Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Online Soccer Manager

Tomasson

Aanbevolen berichten

Te koop bij Manchester United

Rooney

Hernandez

Wilson

Powell

Fellaini

Herrera

Raffael

McNair

Evans

Blackett

Raffael

Roberts

Ibe

Romero

De Gea

Lindegaard

Ignatjev

Lautoa

Darmian

Sommigen zijn redelijk makkelijk en voor een lage prijs te halen, voor anderen moet je misschien wat dieper in de buidel tasten zoals Boeruh zou zeggen ;) :)

Fellain is bijvoorbeeld 14.65 waard en voor 13 te koop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(Y)

Sorry, dan ga ik voor Wijnaldum/Cabella. [emoji14]

Waarde dan!! Hij is beter dan die anderen 2 en heeft al 91. Met trainingsvelden kan je hem zo naar 95 of meer trainen (y) [MENTION=139]Niels[/MENTION]; zo ver ga ik helemaal niet. Heb Dybala gehaald met United en ben niet van plan een MSN of BBC speler te halen. Veel te duur/oud en overpriced!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom bood je 9? Die van Porto was 76, zelfde leeftijd en stond voor meer dan een miljoen minder op de TL ;c Die heb ik meteen gehaald.

Omdat ik al een rechtsback van Porto 32 77 21 jaar vandaag heb gekocht en je maar 1 speler van 1 team per speelronde kan kopen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie is van WHU? _O_

[MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Jammer van Schneiderlin. Succes vanavond. Probeer maar van het ongeslagen Sunderland te winnen. ;)

Dat is iemand uit mijn crew net als die van Stoke, Liverpool en Chelsea. Waarvan door bijvoorbeeld volgens mij en jou en [MENTION=3933]Bruins[/MENTION]; makkelijk van Liverpool werd gewonnen...

Ja thnx Nick! Mee eens, zeker jammer. Dat betekent wel dat Ibe voorlopig nog niet verkocht gaat worden. Wel efe flink winstgemaakt op aantal spelers ;c

Ja dat gaat lastig worden!! Jij doet onwijs goed zeg, complimenten _O_

0-0 bij Bruins gespeeld maar wel terecht, allebei 11 doelpogingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is iemand uit mijn crew net als die van Stoke, Liverpool en Chelsea. Waarvan door bijvoorbeeld volgens mij en jou en [MENTION=3933]Bruins[/MENTION]; makkelijk van Liverpool werd gewonnen...

Ja thnx Nick! Mee eens, zeker jammer. Dat betekent wel dat Ibe voorlopig nog niet verkocht gaat worden. Wel efe flink winstgemaakt op aantal spelers ;c

Ja dat gaat lastig worden!! Jij doet onwijs goed zeg, complimenten _O_

0-0 bij Bruins gespeeld maar wel terecht, allebei 11 doelpogingen.

Aah duidelijk. Die van WHU won met 4-0 van mij in een friendly.

Thanks! Ik heb nog een CAM nodig met een hoge aanvallende rating. Twijfel of ik James moet halen of dat ik Shaqiri moet scouten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aah duidelijk. Die van WHU won met 4-0 van mij in een friendly.

Thanks! Ik heb nog een CAM nodig met een hoge aanvallende rating. Twijfel of ik James moet halen of dat ik Shaqiri moet scouten.

Als je James kan halen, altijd doen ;)

Ik twijfelde ook eerst tussen Berardi scouten en Lewandowski halen. Lewandowski was nog maar 6 miljoen boven zijn waarde en ook pas 26 jaar, dus toen hem maar gehaald. Alleen Rooney kan ik voorin niet trainen maar de rest wel/

Link naar opmerking
Deel via andere websites