feyenoord

De Graafschap

FC Utrecht

Heracles

Groningen

PSV

Ik hoor het graag of iemand interesse heeft!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm oke. Niet inzetten lijkt me ook leuk. Dan hou je het eerlijker. Volgens mij heb ik nu al gruwelijk nadeel omdat m'n spelers vrijwel niet trainen, als ik zie welke ploegen er al gemiddeld op 90 staan dan moet dat wel door betere trainingsvelden komen.

Klopt. Maar seizoenskaart/premium kaarten maakt voor mij ook leuker. Niet alleen trainingsvelden maar ook meer besloten en normale trainingskampen.

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook maar weer eens opgepakt, begonnen met napoli.

Leuk team staan nu. 11 wedstrijden gespeeld 9 gewonnen en 2 gelijk.

Goed voor een 2e plaats achter Juventus. Moreno en juanfran voor de verdediging gehaald, gundogan en eriksen voor het middenveld en wil nog een vleugelspeler er bij hebben. Sterling staat op de tl maar dat is nog even sparen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook maar weer eens opgepakt, begonnen met napoli.

Leuk team staan nu. 11 wedstrijden gespeeld 9 gewonnen en 2 gelijk.

Goed voor een 2e plaats achter Juventus. Moreno en juanfran voor de verdediging gehaald, gundogan en eriksen voor het middenveld en wil nog een vleugelspeler er bij hebben. Sterling staat op de tl maar dat is nog even sparen

Moreno en Juan Fran zijn wel erg oud hé. En je hebt ook al Lichtsteiner bijvoorbeeld...

Je kan/had beter Laporte, David Alaba, John Stones, Carvajal etc dat soort spelers kunnen halen.

Dit is mijn Leicster City week 30 25 winst 0 gelijk 2 verlies, 1e

Doelstelling 13e...

pseXvHg.jpg

Empoli week 36 2e

Doelstelling 16e...

GCqDT2w.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moreno en Juan Fran zijn wel erg oud hé. En je hebt ook al Lichtsteiner bijvoorbeeld...

Je kan/had beter Laporte, David Alaba, John Stones, Carvajal etc dat soort spelers kunnen halen.

Doelstelling 13e...

pseXvHg.jpg

Empoli week 36 2e

Doelstelling 16e...

GCqDT2w.jpg

Ik ben napoli hea:p bedoel Alberto Moreno van Liverpool.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doelstelling 13e...

pseXvHg.jpg

Empoli week 36 2e

Doelstelling 16e...

GCqDT2w.jpg

Welke tactiek gebruik je met Leicester, die van mij komt nog niet echt uit de verf.

En met welke ben je begonnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welke tactiek gebruik je met Leicester, die van mij komt nog niet echt uit de verf.

En met welke ben je begonnen?

4-3-3 B, zoek de vleugels.Agressief , Zonaal, Buitenspelval ja..

Verdedigers blijf achterin, middenveld ondersteun aanvallers en aanvallers alleen aanvallen. Hoog baltempo, Offensief en 76% pressie.

Wat vind je van mijn team :)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites