Netzwerk Geplaatst 23 juni 2015 Share Geplaatst 23 juni 2015 (bewerkt) We swingen erdoor: http://afbeelding.im/t9x0UlU2 23 juni 2015 bewerkt door DeJarnoxD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Buffon maar een rating van 86 en bijv Claudio Bravo 90 :S Skande. Buffon is op Transfermarkt.nl 2 miljoen waard. Claudio Bravo 12 miljoen. We hebben een prachtig mooie formule om ratings te bepalen op basis van TM waardes. Hierin zit wel enigszins speling. Ik zal 't ff melden bij de League Updaters. Hopelijk is die speling nog niet gebruikt in de rating van 86. Mag best hoger idd. :) ik speel eigenlijk altijd op agressief. pas het nooit aan en heb dan zo 2 of 3 rode kaarten in een seizoen en als het tegen een computer is win ik alsnog de wedstrijd. Sinds de laatste update is het wel iets belangrijker om te kijken naar je tackling. Bij een (zeer) strenge scheids zou ik niet extreme spelen. Ik speel dan op normal of agressive. Die rode kaarten killen je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Buffon is op Transfermarkt.nl 2 miljoen waard. Claudio Bravo 12 miljoen. We hebben een prachtig mooie formule om ratings te bepalen op basis van TM waardes. Hierin zit wel enigszins speling. Ik zal 't ff melden bij de League Updaters. Hopelijk is die speling nog niet gebruikt in de rating van 86. Mag best hoger idd. :) Sinds de laatste update is het wel iets belangrijker om te kijken naar je tackling. Bij een (zeer) strenge scheids zou ik niet extreme spelen. Ik speel dan op normal of agressive. Die rode kaarten killen je. ik doe nooit extreem, altijd agressief. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yackeau Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Moest laatste wedstrijden tegen de nummer 2, m'n doelsaldo was dus beter. 13-11 kansen in m'n voordeel, maar ik verloor waardoor ik nu maar 5433 MP krijg ipv 6500 ofzo.... Team ook niet tevreden over, wel aardig maar kan makkelijk beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Boys, vraagje. Zowat iedereen hier speelt al jaren OSM. Waarom spelen jullie al zolang? Wat maakt het zo'n leuk spel? Waarom wordt het niet saai voor jullie, na al die jaren? Wees zo concreet mogelijk pls. Ik regel Premium Tickets voor het beste antwoord! :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 (bewerkt) Online Soccer Manager #4 Ik krijg een beetje CSS feeling hierbij. Heel simpel, geen poespas. 5min per dag is meer dan genoeg. En omdat ik gewoon goed ben haha. Oar op links is hax. 26 juni 2015 bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 27 juni 2015 Share Geplaatst 27 juni 2015 Boys, vraagje. Zowat iedereen hier speelt al jaren OSM. Waarom spelen jullie al zolang? Wat maakt het zo'n leuk spel? Waarom wordt het niet saai voor jullie, na al die jaren? Wees zo concreet mogelijk pls. Ik regel Premium Tickets voor het beste antwoord! :-D Spelen met vrienden of gewoon een team zoeken en het goed uitbouwen. Je kan crews joinen en iedereen kapotmaken met je skills in een competitie. Dubbelaccounts maken. Al je spaarcentjes erin steken en last but not least voor die dikke clubgeschiedenis in de profiel. Geef nu die PSK maar want ik kan maar met max 2€ nietmeer kopen ipv 4€ ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 27 juni 2015 Share Geplaatst 27 juni 2015 Belangrijkste is imo dat het spel zo klein is. Je hoeft maar drie minuten online te zijn om je opstelling even aan te passen en trainingen in te stellen. Dat kan als je op de bus staat te wachten, tijdens reclame op tv of nog snel even voor het slapen gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 27 juni 2015 Share Geplaatst 27 juni 2015 1. Je kunt het heel simpel spelen met vrienden. Je hoeft niet tegelijk online te zijn, kunt erg makkelijk bij elkaar in de competitie enz. 2. Het spel zelf is erg simpel, je hoeft maar kort online te zijn, op elk moment van 19:00-19:00. Je hoeft geen uren te besteden aan scouten, tactieken etc. Lekker simpel. 3. Je kunt zelf je team bouwen zoals je wil, je hoeft geen rekening te houden met salaris, grootte van de club e.d. Het wordt ook niet saai omdat je heel veel teams kunt zijn, met vrienden kunt spelen, verschillende uitdagingen kunt spelen (kampioen worden of juist met een ds16 team in de top 3 eindigen) en je eventueel een pauze zou kunnen nemen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 27 juni 2015 Share Geplaatst 27 juni 2015 Dank voor jullie input. Allen prima antwoorden, maar er kan er maar 1 de winnaar zijn. @Boeruh! , wat is je OSM username? :-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yackeau Geplaatst 27 juni 2015 Share Geplaatst 27 juni 2015 Boys, vraagje. Zowat iedereen hier speelt al jaren OSM. Waarom spelen jullie al zolang? Wat maakt het zo'n leuk spel? Waarom wordt het niet saai voor jullie, na al die jaren? Wees zo concreet mogelijk pls. Ik regel Premium Tickets voor het beste antwoord! :-D Teams bouwen, op fora ouwehoeren en het is gewoon een kleine moeite. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 27 juni 2015 Share Geplaatst 27 juni 2015 Dank voor jullie input. Allen prima antwoorden, maar er kan er maar 1 de winnaar zijn. @Boeruh! , wat is je OSM username? :-) balophetdk, op dit moment manager van Barcelona in de PSV Forum league :) [MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 28 juni 2015 Share Geplaatst 28 juni 2015 [MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; ik heb ze ontvangen, bedankt! Worden ze automatisch geactiveerd? Want was net van plan een pauze te houden ivm vakantie ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yackeau Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 [MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; ik heb ze ontvangen, bedankt! Worden ze automatisch geactiveerd? Want was net van plan een pauze te houden ivm vakantie ;) Die worden als het goed is niet automatisch geactiveerd. Weet wel dat als je ze activeert je ze niet meer kunt deactiveren. Ik kom niet meer boven m'n hoogste rank, beetje irritant haha. Kom steeds net niet boven de 361..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Volgens mij was dat bij mij wel het geval. Nou ja, niets aan te doen en ik mag niet zeuren...;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Kampioen plus de beker. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Kampioen plus de beker. :) Prachtig team Thier en mooie resultaten _O_ Hoeveel TK's tegen en hoeveel MP? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yackeau Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 [MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; voor OSM World heb ik de motivatie niet hahaha. Speel je ook OSM NL of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 [MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; Waarom zijn in sommige landen teams met lagere doelstellingen beter/meer waard dan DS1 teams? Of hoge DS teams? Voorbeeldje Palmeiras in Brazilie eerst DS7 nu DS10 was met DS7 al meer waard dan DS1 teams vanaf de start en nu met DS10 nog steeds :cab: Of Sassuolo dat enorm OverPowered is met DS13/16 en meer waard is dan DS7 teams...? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 [MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; voor OSM World heb ik de motivatie niet hahaha. Speel je ook OSM NL of niet? Nee. Ik heb precies hetzelfde met OSM NL. :) [MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; Waarom zijn in sommige landen teams met lagere doelstellingen beter/meer waard dan DS1 teams? Of hoge DS teams? Voorbeeldje Palmeiras in Brazilie eerst DS7 nu DS10 was met DS7 al meer waard dan DS1 teams vanaf de start en nu met DS10 nog steeds :cab: Of Sassuolo dat enorm OverPowered is met DS13/16 en meer waard is dan DS7 teams...? Ja, hier zijn we mee bezig om 't te fixen. :-) Sowieso, met zulke zaken kun je altijd ff klagen op het forum. ;-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yackeau Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 De VS was pas erg, DS 15 was meer waard dan DS1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 8 juli 2015 Share Geplaatst 8 juli 2015 Heb het ook maar weer eens opgepakt. Sassuolo op het hoofdaccount en Toulouse op S1. Wat is dat met World en NL zoals hierboven wordt vermeld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 8 juli 2015 Share Geplaatst 8 juli 2015 [MENTION=385]Alovenac[/MENTION]; Hetzelfde alleen is World alle landen en NL Nederlands en Vlaams. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 juli 2015 Share Geplaatst 11 juli 2015 Celta de Vigo , Jarno is Atletico in deze competitie. Ik kwam er veel later bij. Nu uitzicht op plaats 6 van Villareal smile Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 juli 2015 Share Geplaatst 22 juli 2015 Weer eens een topteam genomen: met succes. Kampioen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten