Matthias. Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 Zijn er mensen die interesse hebben in een competitie in de Engelse Tweede Divisie? Join in de competitie "League of Champs" Competitie nummer 5136023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 Ik heb nog wat (van de mindere) teams over in de Franse Competitie, zitten nog in de voorbereiding. Competitie kan je vinden als je MichaelR23 opzoekt (want dat ben ik) of zoekt op Ligue le Big Mike (1180201) als competitienaam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 Zijn er mensen die interesse hebben in een competitie in de Engelse Tweede Divisie? Join in de competitie "League of Champs" Competitie nummer 5136023 Heb Derby County genomen :) [MENTION=340]Big Mike[/MENTION]; Heb Bordeaux genomen bij jou ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 Update transfersysteem Baas! Doordat er steeds meer rijke clubs de transfermarkt overspoelen is er steeds meer geld beschikbaar in de voetbaleconomie. Ook in OSM willen we die handel stimuleren. Dus besloten we de volgende dingen te doen: - Het wordt makkelijker om dure spelers te verkopen op de Transferlijst - Verwijderen van de limiet op het aantal spelers op de Transferlijst - Buitenlandse clubs zullen hun spelers van de Transferlijst halen als ze teveel in prijs zakken. - Buitenlandse clubs zullen vaker een bezoek brengen aan de Transferlijst - Spelers op de Transferlijst zullen beter passen bij het niveau en de kwaliteiten in jouw competitie - Spelers die op de Transferlijst verschijnen zullen iets duurder worden, dit geldt niet voor spelers die gescout zijn - Computerteams zullen meer Aanbiedingen doen op jouw spelers en zullen jouw Aanbiedingen eerder accepteren - Je huidige Transferlijst zal overspoeld worden met nieuwe spelers Dit is dus het moment om de Transferlijst te bezoeken en los te gaan. Niks kan je meer tegenhouden. Handelen maar! Hulde! [MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 Inderdaad heel goed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 (bewerkt) Er komt nog een zooi mooie updates aan. Stay tuned. :D Voorheen kon je geen speler voor meer dan xx miljoen aan de CPU verkopen. Nu kan het wel. :-) Btw: het is een totaal nieuw transfer systeem. Als je bugs ziet, gauw op het forum melden. Wij testen alles uitvoerig, maar het kan natuurlijk altijd zijn dat er iets mis gaat. 14 april 2015 bewerkt door Tjinnoes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 april 2015 Share Geplaatst 15 april 2015 Ik kan met PSG nog steeds maar 4 spelers tegelijkertijd op de TL zetten, of lees ik het nu verkeerd? Verder wel fijne toevoegingen, alleen krijg je nu wel een imo te groot verschil tussen mensen die met de grote teams managen. Die teams zitten vaak overvol met spelers die best wat waard zijn, nu ze die nog sneller verkopen (ik deed er met Arsenal nog wel een aantal dagen over voor ik alles wat overbodig was had verkocht) zullen ze alleen maar sneller beschikken over de topspelers.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 15 april 2015 Share Geplaatst 15 april 2015 denk niet dat de wijzigingen nu al zijn doorgevoerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 15 april 2015 Share Geplaatst 15 april 2015 Ik dacht eerst ook dat het om die vier spelers ging, maar volgens mij bedoelen ze dat de transferlijst zelf niet vol kan raken. Dus dat de transferlijst geen maximum aantal spelers heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 15 april 2015 Share Geplaatst 15 april 2015 Volgens mij zijn de wijzigingen al wel doorgevoerd, maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 15 april 2015 Share Geplaatst 15 april 2015 [MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; Jij doet iets voor OSM begrijp ik? Na de transferupdate stond Sterling bij mij op de transferlijst (Barcelona, voorbereiding). Ik moest nog twee spelers verkopen voor ik hem kon kopen. Dus vandaag kijk ik op de transferlijst, had bijna 70 miljoen, is hij ineens weg, zonder dat hij door een andere manager gekocht is. Is dat de bedoeling of een fout? Volgens mij hebben anderen hier ook last van. En ik kan ook geen video's kijken om seizoenskaarten te verdienen. Als ik op de button klik komt er wel een soort nieuwe pagina met een filmje, start het filmpje niet en krijg ik dus ook geen seizoenskaart. Ik krijg elke dag hetzelfde filmpje (Staycation or Vacation o.i.d.). M'n broertje heeft hetzelfde met Staycation or Vacation en een of ander filmpje met een postbode of zoiets (dit kan ik fout hebben). Ik weet niet of jij er iets aan kan doen, maar ik dacht ik meld het maar even ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
038 Geplaatst 15 april 2015 Share Geplaatst 15 april 2015 Ik had ook een speler gescout, had ik net niet genoeg geld....Ik speler verkocht en toen was die speler ook weg en door niemand anders gekocht. Ben nu aan het proberen om hem weer te scouten, hopelijk lukt dat. Heb Pogba en Messi al voorbij zien komen op de transfermarkt in de BPL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 15 april 2015 Share Geplaatst 15 april 2015 Hier een transfermarkt (Serie A) met Caudrado, Diego Costa, Chech, Lacazette, Marcelo, Cahill en Leno, Mathieu en Zableta die al gekocht zijn afgelopen twee speelrondes. En nog eventueel al 'verdwenen' spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 april 2015 Share Geplaatst 15 april 2015 Speler van mij (Éder, Sampdoria) kreeg zojuist negen wedstrijden schorsing nadat hij de assistent-grensrechter bedreigd had. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 [MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; Ben niet bepaald blij/tevreden over de nieuwste transfer update. If anything is eerder nog moeilijker geworden om spelers te verkopen, dan makkelijker :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 De engine komt sinds de update alleen maar minder langs en koopt minder op. En dan worden spelers die via engine of scout komen voor 2x hun waarde verkocht: Really now? Reus is 25 maar waard, 50 te koop. Taison 16 waard, 31 te koop. Hoeveel is Messi dan nu 80 miljoen? 100?.... Dit gaat toch nergens meer over? Cleverley 25 jaar!! Met maar 84 84 84 voor 25 miljoen euro.... [MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; Dit is een grap toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 Dat spelers voor meer kunnen worden verkocht aan de engine is wel top. Heb al Marchisio (26) en Pedro (27.5) weten te verkopen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 Dat spelers voor meer kunnen worden verkocht aan de engine is wel top. Heb al Marchisio (26) en Pedro (27.5) weten te verkopen :) Voor hoeveel miljoen verkocht en hoeveel zijn/waren ze waard dan? ;) Oh wacht 26 en 27.5 miljoen verkocht... Sorry. Hoeveel waren ze waard? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 Verkocht voor de bedragen die tussen haakjes staan. Marchisio was 16.439.354 waard en Pedro was 18.785.268 waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 Verkocht voor de bedragen die tussen haakjes staan. Marchisio was 16.439.354 waard en Pedro was 18.785.268 waard. Netjes vriend :) (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 Bedankt :) Bij Barça nu Pogba gehaald (stond toevallig op de transferlijst) en met Juve ben ik Draxler aan het scouten als vervanger. Wel balen dat ik bij Barça niet kan scouten omdat ik geen video's meer kan kijken :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yackeau Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Spelers dalen per dag nu ook een heel stuk meer hè? En gescoute spelers zijn nog steeds 1,5 keer de waarde, en 'vroeger' (in hoeverre je mij oude garde kunt noemen, maar in 2013 et cetera) waren spelers ook gewoon twee keer de waarde, en was je startbudget altijd vijf keer zo laag als dat dat nu is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 @Kyrill geniet van je schorsing als het waar is wat ze op OSM forum zeggen. :clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 @Kyrill geniet van je schorsing als het waar is wat ze op OSM forum zeggen. :clap: Ja is waar haha. De schorsing is nu al voor helft voorbij. Maar ik zat bij een Crew en kan na de schorsing 60 dagen geen crew meer joinen. Overigens denk ik steeds meer aan om definitief te stoppen met OSM. Heb wel gehad. Die Reus is nu na 8/9 uur nog steeds gewoon dik 49 miljoen in prijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 18 april 2015 Share Geplaatst 18 april 2015 Waarkm een schorsing dan? :r [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten