Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Europa Universalis IV

Tomasson

Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei AntiChrist7:

de Domination dlc geeft een hele nieuwe mission tree en mechanics voor ottomans, dus is wel normaal dat je game er anders uitziet

Die heb ik juist niet in mijn geval. Natuurlijk, zijn er ook standaard updates geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei FMNOOB:

Die heb ik juist niet in mijn geval. Natuurlijk, zijn er ook standaard updates geweest.

Dat wel, maar Paradox maakt er een gewoonte van om nieuwe features vast te haken aan dlc

"ja dit komt er allemaal gratis bij, maar eigenlijk werken die optimaal als je ook de desbetreffende dlc koopt"

Afhankelijk van hoeveel je speelt is het natuurlijk wel waard qua prijs, maar ik denk toch niet het niet het beste bussinesmodel is. Als ik een nieuwe speler was en ik opende de storepage en zag 400euro aan dlc, zou ik toch niet direct happig zijn.

Nuja, het is aan hen om te bepalen natuurlijk. Ik ga ondertussen wat nadenken over welke volgende achievements ik ga doen. nog 230 te gaan :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Brick by brick achievement - Ik had een paar alt-f4s nodig in de eerste oorlog tegen Engeland (opeens een tech over me) , maar nadien gng het makkelijk. Missies zijn leuk (beetje OP wss). Ik was wat teleurgesteld toen frankrijk de BI kreeg, maar een paar jaar geleden opeens frankrijk als junior partner :p Influence is wss beetje overkill als eerste idee

20240810133354_1.thumb.jpg.d3e24bdbd23170ed4d707b4fb6110287.jpg

Enige wat ik nog niet weet is welke religie ik word. En moet nog in Azie geraken voor de Tea achievement

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 achievements in een run: mullhouse, voltaire nightmare en neither holy nor german. Een hele aparte run. Aangezien je als republiek begint duurt het even voor je keizer kan vormen, en tegen dan had Austria er al een potje van gemaakt. OA burgundy verloren aan frankrijk, wat een flinke drain  op mijn imperial authority zette. net na het begin van de age of absolutism gehaald

Decentralized is wel een aparte speelstijl. Nog meer dan andere runs ben je bezig iedereen op te breken. Religious war was makkelijk deze keer

20240827230147_1.thumb.jpg.b52d15970dea6f2fa7803ee29b3044ec.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

EU IV is dit weekend free to play voor de liefhebbers.

Ook zijn er een paar DLCs geïntegreerd in de base game. Dat laatste zouden ze veel meer moeten doen. Ik zou haast zeggen: Integreer alle DLCs na bijvoorbeeld 2 jaar ofzo. Ik hoop dat ze zoiets gaan doen richting EU5. Iemand hier die de ontwikkeling van EU5 een beetje volgt? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei MisterX:

Ja

Thanks voor de tip. Vind het vaak wel interessant om even in dit topic te gluren, maar snap er geen hol van. Heb hem gedownload, ga er in de nachtdienst straks even naar kijken (y)

Sowieso ook veel DLC in de sale nu, dus als ik het wat vind kom ik misschien bij je terug om even te vragen wat ik nodig heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei neva:

Thanks voor de tip. Vind het vaak wel interessant om even in dit topic te gluren, maar snap er geen hol van. Heb hem gedownload, ga er in de nachtdienst straks even naar kijken 

Sowieso ook veel DLC in de sale nu, dus als ik het wat vind kom ik misschien bij je terug om even te vragen wat ik nodig heb.

Eigenlijk alle gameplay dlc (dus de duurdere) en alle unit skins etc mag je links laten liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites