Boeruh! Geplaatst 6 augustus 2015 Share Geplaatst 6 augustus 2015 Die laatste had ik willen hebben :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 6 augustus 2015 Share Geplaatst 6 augustus 2015 Maar Powell is goedkoper en jonger. Maar geen probleem je hebt al Young en Januzaj van me gekocht :D Jep, misschien vanavond nog. Moet even kijken, want moet natuurlijk even wel wat potentie halen ipv oudgediendes :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 6 augustus 2015 Share Geplaatst 6 augustus 2015 (bewerkt) Jeremy Menez welkom to Sunderland. Had bijna Lewandowski gehaald. :r [MENTION=3933]Bruins[/MENTION]; :naughty: 6 augustus 2015 bewerkt door Mangata Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 6 augustus 2015 Share Geplaatst 6 augustus 2015 Wat heb jij voor gierige tactiek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 augustus 2015 Share Geplaatst 6 augustus 2015 Mijn scout vond Gaya niet ;e Nu maar Toprak, Ibe en Roberts gehaald. Roberts is voor de doorverkoop Ibe twijfel ik nog over. Toprak is basis zodat ik eerst Jones en daarna Rojo kan trainen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 6 augustus 2015 Share Geplaatst 6 augustus 2015 Wat heb jij voor gierige tactiek Tactisch meesterbrein. #TheSpecialOne :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 7 augustus 2015 Share Geplaatst 7 augustus 2015 Te koop bij Arsenal: Giroud Walcott Welbeck Coquelin Flamini Wellington Silva Gabriel Paulista Monreal Ospina Martinez Sommigen zijn redelijk makkelijk en voor een lage prijs te halen, voor anderen moet je misschien wat dieper in de buidel tasten ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 augustus 2015 Share Geplaatst 7 augustus 2015 Te koop bij Manchester United Rooney Hernandez Wilson Powell Fellaini Herrera Raffael McNair Evans Blackett Raffael Roberts Ibe Romero De Gea Lindegaard Ignatjev Lautoa Darmian Sommigen zijn redelijk makkelijk en voor een lage prijs te halen, voor anderen moet je misschien wat dieper in de buidel tasten zoals Boeruh zou zeggen ;) :) Fellain is bijvoorbeeld 14.65 waard en voor 13 te koop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 7 augustus 2015 Share Geplaatst 7 augustus 2015 Hoeveel voor Herrera? [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 augustus 2015 Share Geplaatst 7 augustus 2015 Hoeveel voor Herrera? [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; 19.5 miljoen das ongeveer 1 miljoen boven zijn waarde of minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 7 augustus 2015 Share Geplaatst 7 augustus 2015 19.5 miljoen das ongeveer 1 miljoen boven zijn waarde of minder. (Y) Sorry, dan ga ik voor Wijnaldum/Cabella. [emoji14] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 7 augustus 2015 Share Geplaatst 7 augustus 2015 Dat kopen van een compleet nieuw elftal vind ik altijd zo jammer.. Speel je tegen Roma met Messi/Ronaldo/Suarez in de voorhoede. Leuk zeg. Kies dan gewoon een fantasyleague. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 augustus 2015 Share Geplaatst 7 augustus 2015 (Y) Sorry, dan ga ik voor Wijnaldum/Cabella. [emoji14] Waarde dan!! Hij is beter dan die anderen 2 en heeft al 91. Met trainingsvelden kan je hem zo naar 95 of meer trainen (y) [MENTION=139]Niels[/MENTION]; zo ver ga ik helemaal niet. Heb Dybala gehaald met United en ben niet van plan een MSN of BBC speler te halen. Veel te duur/oud en overpriced! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 7 augustus 2015 Share Geplaatst 7 augustus 2015 Ik ben met Sunderland hè, [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION];. Ik moet een beetje op m'n centen letten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 augustus 2015 Share Geplaatst 7 augustus 2015 Ik ben met Sunderland hè, [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION];. Ik moet een beetje op m'n centen letten. NP.Snap het! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 7 augustus 2015 Share Geplaatst 7 augustus 2015 Verzoek voor oefenwedstrijd verstuurd aan Tottenham ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 7 augustus 2015 Share Geplaatst 7 augustus 2015 NP.Snap het! Waarom bood je 9? Die van Porto was 76, zelfde leeftijd en stond voor meer dan een miljoen minder op de TL ;c Die heb ik meteen gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 augustus 2015 Share Geplaatst 7 augustus 2015 Waarom bood je 9? Die van Porto was 76, zelfde leeftijd en stond voor meer dan een miljoen minder op de TL ;c Die heb ik meteen gehaald. Omdat ik al een rechtsback van Porto 32 77 21 jaar vandaag heb gekocht en je maar 1 speler van 1 team per speelronde kan kopen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 7 augustus 2015 Share Geplaatst 7 augustus 2015 We zullen eens zien wat we van Bournemouth kunnen maken. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 7 augustus 2015 Share Geplaatst 7 augustus 2015 Verliezen van Arsenal :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 augustus 2015 Share Geplaatst 7 augustus 2015 Verliezen van Arsenal :huhu: Toen zat ie er nog niet bij ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Wie is van WHU? _O_ [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Jammer van Schneiderlin. Succes vanavond. Probeer maar van het ongeslagen Sunderland te winnen. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Wie is van WHU? _O_ [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Jammer van Schneiderlin. Succes vanavond. Probeer maar van het ongeslagen Sunderland te winnen. ;) Dat is iemand uit mijn crew net als die van Stoke, Liverpool en Chelsea. Waarvan door bijvoorbeeld volgens mij en jou en [MENTION=3933]Bruins[/MENTION]; makkelijk van Liverpool werd gewonnen... Ja thnx Nick! Mee eens, zeker jammer. Dat betekent wel dat Ibe voorlopig nog niet verkocht gaat worden. Wel efe flink winstgemaakt op aantal spelers ;c Ja dat gaat lastig worden!! Jij doet onwijs goed zeg, complimenten _O_ 0-0 bij Bruins gespeeld maar wel terecht, allebei 11 doelpogingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Dat is iemand uit mijn crew net als die van Stoke, Liverpool en Chelsea. Waarvan door bijvoorbeeld volgens mij en jou en [MENTION=3933]Bruins[/MENTION]; makkelijk van Liverpool werd gewonnen... Ja thnx Nick! Mee eens, zeker jammer. Dat betekent wel dat Ibe voorlopig nog niet verkocht gaat worden. Wel efe flink winstgemaakt op aantal spelers ;c Ja dat gaat lastig worden!! Jij doet onwijs goed zeg, complimenten _O_ 0-0 bij Bruins gespeeld maar wel terecht, allebei 11 doelpogingen. Aah duidelijk. Die van WHU won met 4-0 van mij in een friendly. Thanks! Ik heb nog een CAM nodig met een hoge aanvallende rating. Twijfel of ik James moet halen of dat ik Shaqiri moet scouten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 Aah duidelijk. Die van WHU won met 4-0 van mij in een friendly. Thanks! Ik heb nog een CAM nodig met een hoge aanvallende rating. Twijfel of ik James moet halen of dat ik Shaqiri moet scouten. Als je James kan halen, altijd doen ;) Ik twijfelde ook eerst tussen Berardi scouten en Lewandowski halen. Lewandowski was nog maar 6 miljoen boven zijn waarde en ook pas 26 jaar, dus toen hem maar gehaald. Alleen Rooney kan ik voorin niet trainen maar de rest wel/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten